Näytetään tekstit, joissa on tunniste meikki-keskiviikko. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste meikki-keskiviikko. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 13. marraskuuta 2019

Meikki-keskiviikko; Sparkling nights

Iloista meikki-keskiviikkoa ystävät! Tänään testiin pääsee viime postauksessa esittelemäni IsaDoran uusi Sparkling Nights -joulukokoelma. Sain ilokseni kokoelman tuotteita testattavaksi ja tässä siis olisi mun ensimmäinen niillä tehty meikki. 

Olen kyllä ihan tosi positiivisesti yllättynyt jälleen kerran IsaDoran meikkien laadusta, kaikki mun kokeilemat tuotteet toimi moitteetta! IsaDora onkin yksi mun suosikki markettimeikkimerkki ja heidän uudet kokoelmat jaksaa aina innostaa.


Meikkivoiteena testasin ekaa kertaa kauneusbloggaajien kesämiitin goodie bagista löytynyttä Wet n wild puikkomeikkivoidetta ja sekin oli oikein positiivinen yllätys. Meikkivoide levittyi kasvoille vaivattomasti niin siveltimellä kuin sienelläkin ja lopputulos oli puolipeittävä ja tasainen. Ihan kaikista kuivimmalle iholle en sitä suosittele, mutta omalle puolikuivalle naamalleni se istui ihan mukavasti.


Tein tämän meikin isänpäiväksi, joten halusin pitää kasvot kuitenkin melko neutraaleina, enkä tehdä mitään liian räväkkää. Käytin kasvoille mun perus luottotuotteita, jotka on mukana lähes aina kun meikkaan, sekä tottakai IsaDoran uutta highlighteria. Näissä kuvissa se ei pääse oikeuksiinsa, mutta luonnossa korostus näytti todella kauniilta.


Silmämeikkiin käytin pääasiassa 80 Sparkling nights -palettia, siitä käytin kaikkia neljää sävyä. Lisäksi nappasin meikkiin mukaan 81 Golden moments -paletista tummimman sävyn ulkonurkkaa ja alaluomea syventämään. Tuo luomivaon marjapuuron värinen mattasävy on mun mielestä ihan mielettömän upea ja saman paletin shimmerit toimi myös tosi hyvin yhteen. Käytin niitä kosteana tässä meikissä, jotta lopputulos oli vielä intensiivisempi.


Huulimeikkiin valitsin ensin IsaDoran huultenrajauskynän jostain vanhasta kokoelmasta, jonka päälle levitin uutta huulikiiltoa. Valitsin neutraalin vaalean sävyn tähän lookkiin ja mielestäni se toimikin oikein kivasti. Kiilto tuntui huulilla mehukkaalta ja todella miellyttävältä.

Haluatteko nähdä lisää meikkejä kokoelman tuotteilla tehtynä? :)

Love, Mari

Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox photo finish primer
Wet n wild photofocus stick foundation*
NARS soft matte complete concealer
RCMA no color powder
MAC next to nothing powder
benefit Hoola quickie contour stick
nemefit Hoola bronzer
Charlotte Tilbury cheek to chic blusher, Pillow talk
IsaDora loose highlighting powder, 50 golden glow*

L.A. Girl eyeshadow primer stick
IsaDora eye shadow quartet; 80 sparkling nights & 81 golden moments*
Stila kajal eye liner, topaz
Lancome Monsieur big mascara

IsaDora precision brow pen*
ABH clear brow gel

IsaDora sculpting lipliner, 52 Praline*
IsaDora glossy lip treat, 51 Pearly nougat*

*Saatu pr näytteenä

keskiviikko 6. marraskuuta 2019

Meikki-keskiviikko; Jackie Aina

Heippa kaikille ja kivaa meikki-keskiviikkoa! Tänään testaillaan ekaa kertaa Anastasian "uutta" Jackie Aina -luomiväripalettia, jonka esittelin teille äskettäin. Tällä meikillä kävin sunnuntaibrunssilla, eli mitään kovin erikoista ja säväyttävää en tehnyt. Musta on kuitenkin kiva aina kokeilla näitä perusmeikkejä uudella paletilla niin saa vähän tuntumaa sävyihin. 


Meikkipohjalta löytyy mun luottomeikkivoide eli DIORin Backstage, se on vaan ihan hurjan hyvä! Otin myös pitkästä aikaa käyttöön NARSin Bord de plage - highlighter/bronzer paletin, se on pyörinyt laatikossa käyttämättä jo hyvän tovin. Tykkään kovasti myös tuosta Narsin paletista, siitä löytyy siis kaksi aurinkopuuteria, joista tässä meikissä käytin vaaleampaa Laguna sävyä varjostuksiin ja neljä highlighteria. 


Kasvoilta löytyy myös vanha lemppari aurinkopuuteri eli Too Faced soul mates Carrie & Big, joka on mun mielestä aina vaan todella upea lämminsävyinen bronzeri. Poskipunana käytin OFRA x Madison Miller poskipunaa sävyssä Sweet stuff, joka on aika perus neutraali pinkki poskipuna.


