Näytetään tekstit, joissa on tunniste too faced. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste too faced. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 7. marraskuuta 2018

Meikki-keskiviikko; Gingerbread Spice

Moikka kaikille! Hauskaa meikki-keskiviikkoa itse kullekin :). Tänään meikkaillaan ihanalla Too Faced Gingerbread Spice -luomiväripaletilla ja testaillaan myös niitä eilen esittelemiäni Jeffree Star highlightereita. Meikki on todella simppeli ja yksinkertainen, halusin vaan testailla tuon luomiväripaletin koostumusta ja pigmenttiä jne. Tämä kyseinen meikki on siis tehty jo jokin aika sitten, kun kokeilin tuota palettia ekaa kertaa. 


Aloitin meikin kasvoista, kuten pääasiassa teen, ellen ole tekemässä jotain tosi näyttävää juhlameikkiä. Käytin pohjalle TF:n HangoverX primeria ja Fenty Beauty:n Pro filt'r meikkivoidetta, joka toimi yllättävän kivasti tuon primerin kanssa. Mä en ole pitkään aikaan käyttänyt tuota Fentyn meikkivoidetta, koska muistelin ettei se istunut niin kauniisti mun kasvoille, mutta nyt kyllä tykkäsin. 

Kasvomeikkiä kerrostin oikein kunnolla, sillä käytin ensin meikkivoiteen päälle voidemaista contouria ja aurinkopuuteria, voidemaista poskipunaa ja nestemäistä highlighteria. Puuteroinnin jälkeen kerrostin päälle kaikki samat vielä puuterisina versioina. Näissä kuvissa näkyy mun mielestä aika kivasti nuo Jeffreen uudet highlighterit, miten upealta ne näyttää kasvoilla. Pohjalla tosiaan se liquid frost ja päällä supreme frost.


Silmämeikin halusin pitää tosi simppelinä, mutta kuitenkin tummuutta sai olla. Gingerbread Spice paletin oikeassa yläkulmassa on ihana tumma violetti sävy, joka kiinnitti heti mun huomion ja se löytyykin tästä lookista ihan koko luomelta. Lisäksi käytin vain paria mattasävyä luomivaossa ja alaluomella.

Huulipunaksi halusin jotain nudea ja jotain sellaista, mitä en ole vähään aikaan käyttänyt. Muistin viime vuoden black fridayna ostamani Marc Jacobs huulipunan ja sipaisin sen huulille. Se toimi ihan kivasti, vaikka olikin vähän vaaleanpunaisempi mitä olin tähän ajatellut. Noiden huulipunien koostumus on aivan ihana!



Joko odotatte pikkujoulumeikkejä? :)

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Too Faced HangoverX primer
Fenty Beauty Pro Filt'r foundation
essence get picture ready! concealer*
Fenty Beauty match stix, Amber
benefit Dew the Hoola
Jeffree Star Liquid frost, Canary bling
RCMA no-color powder
Juice Beauty last looks blush, 08 Orange Blossom
Too Faced primed & poreless powder
benefit Hoola bronzer
MAC mineralize blush, Subtle breeze
Urban Decay Beached bronzer, Bronzed
Jeffree Star Supreme Frost, Wet dream

Too Faced Gingerbread Spice palette
Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil, Perversion
Kat Von D Tattoo liner, Trooper
IsaDora Flashing volume intant effect mascara*

Urban Decay Brow box, Honey pot
The BrowGal The instatint tinted brow gel with microfibres

Marc Jacobs Le Marc lip creme, Sonic truth

*Saatu pr näytteenä

torstai 1. marraskuuta 2018

Too Faced Gingerbread Spice

Tittidii! Vuoden jouluisin luomiväripaletti on tässä. Kaikkien joulufanien meikkiunelmat on vihdoin toteutettu, kun Too Faced julkaisi tänä vuonna uuden limited edition Gingerbread Spice -luomiväripaletin. Kyllä, luit aivan oikein, piparkakkupaletti! Mä kuulun siihen joukkoon, joka aloittaa joulufiilistelyn jo lokakuun puolella ja joululaulut soi päässä ympäri vuoden. Voitte siis kuvitella, miten fiiliksissä olin tästä paletista. Gingerbread Spice -luomiväripaletti ihastuttaa ulkoasullaan ja onneksi myös sisällöllään.

Too Faced Gingerbread Spice

Gingerbread Spice paletti Suomeen?

Mä päätin, että mun on pakko saada tämä paletti heti kun näin tästä ensimmäisen vilauksen. Siitä lähti sitten se pähkäily, että mistä ihmeestä tämän oikein saan käsiini. Too Faced kun on vähän kehnosti saatavilla meillä täällä pohjolassa. Toki nykyään Selfridges ja Cultbeauty myyvät Too Faced meikkejä, mutta harvemmin näitä limited edition tuotteita ja jos myyvätkin niin paljon myöhemmin kuin Jenkeissä. Mähän en jaksanut odottaa, vaan bongasin tämän myynnistä Macy's verkkokaupassa, josta saa tilattua myös Suomeen. Sain tämän vielä alennettuun hintaan, joten kokonaishinta postikuluineen pysyi aika samana, mitä paletti olisi normaalisti maksanut.