Silmämeikki on tosiaan tehty Jackie Aina paletilla. Halusin vähän jotain yritystä enemmän, etten ihan sillä mun perus kaavalla meikannut ja päädyin tekemään hyvin kevyen halo tyyppisen meikin. Tai siis halo efekti tässä on kevyt, ei niinkään meikki. Paletista löytyi upeita lämpimiä ruskeita sävyjä ja kaunis kultainen shimmer keskelle luomea. Tämä on sellainen mulle hyvin ominainen ja turvallinen look, minkä saa tehtyä nopeasti ja miettimättä liikoja. Loppusilaukseksi super ohut rajaus ripsien tyveen ja ripsaria, se on siinä.


Myös huulipunaksi valitsin vähän vanhempaa rakkautta, nimittäin Milk makeup lip color sävyssä c.r.e.a.m. Tuo puna on yksi mun lemppareista, mutta silti ollut todella vähällä käytöllä viime kuukausien aikana. Tykkään kovasti tuon koostumuksesta ja sävystä, se tuntuu huulilla miellyttävältä ja pysyy paikoillaan yllättävän hyvin, kestää jopa syömistä.

Mitkä on sun luottomeikkejä, joiden pariin palaat aina uudestaan?

Love, Mari

Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox photo finish primer
DIOR Backstage face & body foundation
ColourPop no filter concealer
RCMA no color powder
MAC next to nothing powder
NARS Bord de plage face palette
Too Faced soul mates blushing bronzer, Carrie & Big
OFRA blush, Sweet stuff

L.A. Girl eyeshadow primer
Anastasia x Jackie Aina palette
Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil, Whiskey
IDUN minerals liquid eyeliner, Kol*
benefit Bad gal bang! mascara

ColourPop brow boss pencil, light brown
ColourPop brow boss gel, dark brown

Milk makeup lip color, c.r.e.a.m.

*Saatu pr näytteenä


keskiviikko 16. lokakuuta 2019

Meikki-keskiviikko; So Jaded

Kivaa meikki-keskiviikkoa kaikille! Esittelin teille viime viikolla ColourPopin uutuus luomiväripaletin ja tänään nähdään ensimmäinen sillä tehty meikki. Mä olen ihan täysin rakastunut tuohon So Jaded palettiin, ainakin näiden ekojen kokeilujen perusteella. Se on todella inspiroiva paletti ja innostaa meikkaamaan.


Meikkipohjaksi halusin kokeilla pitkästä aikaa ColourPopin No Filter meikkivoidetta, josta muistan tykänneeni paljonkin. Tällä kertaa se istui kasvoille ihan kivasti, mutta ei kuitenkaan ollut ihan parhaimmillaan, jäi hieman kiinni kuiviin kohtiin. Käytin saman sarjan peiteainetta ja puuteria, eli sen puoleen niiden ainakin olettaisi toimivan hyvin yhdessä. 


Kasvoille käytin myös Boxycharmin mukana tullutta Too Faced Natural face kasvopalettia, josta löytyikin ihania sävyjä, jotka istuivat hyvin tähän meikkiin. Paletti oli ensivaikutelmalta todella hyvä, innolla odotan, että saan testailtua sitä vielä lisää. Tällä kertaa valitsin paletista viileänsävyisen poskipunan ja pinkihtävän korostuspuuterin.


Luomilta löytyy tosiaan So Jaded paletin upeita viileitä sävyjä. Mun oli tosi vaikea päättää mihin suuntaan lähden ensin, kaikki sävyt oli niin houkuttelevia. Ihan ensimmäisenä iskin silmäni kuitenkin paletin upeaan turkoosiin ja samansävyiseen glitteriin, joten niillä oli luontevaa lähteä liikkeelle. En ole pitkään aikaan tehnyt viileän sävyisiä meikkejä, joten senkin puoleen tämä oli kivaa vaihtelua.

Suositko enemmän viileitä vai lämpimiä sävyjä?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox photo finish primer
CoverFX blurring primer
ColourPop NoFilter foundation
ColourPop NoFilter concealer
RCMA No-color powder
ColourPop NoFilter sheer pressed powder
Too Faced Natural face palette

L.A. Girl eyeshadow primer
ColourPop So Jaded palette
Too Faced glitter primer
Ardency inn modster eyeliner, grey
benefit Bad gal bang! mascara

MAC eye brows pencil, Spiked
The BrowGal clear eyebrow gel

Jeffree Star Cosmetics velour liquid lipstick, Delicious

keskiviikko 25. syyskuuta 2019

Meikki-keskiviikko; bling boss

Ihanaa meikki-keskiviikkoa! Syksyisissä merkeissä jatketaan tälläkin viikolla, vuorossa vähän marjaisampaa meikkiä. On ollut niin ihanaa löytää taas uutta meikki-inspiraatiota ja nauttia rakkaasta harrastuksesta enemmän, ihana syksy! Vaikka väsymys on ollut aika voimakasta, viikonloppuisin olen silti jaksanut panostaa hieman enemmän ja löytänyt hiljalleen taas sen kadoksissa olleen kipinän. 


Tällä kertaa käytin meikkipohjaan MUFE:n puikkomeikkivoidetta, joka ei valitettavasti istunut mun kasvoille kovinkaan hyvin. Oon aikaisemmin tykännyt tuosta paljonkin, mutta näköjään mun ihoni on vieläkin sen verran kuiva kesän jäljiltä, että meikkivoide jäi osittain vähän "hilseilevän" näköiseksi. Etenkin tuo suun ympäristö tuotti haasteita. 

Iho on kyllä kokoajan menossa parempaan suuntaan, nyt kun olen taas uskaltanut hoitaa sitä paremmin, joten toivoa on vielä :). Vaikka talvi yleisesti onkin aina se rankin vuodenaika mun iholle, saa nähdä miten käy.


Silmämeikistä halusin tällä kertaa marjaisan ja tartuinkin pitkästä aikaa Morphen ja Jaclyn Hillin Vault kokoelman Bling boss -luomiväripalettiin. Tuo paletti on ihan hurjan kaunis sävymaailmaltaan ja mun mielestä oikein laadukaskin! Käytin lisäksi yhtä sävyä UD:n Naked Cherry paletista, sillä kaipasin keskitummaa häivytyssävyä. 

Tämäkin meikki on aika peruskauraa, mutta kuitenkin astetta eteenpäin mentiin ja tein puolikkaan cut crease meikin. Se tuo mun mielestä kivasti esiin tuon luomen sävyn ihan eri tavalla. Jälkikäteen katsottuna olisin voinut nostaa luomen sävyä vieläkin ylemmäs, mutta enpä sitä siinä meikatessa huomannut.


Huulimeikin halusin myös mätsätä marjaisaan lookkiin ja päädyinkin kokeilemaan ekaa kertaa kesämiitin goodie bagista tullutta Wet n wild huulipunaa. Se sopi tähän meikkiin mun mielestä todella hyvin ja on muutenkin mukavan syksyinen. Se ei kuivu huulille kuten monet nestemäiset huulipunat, vaan jää hieman kiiltäväpintaiseksi ja kosteaksi. Pysyvyys oli kuitenkin oikein hyvä.


Mikä vuodenaika on sun mielestä inspiroivin? :)

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox photo finish primer
MUFE Ultra HD invisible cover stick foundation
ColourPop no filter concealer
RCMA no-color powder
MAC Next to nothing powder
Smashbox step-by-step contour stick
Too Faced soul mates bronzer
ColourPop super shock cheek blush, Prenup
OFRA highlighter, Pillow talk

L.A. Girl eyeshadow primer
Morphe x Jaclyn Hill bling boss palette
Urban Decay Naked Cherry palette
Laura Geller Inkcredible waterproof gel eyeliner pencil, deep purple
benefit bad gal bang! mascara
Stila glitter & glow liquid eye shadow, embellish

ColourPop lip liner, Viper
Wet n wild megalast liquid catsuit high-shine lipstick, Chic got real*

Sleek eyebrow stylist
ColourPop brow boss gel

*Saatu pr näytteenä

keskiviikko 18. syyskuuta 2019

Meikki-keskiviikko; Naked heat

Heippa ja kivaa meikki-keskiviikkoa! Syksy on mun mielestä aina ollut ihanaa ja inspiroivaa meikkiaikaa, rakastan syksyn värejä ja lämpöä meikissä. Tällä kertaa inspiroiduin tuosta mun ihanasta uudesta syysponchosta, joka on niin herkullisen sävyinen! Parasta syksyssä onkin kaikki lämpimät neuleet, jotka saa vihdoin kaivaa taas käyttöön, huivit ja pipot ja värit. Ja kynttillät! Kyllä se syksykin on taas oikein tervetullut ja itse ainakin nautin suuresti tästä uudesta vuodenajasta :).


Meikkipohjaan kokeilin ekaa kertaa Bette boxin mukana tullutta Lumenen Blur meikkivoidetta. Ensivaikutelma siitä oli ihan ok, mutta ihan täysin vakuuttunut en vielä ole. Täytyy kokeilla sitä vähän eri primereiden ja peiteaineiden kanssa, sillä potentiaalia siitä kyllä löytyi. Jotenkin tuo nenän ja silmänalusten alue ei oikein toiminut tällä kertaa. 


Luomille käytin pitkästä aikaa Urban Decay:n Naked Heat -luomiväripalettia. Se on saanut istua laatikon pohjalla aika rauhassa varmaan lähes vuoden, sillä mun mielestä se on vaan ihan selkeä syksypaletti ja innostunkin siitä aina tähän aikaan vuodesta. Tein taas mulle hyvin ominaisen simppelin silmämeikin ilman mitään kommervenkkejä. Vähän alkaa kyllä tehdä taas mieli pitkästä aikaa kokeilla jotain erikoisempaa meikkiä, ehkä sitten äitiyslomalla ennen vauvan tuloa on sille aikaa :). 

Huulille valitsin NARSin rusehtavan nestemäisen huulipunan, josta tykkään todella paljon. Siinä on kaikki kohdillaan, koostumus, sävy ja huulituntuma. Sekin on kyllä enimmäkseen syksypuna, joten ollut tosi vähällä käytöllä viime kuukaudet. Nyt saan onneksi taas kaivaa sen käyttöön!