No, jos sinä et ole yhtä suuri hätähousu, vaan olet malttanut mielesi tähän asti, voin kertoa ilouutisen. Paletti on mitä ilmeisimmin tulossa myyntiin Cultbeauty verkkokauppaan ja voit käydä lisäämässä itsesi odotuslistalle täältä. Heti sen saa tilattua Selfridges verkkokaupasta.

Too Faced Gingerbread Spice

Piparkakku paletti pitää sisällään 18 luomiväriä erilaisin koostumuksin varustettuna. Löytyy mattaa ja shimmeriä, kimallusta ja hohtoa. Sävyt on nimetty hauskasti jouluun liittyvillä asioilla ja paletin pitäisi tuoksua piparkakuille. Mä en tästä ehkä sitä piparkakkua bongaa (tosin amerikkalaisten piparit taitaa olla vähän eri maata kuin meillä Suomessa), mutta tuoksussa on kyllä sellainen kanelinen vivahde. 

Mä olin tosi iloinen myös siitä, että tämän pakkaus jatkaa sitä TF:n perinteisten metallipakkausten linjaa, vaikka onkin LE tuote. Keräilijän ja kosmetiikkaintoilijan näkökulmasta se teki tästä paletista paljon houkuttelevamman kuin joku pahvipakkaus, mikä ei "kuuluisi joukkoon".

Too Faced Gingerbread Spice

Paletin sävymaailma on todella lämmin. Aika täydellisiä sävyjä syksymeikkiin, mutta miksei tottakai ihan ympärivuotiseenkin käyttöön. Mä vaan itse helposti miellän nämä oranssit ja karpalon sävyt nimenomaan syksyyn. Hassua kyllä, mulle ei näistä sävyistä itsestään tule joulu mieleen, vaikka nimet siihen viittaakin. Tästä puuttuu ne perinteiset vihreät, kultaiset ja punaiset. 

Sävyjen koostumus on kohdillaan, samaa TF laatua, mihin olen saanut tottua jo aikaisempien tinapalettien yhteydessä, kuten kaikki suklaapaletit ja persikkapaletti. Sävyt ovat pigmenttisiä ja helposti työstettäviä, ne on mulle ne tärkeimmät ominaisuudet luomiväreissä. 



Joko olette valmiita joulufiilistelyyn? 
Kiinnostaako piparipaletti? :)

Love, Mari

keskiviikko 8. elokuuta 2018

Meikki-keskiviikko; White peach

Heippa murut! Tänään ollaan tuttuun tapaan meikki-keskiviikon parissa. Mä olin jo kahden vaiheilla jos vaan olisin skipannut tämän viikon meikkipostauksen, koska mulla ei ollut yhtään kuvia valmiina viime viikon kiireiden vuoksi. Otin kuitenkin itseäni niskasta kiinni ja päätin eilen illalla meikata vihdoin Rodokselta ostamallani Too Faced White Peach -paletilla. Tämä oli mun ensimmäinen kokeilu tuolla paletilla, se vaatii vähän lisää testailua ennen kun voin antaa lopullisen mielipiteeni siitä. Mikäli teitä kuitenkin kiinnostaa swatchit ja mun mietteet näistä persikkapaleteista niin mielelläni niistä teen ihan oman postauksensa, joten jättäkää vaan toivetta kommentteihin :).


Mua laiskotti eilen illalla sen verran, etten jaksanut etsiä meikkisientä ja mennä kastelemaan sitä, joten päädyin käyttämään pitkästä aikaa siveltimiä pohjan levittämiseen. Usein jos käytän sivellintä, valitsen meikkivoiteeksi puikon ja tälläkin kertaa nappasin käyttöön MUFE:n Ultra HD invisible cover puikkomeikkivoiteen. Käytin myös NARSin purkissa olevaa peiteainetta, joka toimii mun mielestä parhaiten siveltimen kanssa.


Luomilta löytyy White Peach -paletista sävyt Peach suede, Sweet fig, Glistening peach, Peach ice ja On the grill. Tuosta paletista puuttuu mun mielestä muutama hyvin oleellinen sävy, ulkonurkkaan ei esimerkiksi ole juurikaan vaihtoehtoja eikä tummia luomivakosävyjä. Sain kuitenkin meikin aikaan pelkästään tuolla ja olen siihen kohtalaisen tyytyväinen.


Tästä tuli melko neutraali lookki, mä voisin hyvin käyttää tätä töissä tai arkena, mutta miksei myös juhlissakin vähän tummennettuna. Tykkään kovasti tuosta koko luomen hohtavasta sävystä, mutta sen työstäminen luomelle oli melko työlästä. 