Mikä on sun mielestä parasta syksyssä?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox photo finish primerizer
CoverFX blurring primer
Lumene blur 16h longwear foundation
ColourPop NoFilter concealer
benefit Hoola quickie contour stick
RCMA no-color powder
MAC next to nothing powder
Wet n wild coloricon bronzer, Ticket to Brazil*
essence satin touch blush, 10 satin coral*
ColourPop super shock cheek; fire, lunch money

L.A. Girl eyeshadow primer
Urban Decay Naked Heat palette
Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil, Whiskey
ColourPop bff mascara, black on black
Grande mascara lash boosting formula

NARS powermatte lip pigment, Just what I needed

ABH brow wiz
miss beauty london brow gel*

*Saatu pr näytteenä

keskiviikko 4. syyskuuta 2019

Meikki-keskiviikko; blogimiitti

Heippa kaikille ja ihanaa meikki-keskiviikkoa! Pitkästä aikaa ollaan meikkipostauksen parissa, jee. Viimeaikoina tuntuu, että mun meikkaaminen on jäänyt tosi vähäiselle ja sitä on ollut jo ikävä. Oon ollut tässä viime viikot todella väsynyt jatkuvasti ja vapaa-aika on mennyt aika pitkälti nukkumiseen, minkä vuoksi blogi on ollut hiljaisempi ja naama nakuna. Toivottavasti tässä syksyn mittaan löytyisi joku lisäboosti ja pääsen jatkamaan rakkaan harrastuksen parissa enemmänkin :).

Tämän päivän meikki on viime lauantailta, kun Turussa järjestettiin kauneusbloggaajien kesämiitti. Tulen palaamaan tuohon miittiin vielä ihan omassa postauksessaan ja tullaan käymään läpi myös ihanaa goodie bagia. Nyt kuitenkin tähän syksyn ensimmäiseen meikkiin!


Halusin tehdä miittiin jotain vähän näyttävämpää kuin perus arkimeikkini, mutta kuitenkin sellaista ravintolaan ja istuskeluun sopivaa, eli ei mitään fantasia meikkiä kuitenkaan. Syksy vähän jo kuiskutteli korvaan ja päätinkin nopeasti, että karpalosilmät olisi se juttu. 

Meikkipohja on tuttu ja turvallinen, Diorin backstage meikkivoide on ollut mun luottotuote tässä jo koko kesän ajan ja tykkään siitä ihan hurjasti. Käytin myös paljon vanhoja lemppareita, kuten Chanelin voidemaista aurinkopuuteria ja Charlotte Tilburyn poskipunaa.


Myös silmämeikissä päädyin käyttämään vanhaa lempparia, joka on vähän unohtunut laatikon pohjalle uusien tieltä. Morphe x Jaclyn Hill alkuperäinen paletti on huippu ihana ja nyt taas olinkin ihan onnessani, kun muistin sitä käytellä. Paletissa on ihania lämpimiä ruskeita mattasävyjä ja herkullinen shimmerinen karpalo, joita yhdistelin tässä lookissa. 


Huulet halusin pitää melko neutraaleina, sillä tiesin tiedossa olevan ruokailua ja muuta kuluttavaa, enkä halunnut leukaa täyteen huulipunaa. Mulla on siis ongelmana se, että huulipuna tarttuu aina syödessä leukaan :D. Päädyin Dose of Colorsin ihanaan nestemäiseen huulipunaan sävyssä Mauve Story.

Joko te odotatte innolla syksyä, vai saako kesä vielä jatkua? :)

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox photo finish primerizer
Dior Backstage face & body foundation
tarte shape tape concealer
RCMA no-color powder
Charlotte Tilbury airbrush flawless finish powder
tarte park ave princess matte bronzer
Chanel Soleil tan de Chanel cream bronzer
Charlotte Tilbury cheek to chic blush, Sex on fire
Smashbox spotlight palette, Pearl

L.A. Girl eyeshadow primer stick
Morphe x Jaclyn Hill palette
ColourPop Supernova shadow, firecracker
MAC technakohl eye-liner, graphblack
benefit Bad gal bang! mascara

ColourPop brow colour, dope taupe
The browgal tinted brow gel with mircofibers

Dose of Colors liquid lipstick, Mauve story

keskiviikko 7. elokuuta 2019

Meikki-keskiviikko; mini-breaker

Heippa vaan kaikille! Parin viikon tauon jälkeen vuorossa taas meikki-keskiviikko :). Tällä kertaa testaillaan Jeffree Starin uutta mini-breaker luomiväripalettia ja hieman räväkämpää lookkia. Oon niin pitkään tehnyt vaan neutraaleja perusmeikkejä, että nyt teki mieli leikkiä väreillä jo kokeilla jotain vähän erilaista. 


Kokeilin tässä meikissä ekaa kertaa yhdistää Clarinsin everlasting meikkivoidetta ja Juice beauty:n seerumi meikkivoidetta. Lopputulos ei oikein istunut, valitettavasti. Tuo Clarins on vaan ihan liian kuiva mun ihon tän hetken tarpeisiin ja edes seerumimeikkivoide ei sitä pelastanut. Pääosin lopputulos on ihan ok, mutta silmien alla ja poskilla tuo kuivuus näkyy ikävästi. Haluaisin kokeilla tuote seerumimeikkivoidetta ihan yksinään, mutta valitettavasti sen sävy on mulle aivan liian tumma.



Olen jo hyvän tovin hehkuttanut JS:n uutta Jawbreaker palettia ja se nousi mun kesän lemppareiden joukkoon. Tällä kertaa testailin paremmin tuon pikkusiskoa, mini-breaker palettia ja lopputulos miellytti mun silmää kovasti. Tuo pieni paletti on täynnä säväyttäviä sävyjä ja se oikein kutsuu meikkaamaan! Tämä meikki oli jälleen äärimmäisen yksinkertainen, mutta silti näyttävä. Sopii hyvin aloittelevillekin meikkaajille :).

Rajauksen unohdin jälleen, kuten lähes joka kerta kun se ei vaan kuulu mun normi rutiiniin. Jälkeenpäin kuitenkin vähän harmitti, sillä tämä meikki olisi mun mielestä kaivannut rajauksen ja kenties kivat irtoripsetkin.


Huulille päätyi Kat Von D:n Everlasting liquid lipstick sävyssä K-dub, joka on tähän asti joutunut odottelemaan käyttöä muiden joukossa. Tää on sellainen sävy, johon ei kovin helposti tule tartuttua, mutta tykkään kuitenkin kovasti nyt kun sen otin käyttöön.


Pidätkö enemmän neutraaleista vai näyttävämmistä meikeistä? ;)

Love, Mari

keskiviikko 17. heinäkuuta 2019

Meikki-keskiviikko; just my luck

Heippa kaikille! Moni mun blogia pidempään seurannut varmasti tietääkin, että vihreä on yksi mun suosikki sävyni luomiväreissä. Tänään nähdään jälleen yksi uusi vihreä meikki, joka on tehty ColourPopin Just my luck -luomiväripaletilla, sekä Jeffreen uudella Jawbreaker -paletilla. Vihreät vaan toimii aina!


Meikkipohjan tein tällä kertaa Idun Mineralsin mineraalimeikkivoiteella, joka on jo pitkään ollut mun suosikki arkikäyttöön. Se on helppo, nopea ja vaivaton. Kasvoilla se ei myöskään tunnu juuri miltään, mistä annan ison plussan. Monet mineraalimeikkivoiteet (kuten bareminerals) tuntuu mun iholla kutittavalta, mutta tän kanssa ei ole sitä ongelmaa.


Silmämeikki on tosiaan yhdistelmä parista eri paletista. Käytin Jawbreakerista ihanaa mintun sävyä luomivakoon aika ylös ja kirkasta vihreää mattasävyä hieman alemmas luomivakoon. Just my luck -paletista käytin shimmeristä kirkasta vihreää kostealla siveltimellä koko luomelle ja hieman tummempaa vihreää ulkonurkkaan. Tein myös pitkästä aikaa hyvin ohuen rajauksen aivan ripsien tyveen.

Halusin, että silmämeikki saa olla tässä lookissa pääroolissa, joten huulille päätyi helppo ja nopea persikkainen huulikiilto. Tänä kesänä olen muutenkin tarttunut huulikiiltoihin paljon useammin kuin aikaisemmin, niiden kanssa kun voi olla niin huoleton.


Käytätkö sinä vihreää silmämeikissä? :)

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox photo finish primerizer
NARS soft matte complete concealer
IDUN Minerals mineral foundation*
Makeup Store dual foundation (powder)
RCMA no-color powder
benefit Hoola bronzer
tarte tarteist pro glow palette 

L.A. Girl eyeshadow primer
Jeffree Star Cosmetics Jawbreaker palette
ColourPop Just my luck palette
Too Faced sketch marker
ColourPop crème gel liner, Maybe
benefit Bad gal Bang! mascara

ColourPop brow colour, dope taupe
ColourPop brow boss gel, dark brown

Dominique cosmetics lip gloss, Strawberry lemonade

*Saatu pr näytteenä

keskiviikko 10. heinäkuuta 2019

Meikki-keskiviikko; Jawbreaker

Kivaa meikki-keskiviikkoa kaikille! Tänään nähdään melkoisen värikäs meikki, joka on tehty uudella Jeffree Star Cosmetics Jawbreaker -luomiväripaletilla. Paletti julkaistiin juhannuksena ja mä olin tietysti heti valmiina tilaamaan omani. Tykkään todella paljon Jeffreen paleteista niin laadun kuin sävyjenkin puolesta, joten mun ei tarvinnut kahtaa kertaa miettiä tämän tilaamista. 

Paletti onkin ollut huikean inspiroiva, mulla on mielessä vaikka kuinka paljon meikkejä, mitä haluan sillä tehdä. Tänään nähdään niistä nyt ensimmäinen. Jawbreaker paletin esittelen teille lähipäivien aikana.