Huulille päädyin kokeilemaan kesäkuun allure boksin mukana tullutta Kat Von D:n huulipunaa sävyssä Double Dare. Se on ihana, ensivaikutelma oli tosi hyvä. Tykkään koostumuksesta ja sävy on kaunis. 

Kiinnostaako Too Facedin persikkapaletit?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Too Faced HangoverX primer
Make Up For Ever Ultra HD invisible cover stick foundation
NARS Soft matte complete concealer
Too Faced cocoa contour
BECCA Hydra-mist set & refresh powder
Dose of colors blush, StateMint
Smashbox spotlight palette, Pearl

Inglot eye makeup base
Too Faced White Peach palette
Marc Jacobs O!Mega lash volumizing mascara
benefit Precisely, my brow pencil
Pixi brow gel

Kat Von D Studded kiss lipstick, Double dare

keskiviikko 1. elokuuta 2018

Meikki-keskiviikko; uusien meikkien testailua

Kivaa elokuun alkua! Mä olen tässä viime viikot mennyt aika pitkälti ilman meikkiä, ihan vaan koska tää helle ei yhtään helpota meikkaamista. Blogia varten olen kuitenkin yrittänyt saada aina lookin tehtyä kerran viikossa ja eilen innostuin kokeilemaan uusia Rodokselta ostettuja meikkejä. Kaikki ei tosiaan mennyt niinkuin Strömsössä. Meillä on kotona kuin sauna, ei mitään viilennystä tarjolla ja meikkaaminen oli lievästi sanottuna haasteellista. Naama valui lattiaa kohti samaa tahtia kun yritin levittää meikkivoidetta, välillä käyden tuulettimen edessä pyörähtämässä. 

Ihailen ja kadehdin suuresti niitä ihmisiä, joiden kasvot ei hikoile ja jotka pystyvät helteilläkin meikkaamaan. Alla olevista kuvista näette mun tilanteen, etenkin viimeinen kuva kertoo kaiken :D. 


Käytin meikkipohjana Urban Decayn One & Done hybridi meikkivoidetta, sillä en voinut kuvitellakaan levittäväni mitään kovin paksua naamalle. Testasin myös uutta BECCAn puuteria, mutta kasvoilla kaikki meni mössöksi ja kului pois ennen kuin ehdin edes levittää koko puuteria, joten en osaa siitä sanoa mitään mielipidettä vielä. Täytyy testailla vähän inhimillisemmissä oloissa :).

Silmämeikin tein Too Facedin mattaisella persikkapaletilla. Nuo punertavat sävyt tuntuivat jotenkin tosi kutsuvilta enkä voinut vastustaa niitä, vaikka alunperin suunnittelin täysin erilaista shimmermeikkiä. Kiinnostaako teitä muuten erilliset arvostelut noista luomiväripaleteista?


Highlighter on myös uutuus, ostin sen juuri ennen matkaa ja kokeilin nyt ekaa kertaa kasvoille. Tähän meikkiin se ei istu, mutta vitsit se on kaunis ja uniikki! Olen tekemässä siitä oman postauksensa kunhan vielä vähän testailen, mutta kyseessä on Smashbox x Vlada highlighter. 

Huulille käytin allure boxissa saamaani Kat Von D Lolita rajauskynää sekä samansävyistä nestemäistä huulipunaa. Lopputulos oli jotenkin ruskeampi kuin mitä olin kuvitellut, mutta tykkäsin kovasti. Ehkä kuitenkin aika syksyinen yhdistelmä.


Tästä yllä olevasta kuvasta näkee hyvin mun jokapäiväisen todellisuuden. Kuva on otettu noin 5 minuuttia meikin teon jälkeen. Peiteaine on kulunut kamalan näköiseksi silmien alla, meikkivoide rakoilee siellä sun täällä, hikipisaroita jokapuolella kasvoja. Kyllä kesä on ihana :D.

Löytyykö teiltä hyviä vinkkejä hellemeikkiin? :)

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

The Ordinary High-Adherence silicone primer
Urban Decay one & done hybrid complexion perfector
Urban Decay Naked skin concealer
Smashbox The Cali contour palette
BECCA Hydra-mist set and refresh powder
benefit Galifornia blush
Smashbox + Vlada petal metal highlighter

Inglot eye makeup base
Too Faced Just peachy mattes -paletti
Linda Hallberg cosmetics Flash crayon, Whipple flash
benefit Bad gal bang mascara

Kat Von D Everlasting lipliner, Lolita
Kat Von D Everlasting liquid lipstick, Lolita

ColourPop brow pencil, Bangin' brunette
ABH clear brow gel

tiistai 8. toukokuuta 2018

Too Faced kokoelma

Heippa kaikille! Tänään jatkuu mun meikkikokoelman esittely brändeittäin ja vuoroon pääsee Too Faced. Too Faced on ollut mun suosikki brändejä jo pitkään ja itseasiassa yksi ensimmäisiä high end brändejä, mitä koskaan olen ostanut. Rakkaus Too Facedia kohtaan syttyi mun ensimmäisen oston yhteydessä, se joulun 2014 ihana meikkikaruselli oli täydellisyyttä. Siitä lähtien olen pikkuhiljaa ostellut juttuja sieltä ja täältä. Kaikki eivät aina ole olleet mieleen ja paljon olen laittanut eteenpäinkin tässä vuosien varrella. Katsotaan nyt kuitenkin mitä mun kokoelmasta tällä hetkellä löytyy.

P.S. Too Facedia saa nykyään tilattua helposti Selfridges ja Cultbeauty -verkkokaupoista.



Aloitetaan vaikka kaikista pienistä irtojutuista. Mä yritin miettiä, että varmasti kaikki tuli mukaan, mutta jos tässä tulee mieleen jotain minkä unohdin, niin mainitsen sen vielä erikseen. Aloitetaan vaikka tuosta siveltimestä, Mr. Right on täydellinen puuterisivellin, nimensä mukaan se herra oikea. Ostin sen muistaakseni Rodoksen Sephorasta pari vuotta sitten. HangoverX primeri on yksi mun suosikki primereista kautta aikojen, jos kaipaat kosteuttavaa primeria niin suosittelen! Siinä on ihana kookoksen tuoksukin :).

Tuo iso musta sydän on yksi mun lemppari bronzereista, Soulmates blushing bronzer sävyssä Carrie & Big. Minulta löytyy myös yksi Love Flush -poskipuna täysikokoisena ja kolme minikokoista (yksi oli jossain hukassa niin en sanaut kuvaan). Primed & poreless puuteri on varmasti tullut tutuksi mun pannuprojektin kautta, muutoin kuvassa kaikenlaista pientä näytettä.


Better than sex -ripsiväri on yksi mun kaikkien aikojen suosikeista ja sitä mulla on yksi avaamaton näytekoko ja yksi violetin sävyinen näytekoko (joka alkaa kyllä olla tosi tosi vanha). Too Facedin glitter glue on mun lemppari ja ainoa jota käytän. Shadow insurance on myös ollut mulla tosi pitkään, mutta en ole sitä paljoa käyttänyt. Tuo ihana persikkainen huuliöljy on mun lempi kiiltoni, siinä on sopivasti sävyä, kiiltoa, hoitavuutta ja ihana persikan tuoksu.


Sweet peach glow -kasvopaletin ostin Prahan Sephorasta vuosi sitten ja se on ehkä kaunein kasvopaletti mitä olen koskaan omistanut, ainakin top kolmosessa. Käytän sitä tosi harvoin, mutta säästän aina vaan, koska se on niin nätti.

Natural Matte -luomiväripaletti on mun viimeinen pieni metallipaletti, kaikista muista olen luopunut. Tuossa on täydelliset mattasävyt ja koostumus on mieluisa, joten tästä haluan pitää kiinni. Paletti on myös sopivan pieni matkustukseen.


The little black book of bronzers sisältää Too Facedin suosituimmat bronzerit deluxe kokoina yhdessä paletissa. Tämä on ollut ihan lemppari, etenkin aina kun lähden tekemään meikkiä jollekin muulle. Tässä on kaikki mahdolliset bronzerit mitä ikinä voin tarvita.

Cocoa contour oli yhdessä vaiheessa mun eniten käyttämä contour paletti, kunnes se unohtui kaapin pohjalle. Täytyy alkaa käyttää tätä taas nyt kun muistin paletin olemassaolon, oli nimittäin todella hyvä paletti ellen väärin muista!


Lopuksi mun kokoelmasta löytyy vielä neljä metallirasiassa olevaa luomiväripalettia. Kolme alkuperäistä Chocolate bar palettia, sekä ensimmäinen persikkapaletti. Nämä on kaikki vähän sellaisia collectors items juttuja mulle, tuskin tulen koskaan luopumaan näistä. Paletteja on tullut jokunen lisääkin ja haluaisin kyllä pitää mun kokoelman täydellisenä, ehkäpä niitä tulee vielä hankittua.

Löytyykö sinulta Too Faced meikkejä?

Love, Mari

maanantai 18. joulukuuta 2017

Minijoulukalenteri luukku 3

Moikka kaikki! On tullut aika avata mun minijoulukalenterin kolmas ja viimeinen luukku. Ihan huikeeta, että joulu on jo tällä viikolla! Joko siellä ollaan valmiina? :) Meillä on lahjat hankittuna ja paketoituna, suurin osa jouluruoka-aineksista ostettu tai tilattu, kuusi kannettu sisään ja koristeita laitettu esille. Hyvällä mallilla siis! Tämän viikon kalenterista paljastuu mun mielestä aika ihania juttuja, joita en itsekään ole testaillut vielä. Halusin mukaan jotain high end kosmetiikkaa, jota ei Suomesta saa ja Too Faced on yksi mun suosikki brändeistä, joten se oli helppo valinta tähän. 