Aloitetaan vaikka tuttuun tapaan pohjameikistä. Oon ollut ihan super iloinen, kun oon vihdoin saanut mun ihoa taas "normaaliin" olotilaansa ja pahin kuivuuskausi alkaa onneksi olla takanapäin. Meikki näyttää vaan niin paljon paremmalta kun on hyvällä mallilla iho. Käytin kasvojen pohjustukseen tarten kosteuttavaa primeria ja sen päälle mun luottomeikkivoidetta eli Dior backstagea. Silmänalusille ja leukaan halusin vähän enemmän peittävyyttä, joten tarten shape tape peiteaine pääsi töihin.


Jawbreaker paletissa mun silmät osuu joka kerta ensimmäisenä sävyyn F*ck, joka on ihan mielettömän upea neon koralli. Mun oli pakko päästä käyttämään sitä heti ekassa meikissä ja yhdistin sen hohtavaan vaaleanpunaiseen Snack -sävyyn, sekä mattaiseen kirkkaan oranssiin Suck -sävyyn.

Alaluomelle halusin jonkun kontrastisävyn, ettei meikki olisi ihan pelkästään oranssi ja päädyin tuohon ihanaan pastelliseen violettiin Gum drop -sävyyn. Alaripsille laitoin vielä ColourPopin violettia ripsiväriä.


Kasvoilta löytyy muuten paljon vanhoja suosikkeja, kuten Marc Jacobsin bronzeri ja ABH x Nicole Guerriero glow kitin highlighter, jota en ole käyttänyt ikuisuuksiin. 

Huulille päädyin laittamaan persikkaista mattahuulipunaa, Jeffree Starin sävy Nathan, joka toimi mun mielestä tosi hyvin yhteen silmämeikin kanssa.


Ostitko sinä Jawbreaker paletin tai kiinnostuitko siitä?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

tarte base tape hydrating primer
Dior backstage face & body foundation
tarte shpae tape concealer
RCMA no-color powder
MAC Next to nothing powder
Marc Jacobs O!mega bronze coconut perfect tan, 104 Tan-tastic!
benefit blush, Galifornia
ABH Nicole Guerriero glow kit, Glo getter

L.A. Girl eyeshadow primer
Jeffree Star Cosmetics Jawbreaker palette
ColourPop crème gel liner, cry baby
ColourPop Bff mascara, black on black & purple prose

Modelco instantbrows, light medium
The Brow Gal the instatint

Jeffree Star Cosmetics velour liquid lipstick, Nathan

keskiviikko 3. heinäkuuta 2019

Meikki-keskiviikko; Peachy mattes

Heippa kaikille! Tänään ollaan taas meikki-keskiviikon äärellä viime viikon tauon jälkeen. Kesän aikana mun meikkailu on ollut todella vähäistä, joten näitä lookkeja ei ole joka viikolle riittänyt. Tänään nähdään meikki juhannus sunnuntailta, kun pitkästä aikaa oli aikaa ja intoa istua alas meikkaamaan. 


Käytin meikkipohjaan ColourPopin No filter stix -meikkivoidetta, joka levittyikin yllättävän kivasti mun kohtalaisen kuiville kasvoille. Mulla on ollut viimeaikoina vaikeuksia löytää sopivaa meikkivoidetta mun ihon nykyisille tarpeille, mutta tämä oli ihan ok. Varsinkin kun pohjalla oli kosteuttava primeri ja käytin kasvomeikissä pääasiassa voidemaisia tuotteita.


Mä en ole aikoihin tehnyt täysin mattaista silmämeikkiä, mutta tällä kertaa tartuin mun Just Peachy mattes -palettiin ja innostuin mattalookista. Mattameikit on mun mielestä aina todella kauniita, jostain syystä niitä vaan tulee tehtyä todella harvoin. Tämä Too Facedin ihana persikkapaletti on täydellinen mattameikkien tekoon, vaihtoehtoja on niin monia. 


Silmämeikistä tuli lopulta aika tumma, joten halusin pitää kasvot ja huulet kesäisen kuulaina ja luonnollisina. Valitsin huulille mulle poikkeuksellisesti huulikiillon, enkä laittanut alle edes rajauskynää. Tänä kesänä olen muutenkin innostunut enemmän huulikiilloista ja niitä on nähty mun huulilla jo usempaan otteeseen.


Suositko silmämeikeissä mattaa vai shimmeriä?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox photo finish primerizer
ColourPop No Filter Stix
NARS soft matte complete concealer
RCMA no-color powder
Clarins Glow 2 go blush stick*
YSL Les Sahariennes cream bronzer
ColourPop super shock cheek; Paradise cove, Lunch money
MAC Next to nothing powder
XO beauty radiant glow highlight powder, Aurora
ColourPop pressed highlighter, Here kitty kitty

L.A. Girl eyeshadow primer
Too Faced Just Peachy mattes palette
Stila kajal eye liner, Topaz
Lancome Monsieur Big mascara

ColourPop brow boss, light brown
miss beauty london brow gel*

ColourPop Ultra glossy lip, Moon child

*Saatu pr näytteenä

keskiviikko 19. kesäkuuta 2019

Meikki-keskiviikko; vihreä cut crease meikki

Heippa kaikille ja kivaa meikki-keskiviikkoa! Innostuin viime viikonloppuna meikkailemaan oikein kunnolla ajan kanssa ja päätin tehdä pitkästä aikaa cut crease meikin. Mä tykkään kovasti cut crease meikeistä, sillä ne sopii erinomaisesti raskaille luomille. Ne kuitenkin vaativat vähän enemmän työtä ja aikaa, joten viimeaikoina enä ole niitä paljoa tehnyt. 


Kasvomeikin kanssa mulla oli jälleen suuria ongelmia ja jouduinkin kerran pyyhkimään meikit pois ja aloittamaan alusta. Totesin, että tällä hetkellä mun kasvoille sopii ainoastaan yhdistelmä superkosteuttavaa Smashboxin primeria ja Diorin hyvin kevyt meikkivoide. Tuolla yhdistelmällä saan edes jotenkuten siedettävän lopputuloksen aikaan, vaikka sekin on nyt kaukana täydellisestä. 

Kokeilin ensin BECCAn meikkivoidetta, josta tykkään myös kovasti. Se jäi kiinni jokaikiseen kuivaan kohtaan, jota en edes tiennyt mun kasvoilla olevan niin paljoa ja näytti todella epätasaiselta ja rumalta. Huoh. Toivottavasti saan taas oman ihoni takaisin, kunhan tämä yksi ajanjakso on ohitse :D.

Käytin kasvomeikissä paljon nestemäisiä ja voidemaisia tuotteita, sillä ne tuntuvat istuvan mulle nyt paremmin kuin puuteriset. Toki käytin myös hieman puutereita, mutta paljon vähempiä määriä kuin normaalisti. Erityisesti CoverFX nestemäinen aurinkopuuteri on aivan ihana, se on mun kestosuosikki, jota en ole muistanut käyttää aikoihin. Nyt otan sen taas tehokäyttöön, onhan se myös mukana mun pannuprojektissa. 


Silmämeikin tein kahdella paletilla. Käytin luomivakoon Juvian The Tribe palettia ja koko luomelle uutta Wander beauty:n Wanderess palettia, joka tuli mulle Ipsy plus:n mukana. Luomen "leikkaamiseen" käytin ColourPopin peiteainetta, oon todennut jo kauan sitten, että se toimii siihen hommaan ihan täydellisesti.


Huulille päätyi Dose of Colorsin ihana kirkkaanpunainen nestemäinen huulipuna. Se ei ehkä ollut ihan paras pari tuolle silmämeikille, mutta halusin testata sitä ekaa kertaa ja tähän se nyt päätyi. Dosen huulipunat on aivan ihania, tykkään tosi paljon heidän koostumuksestaan. 

Oletko sinä joskus kokeillut cut crease meikkiä?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet: 

Smashbox Primerizer
Dior Backstage face & body foundation
NARS soft matte complete concealer
RCMA no-color powder
CoverFX custom enhancer drops, Sunkissed
Ere Perez carrot colout pot, Harmony
Jeffree Star Cosmetics liquid frost, Canary bling
MAC Next to nothing powder
BECCA BFFs face palette
alamar cosmetics colorete blush trio
Smashbox spotlight palette, Pearl

L.A. Girl eyeshadow primer
Juvia's Place The Tribe palette
ColourPop No filter concealer
Wander beauty Wanderess seascape palette
Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil, Whiskey
benefit Bad gal Bang! mascara

Iconic London sculpt & boost eyebrow cushion
The BrowGal tinted brow gel with microfibers

Dose of Colors liquid lipstick, Bittersweet

keskiviikko 12. kesäkuuta 2019

Meikki-keskiviikko; uusien meikkien testailua

Tervehdys! Tänään ollaan jälleen meikki-keskiviikon parissa pienen tauon jälkeen. Suurella todennäköisyydellä nämä tulevat jatkossakin harvenemaan, eli ihan joka viikko ei enää meikkipostauksia tule, mutta aina silloin tällöin kuitenkin. Tulen jossain kohtaa avaamaan täällä vähän enemmän mun viimeaikaisia muutoksia kosmetiikan käytössä, mutta nyt mennään tähän tämän kerran meikkiin.


Mun ihoni on tällä hetkellä todella huonossa kunnossa (mun mittapuulla) ja se vaikuttaa jonkin verran myös meikkaamiseen, sillä meikit ei vaan näytä niin kivoilta huonolla pohjalla. Tähän meikkiin käytinkin Misshan BB voidetta, joka on meikkivoidetta kevyempää, mutta kuitenkin peittää kivasti ja asettuu kuiville kasvoille nätimmin kuin useat meikkivoiteet. Erityisen paljon sain taistella silmänalusien ja poskien kanssa, mikä ei kuvasta erotu ihan niin paljoa kuin luonnossa. 


Silmämeikkiin käytin jokin aika sitten Boxycharmissa tullutta PÜRin Festival luomiväripalettia, joka on täynnä ihania kirkkaista sävyjä ja paljon kimallusta tottakai. Päädyin tekemään aluksi melko neutraalin pronssisen meikin, mutta halusin lopulta vähän jotain extraa lisäksi. Taputtelin keskelle luomea glitteristä ColourPopin nestemäistä luomiväriä ja alaluomelle häivyttelin liilaa luomiväriä ja alaripsille lilaa ripsaria. Yläripsien tyveen tein super ohuen rajauksen, jonka tarkoitus oli vaan vähän tummentaa ripsirajaa.