Tilasin arvontaa varten Selfridges verkkokaupasta pari suloista Too Faced juttua ja lähetän ne voittajalle tässä originaalissa pakkauksessa, joka oli mun mielestä jotenkin tosi söpö ja pirteä. 


Voittajalle lähtee siis Too Faced Matte Chocolate Chip -luomiväripaletti ja Too Faced Beauty Cracker, joka sisältää pari pientä yllätystä. Nämä eivät valitettavasti ehdi voittajalle ihan jouluksi, mutta jospa tässä olisi piristystä uuden vuoden alkuun :). Kuten tuli jo mainittua, en itse omista näitä tuotteita, mutta muuten kyllä löytyy paljon Too Facedia ja brändiltä löytyy paljon mun suosikki tuotteita. Toivottavasti näistä on paljon iloa voittajalle. 



Halusin vielä kiittää teitä kaikkia, jotka olette osallistuneet mun aikaisempiin arvontoihin tässä joulukuun aikana, ihanaa kun olette olleet mukana! Kiitos ihanista kommenteista ja kiitos kun olette pysyneet mun matkassa, niin vanhat kuin uudetkin lukijat :). Tähän viimeiseen arvontaan pääsette osallistumaan alla olevien ohjeiden mukaisesti, onnea vaan kaikille ja ihanaa joulunodotusta!

Arvonnan säännöt:

1. Sinun tulee olla blogini lukija (myös uudet seuraajat tervetulleita) joko bloggerin, bloglovinin tai Facebookin kautta. 

2. Jätä tähän postaukseen kommentti, jossa kerrot mitä kautta blogiani seuraat (muista laittaa myös millä nimimerkillä, Facebook seuraajilla riittää etunimi + sukunimen alkukirjain) ja toimiva sähköpostiosoite.

Vastaa myös kysymykseen: Mikä on suosikki joululaulusi?

3. Seuraamalla minua myös instagramissa (@marisalomeikkaa) saat vielä yhden lisäarvan, mainitse kommentissa monellako arvalla osallistut (max 2 arpaa).

4. Postitan palkinnon vain Suomeen.

5. Arvonta päättyy sunnuntaina 24.12 klo 24.00 ja voittajaan olen yhteyksissä viimeistään joulun pyhien jälkeen! Jos en kuule voittajasta viikkoon, arvon uuden voittajan.

6. Jos olet alle 18-vuotias sinulla on oltava huoltajan suostumus osallistua arvontaan.

Onnea arvontaan!

Love, Mari

perjantai 4. elokuuta 2017

Heinäkuun suosikit


Heinäkuu tuli ja meni, mutta palataan vielä hetkeksi heinäkuun tunnelmiin kun vuoroon pääsee mun heinäkuiset kosmetiikkalempparit. Tällä kertaa mukana on pääasiassa uusia tuotteita, mutta myös muutama vanha tuttava löysi tiensä mun suosikkien joukkoon. Mukana on meikkituotteita, ihonhoitojuttuja ja vähän jotain muutakin, mutta yllättäen hiustuotteet uupuu tältä listalta kokonaan. 


Pääsin heinäkuussa tutustumaan OrganicYou -verkkokaupan PopUp myymälään Turussa ja sieltä tarttui mukaan parikin uutta lempparia. Deep steep Foot mist ihanassa minttukarkin tuoksussa on ollut kesäjalkojen pelastus. Tämä virkistää väsyneitä jalkoja ja tuo jaloille raikkautta. Tuoksu on niin ihana, että voisin suihkia tätä ihan vaikka koko kroppaani :D.
MOA Hello sunshine energising body oil* on ollut kovassa käytössä, koska tykkään tän koostumuksesta ja tuoksusta hurjasti. Olen esitellyt tämän jo aikaisemmin täällä blogissa, joten en nyt hirveän syvälle mene, mutta suosittelen todella lämmöllä kaikille vartaloöljyjen ystäville. Tämä jättää iholle kauniin kesäisen hehkun, tuoksuu todella hyvälle ja imeytyy ihoon nopeasti.


Tämän kesän uusi aurinkosuojalöytö on ollut Be3 sun protection progressive spray, joka vastaa kolmea eri suojakerrointa yhdessä. Tän käyttö on todella helppoa, sen kun vaan suihkii menemään. Jos haluaa korkeamman suojakertoimen, suihkii toisen tai kolmannen kerroksen. Ihan mahtava idea! Tämä myös tuoksuu tosi miellyttävälle vaniljaiselle, nam. 
Garnier SkinActive refreshing botanical cleansing toner with Aloe Vera tuli mulle Buzzadorin kautta testiin ja oon selkeästi ihastunut tähän, koska lähes puolet on jo käytetty. Tämä on todella miellyttävä käyttää, ei ärsytä ihoa eikä kuivata. Kaikkie Aloe Veraa sisältävät on mulle mieluisia, tämä ei ollut poikkeus. Tästäkin olen kirjoitellut enemmän vähän aikaa sitten, jutun löydät buzzador tunnisteen kautta.


Sitten päästäänkin meikkituotteisiin. Heinäkuussa mun meikkaustyylini on ollut selkeästi kevyempää kuin aikaisemmin, ellei oteta huomioon blogimeikkejä. Normaalina päivänä oon saattanut käyttää kevyttä meikkipohjaa ja nestemäisiä tuotteita, jotta lopputulos on mahdollisimman luonnollinen. Too Faced Sweet Peach kokoelman persikkainen huuliöljy on sopinut näihin meikkeihin kuin nenä päähän. Se antaa hieman sävyä, paljon kiiltoa ja hoitaa samalla kesän väsyttämiä huulia. 
Lumene invisible illumination instant illuminizer* tuotteet ovat olleet ahkerassa käytössä, etenkin tämä uusi highlighter sävy, joka antaa iholle kauniin kuulaan hehkun ja sävyltään sopii kesään täydellisesti. Oon saattanut sekoittaa tätä meikkivoiteeseen tai käyttää yksinään korostamaan poskipäitä yms.


Tänä kesänä aurinkopuuterit on mulle se juttu. Heinäkuussa eniten käytössä on ollut voidemainen Chanel tan de Chanel aurinkopuuteri, joka levittyy kuin unelma kasvoille. Lämmin sävy tuo kasvoille auringon hehkua ja luonnollista päivetystä. Puuterimaisista eniten käytössä on nyt ollut Too Faced soulmates bronzer sävyssä Carrie&Big (tottakai). Tämä on ollut mulla jo pari vuotta, käytössä enemmän ja vähemmän. Nyt oon taas innostunut tästä kovasti ja pientä käytön jälkeäkin alkaa jo näkyä. Tämä on muuten jättimäinen aurinkopuuteri, eli ei pääse ihan heti loppumaan. Mä oon pyöritellyt sivellintä koko pannussa, niin oon saanut mukaan hitusen myös tuota persikkaista sävyä (joka toimii yksinään hyvin poskipunana). 


Viimeisenä lempparina halusin vielä mainita tämän ColourPopin Yes, please! luomiväripaletin. Tässä on upeat lämpimät sävyt, mattaa ja shimmeriä ja laatu on kohdillaan. Oon ollut todella tyytyväinen ColourPopin luomiväreihin ja tämä ei ollut poikkeus, suosittelen ehdottomasti hankkimaan kun seuraava restock tulee. 

Mitkä tuotteet ihastutti sinua heinäkuussa?

Love, Mari

*Tuotteet saatu pr näytteinä

maanantai 24. heinäkuuta 2017

TOP3 luomiväripaletit

Tervehdys kaikille! Se olisi taas kaksi viikkoa kulunut ja aika palata mun TOP3 listan pariin. Tällä viikolla tutustutaan mun suosikki luomiväripaletteihin. Tämä oli tähän mennessä vaikein valinta, koska luomiväripaletit on mun suurin heikkous ja rakastan niitä kaikkia. Yritin kuitenkin valita tähän ne paletit, joita käytän usein ja jotka on todella rakkaita, mutta myös edelleen saatavilla. Mukana ei siis ole limited edition paletteja eikä sellaisia paletteja, jotka on olleet mulla vasta vähän aikaa.



Ensimmäisenä listalle pääsi Juvia's Place The Nubian 2 -luomiväripaletti. Olen Juvia's placen paletteja hehkuttanut täällä blogissakin useaan otteeseen ja tehnyt jokaisesta paletista ihan oman esittelynsäkin, löydät ne juvia's place tunnisteen takaa. Näissä paleteissa on ihan huikea pigmentti ja laatu ja väriyhdistelmät on todella innostavia. The Nubian 2 edustaa tässä koko brändiä, mutta myös itseään, sillä se on mun suosikkini kaikista Juvia's place paleteista. Tässä on ihanat lämpimät ja käyttökelpoiset sävyt ja muutama värikäs yllätys joukossa. Todella monipuolinen paletti ja laadultaan täyttä kultaa. Juvia's Place on tulossa myyntiin Beautybaylle, joten tulevaisuudessa näiden tilaaminenkin on helpompaa ja edullisempaa!


Tämä seuraava paletti ei liene yllätys kenellekään, se tuntuu olevan jokaisen suosikki ja hyvästä syystä. Anastasia Beverly Hills nosti luomiväripelinsä ihan uudelle tasolle tämän Modern Renaissance -paletin myötä. Tämän sävyt ovat todella kauniita ja ennenkaikkea niin kermaisen pehmeitä, ettei sitä meinaa uskoakaan ennen kuin itse työntää sormensa nappiin. Huippu huippu paletti, jos sävyt yhtään miellyttää! 