Käytin tässä meikissä paljon uusia meikkejä, joita en ollut aikaisemmin kokeillut. Kuten esimerkiksi tuo luomiväripaletti ja huulipuna. Kasvoilta löytyy myös ekaa kertaa BECCAn kasvopaletista paria sävyä ja kokeilin myös tarten ripsaria ensimmäistä kertaa. Kaikki käytetyt tuotteet listaan tuttuun tapaan postauksen loppuun.


Tämä meikki oli lopulta oikein mun näköinen, ja pohjameikkiä lukuunottamatta olinkin aika tyytyväinen lopputulokseen. Mä tykkään tehdä pääasiassa hyvin helppoja silmämeikkejä, etenkin jos aikataulu on kiireinen. Joskus sitä innostuu leikkimään ja kokeilemaan jotain erikoisempaakin, mutta ne on sitten aina aika erityisiä kertoja. Kännykkä on kyllä täynnä inspiraatiokuvia, eli toivottavasti viimeistään kesälomalla on sitten aikaa rakastua taas uudestaan meikkaamiseen :D.

Millainen on sun meikkaustyyli?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

BECCA First light priming filter
Missha M perfect cover BB cream
Urban Decay Naked skin concealer
RCMA no-color powder
MAC Next to nothing powder
BECCA bff bronze, blush and glow palette

Lorac eye primer
PÜR Festival palette
ColourPop supernova shadow, Constellation
IDUN Minerals liquid eyeliner*
Stila kajal eye liner, topaz
tarte lights, camera, lashes mascara
ColourPop BFF mascara, purple prose

ABH brow wiz
ABH clear brow gel

Jolii cosmetics luxe creme mattes, Lavanda

*Saatu pr näytteenä

keskiviikko 29. toukokuuta 2019

Meikki-keskiviikko; Nudie Patootie

Moi kaikki ja kivaa meikki-keskiviikkoa! Itse lekottelen parhaillaan Kreikassa auringon alla, mutta tälle viikolle sain muutaman postauksen ajastettua teille valmiiksi. Tän päivän meikki-keskiviikossa nähdään hyvin simppeli meikki (jälleen, viimeaikoina ei oikein muita ole tullutkaan :D), joka on tehty Laura Leen Nudie Patootie paletilla. 

Oon tässä lähiaikoina innostunut kaivelemaan kätköistä mun vanhempia luomiväripaletteja käyttöön pitkästä aikaa ja tämä on yksi sellainen. Nudie Patootie on aivan ihana paletti jokapäiväiseen käyttöön ja oikein harmittaa, etten ole sitä enempää käyttänyt.


Mun ihoni on tällä hetkellä todella kehnossa kunnossa, joten käytin pohjalle kahta eri primeria. Smashboxin blurraavaa ja silottavaa primeria kasvojen T-alueelle piilottamaan isoja huokosia ja Primerizeria kasvojen ulkoreunoille kosteuttamaan. Käytin myös kevyttä luottomeikkivoidetta Diorilta, ja tuo combo aika hyvin piilotteli mun ihon kuntoa ja meikki näytti lopulta yllättävänkin kivalta.


Silmämeikin tein todella yksinkertaiseksi, tässä on käytetty vain neljää sävyä + sisänurkan ja kulmaluun korostukseen vielä yhtä. Aloitin meikin häivyttelemällä vaaleaa Streaking  sävyä koko luomivakoon aika runsaalla kädellä. Tummensin luomivakoa hieman Butt naked sävyllä ja koko luomelle painelin kosteutetulla siveltimellä ihanaa Topless sävyä. Ulkonurkkaa tummensin vähäsen tummanruskealla Nakey nakey sävyllä. Sisänurkasta ja kulmaluulta löytyy Stark.


Huulille halusin myös kokeilla jotain vähän unohdetumpaa ja tartuinkin Maybellinen ihanaan ruusuiseen huulipunaan. Levitin alle vähän nudempaa rajauskynää ja sävyjen yhdistelmä oli mun mielestä todella kaunis. Nuo Maybellinen huulipunat muuten tuntuu huulilla todella miellyttäviltä ja se kestikin yllättävän hyvin, jopa pizzan syöntiä.


Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

Love, Mari

Meikissä käytetyt tuotteet:

Smashbox Photo finish smooth & blur primer
Smashbox Primerizer
DIOR Backstage face & body foundation
Urban Decay Naked Skin concealer
RCMA No-color powder
MAC Next to nothing powder
benefit Hoola bronzer
Marc Jacobs O!Mega bronze, 102 Tantric
theBalm Hot mama! blush
BECCA shimmering skin perfector, Champagne Pop

L.A. Girl eyeshadow primer
Laura Lee Los Angeles Nudie Patootie palette
Stila kajal eye liner, Topaz
Hourglass Caution mascara

ColourPop brow boss pencil
Miss beauty London brow gel*

Mellow lip pencil, Aria
Maybelline sensational you lipstick, 987 Smoky rose*

*Saatu pr näytteenä
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...