Kolmas valinta oli mulle itselleni pieni yllätys. En olisi kuvitellutkaan valitsevani tätä Too Faced Natural matte luomiväripalettia, mutta kun kävin kokoelmaani läpi, oli tämä sellainen paletti, johon palaan todella usein joko muiden palettien kaverina tai ihan yksinään. Tässä on maailman upeimmat mattaruskeat lämpimät sävyt ja ne on niin mun näköisiä kun vaan voi olla. Pigmentti näissä on myös erittäin hyvä, tykkään kyllä muutenkin Too Facedin luomiväripaleteista kovasti. Jos tarvitsen meikkiin mattapalettia, pääasiassa mulla on tämä käytössä. Toinen vaihtoehto olisi ollut Kat von D:n shade & light eye paletti, mutta tartun tähän vielä useammin.

Mikä on sun suosikki luomiväripaletti?

Love, Mari

sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Too Faced Sweet Peach Glow

Moi kaikki ja oikein ihanaa ja rentouttavaa sunnuntaita! :) Viikko sitten esittelin teille mun Prahan ostoksia ja tämä Too Facedin Sweet Peach glow -paletti oli yksi niistä. Tämä upea paletti ansaitsi mun mielestä ihan oman postauksensa, joten tänään päästään tutustumaan siihen vielä lähemmin. Postauksen lopusta löydät myös swatchit sävyistä! Too Faced on hieman hankalasti saatavilla Suomeen, mutta ihan mahdotonta se ei ole. Helpoimmin tilaat tuotteita Selfridges -verkkokaupasta tai esimerkiksi Puolan Sephorasta. Selfridgesilta saa ostettua palvelun, jolla saa koko vuodeksi ilmaiset postikulut, eli jos tilaat sieltä useammin, kannattaa kokeilla sitä vaihtoehtoa. Puolan Sephorasta toimitus Suomeen maksaa noin 20€, eli arvokasta lystiä on, mutta hyvä esim. kimppatilauksiin. Selfridgesilla ei tällä hetkellä ole tätä palettia, mutta kokoelman muita tuotteita kyllä löytyy. Puolasta löytyy sekä tätä, että kokoelman muita tuotteita!


Paletin pakkaus on aivan upea. Too Faced ei koskaan petä, mitä pakkauksiin tulee. Metallinhohtoinen persikan sävy ja yksinkertainen koristelu sopii tähän erittäin hyvin. Laatikon mukana tulee myös tuttuun tapaan pieni kuvallinen ohjelappunen tuotteiden käyttöön.


Paletissa on selkeästi samaa näköä sarjan luomiväripaletin kanssa, tämä on vain pienempi. Supersuloinen liukuvärjätty metallipaletti on todella kaunis katsoa ja persikan tuoksu tekee tästä vielä paremman. Kyllä, tuoksun tuntee kevyesti jo paletin läpi. 


Kannen alta paljastuu peili ja suloinen persikkakuva. Musta on aina hyvä, että paleteissa on peili, tuli sille käyttöä tai ei. Tämä on näppärän kokoinen kulkemaan laukussa mukana, joten enää ei tarvitse kantaa mukana erikseen pikkupeiliä meikin korjailuun. 


Tässä paletissa on panostettu upeasti myös tuotteiden koristeluun. Persikkaiset kohokuviot näyttävät todella kauniilta ja poskipunaan on painettu paletin logo kohokuviona.  Paletista löytyy siis highlighter, poskipuna ja aurinkopuuteri. Sävyt ovat ihanan persikkaiset ja keväiset, mä olen todella tyytyväinen näihin. Myös pigmentti ja koostumus on näissä kohdillaan! Pigmenttiä ei lähde kerralla liikaa, vaan se on helposti kerrostettavaa, jolloin tuotteen käyttö on todella helppoa ja "riskitöntä".



Ihastuttiko paletti? Joko teiltä löytyy kokoelman tuotteita? Kiinnostaako ne?

Love, Mari

keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Sweet and peachy

Meikki-keskiviikko, hurraa! Ja vielä toinen perättäinen. Tästä on kovaa vauhtia tulossa jo perinne, eikös? Tän päivän meikki on tehty jo jokunen aika sitten, mun ensimmäinen kokeilu uudella Too Faced Sweet Peach -paletilla. Mulla oli tätä tehdessä hyvin keväinen olo ja aurinko paistoi, mikäs siinä. Kevättä kohden ollaan menossa ja mä alan pikkuhiljaa suuntautua niihin kevätmeikkeihin aina tässä lopputalvesta. Toki kai se täytyy vielä uskoa, että talvi on vasta parhaimmillaan, mutta jos meikillä saa vähän kevättä itselleen niin eikös se ole ihan sallittua?


Käytin tässä meikkipohjana paria meikkivoidetta, jotka on jääneet tosi vähälle käytölle. L'oréalin tyynymeikkivoide yhdistettynä Lumenen nude perfection glow meikkivoiteeseen antoi kuulaan ja heleän pohjan, hyvin keväisen siis. Kovin suurta peittävyyttä ei tällä yhdistelmällä saanut aikaan, mutta käytin sitten kaverina peiteainetta niille alueille kun oli tarvetta. Kevät meikissä saa se oma iho hehkua läpi, jos multa kysytään. 


Mitään muuta ihmeellistä ja erikoista en tässä käyttänyt, kasvot on tehty aika pitkälti Linda Hallbergin Infinity paletilla, joka on jäänyt aivan liian vähälle käytölle. Se on kyllä ihan mahtava paletti nyt kun sen taas muistin kaivaa esille. Silmämeikki on tehty Sweet Peach paletilla, käytin persikkaisia, ruskeita ja sitä oliivin vihreää sävyä. Rajauksena tässä on vähän aikaa sitten esittelemäni benefitin push-up liner, joka on myös ollut tosi kiva. 


Huulilta löytyy persikkateemaan sopiva ColourPopin ultra matte lip sävyssä Instigator. Mä tykkään siitä ihan huimasti, aivan ihana sävy ja yhdistelemällä erilaisiin silmämeikkeihin tuo sopii ihan jokaiseen vuodenaikaan. Mä tykästyin tähän persikkaiseen lookkiin kovasti, mitäs mieltä te olette?

Onko kevät ja persikkavillitys iskenyt myös teihin?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Maybelline baby skin instant pore eraser
L'oral nude magique cushion dewy glow foundation
Lumene nude perfection glow foundation
Urban Decay Naked skin concealer
RCMA No-color powder
gaya mineral foundation
LH cosmetics Infinity palette

Urban Decay eyeshadow primer potion
Too Faced Sweet Peach palette
benefit they're real push-up liner
ColourPop crème gel liner, Puppy
Essence forbidden volume mascara

ABH brow definer, soft brown
Lumene blueberry eyebrow shaping wax, blond 3

ColourPop lippie pencil, Cake
ColourPop ultra matte lip, Instigator

perjantai 20. tammikuuta 2017

Too Faced Sweet Peach

Kukaan, joka vähääkään seuraa kosmetiikkamaailmaa ei ole voinut välttyä persikkavillitykseltä, jonka Too Faced aloitti jo muistaakseni kesällä. Koko juttu lähti liikkeelle tästä yhdestä limited edition paletista, joka lopulta oli niin limited, että vain hyvin harvat onnistuivat sen käsiinsä saamaan. Paletti sai kovasti kehuja niiltä onnellisilta, jotka sen onnistuivat hankkimaan ja hypetystä kesti jonkin aikaa, kunnes se pikkuhiljaa ajan myötä hieman laantui. Loppusyksystä homma räjähti kuitenkin uudelleen käsiin, kun Too Faced ilmoitti tuovansa kyseisen Sweet Peach -paletin takaisin ja sen lisäksi ihan kokonaisen persikkakokoelman. Siinä kohtaa minäkin päätin, että tuo paletti on saatava.


Tämä paletti tosiaan aloitti persikkavillityksen, kun nyt näitä persikkapaletteja ja muita alkaa tulla ulos vähän yhdeltä jos toiselta brändiltä. Mm. Kylie cosmetics julkaisee juuri omaa persikkapalettiaan. No kuitenkin, moni varmaan tietääkin, että Too Faced ei ole mikään helpoin brändi ostettavaksi meille Suomalaisille. Vielä vuosi sitten tilaaminen onnistui Shipiton avulla, mutta nykyään nekään eivät mene läpi. Muutamia myyntipaikkoja toki on, kuten Selfridges, mutta valikoima vaihtelee kovasti. Jos on valmis maksamaan hieman enemmän, lisääntyy myös vaihtoehdot. Oman palettini tilasin Puolan Sephorasta, joka siis toimittaa Suomeen (!!), mutta postikulut on siinä 20 euron luokkaa. Toki täytyy muistaa, että tullimaksuja ei tule, toisin kuin Jenkeistä tilattaessa.


 No onko tää paletti sitten kaiken sen hypetyksen arvoinen? Ulkoasultaan voisin ainakin todeta, että joo. Tämä on hyvin samankaltainen TF:n suklaapalettien kanssa, sama muoto ja metallinen paletti. Pakkaus on väritykseltään persikkainen ja liukuvärjätty, kannesta nousee kohokuvio persikoita ja sen nimi ja logo on painettu myös kanteen. Tästä paletista leijailee myös voimakas makea persikkainen tuoksu, joka on mun mielestä aivan ihana!


 Paletin sisältö ei myöskään jätä kylmäksi tälläistä lämpimiä sävyjä rakastavaa luomiväriaddiktia. Mä uskon, että tässä on jotain ihan jokaiselle. Sävymaailma on neutraali, mutta ei missään nimessä tylsä ja muutama väripilkkukin on mukana. Niitä oikeasti persikkaisia sävyjä ei kovinkaan montaa ole, mutta kaikki sävyt jotenkin toimivat tosi kivasti yhteen. Tykkään myös siitä, että sävyjen nimet on painettu palettiin eikä millekään irtolappuselle, ne kun on aina vaan tiellä.


Paletista löytyy mukava setti mattaa, helmiäistä ja hieman glitteriäkin. Tällä saa tehtyä kauniin ja nopean arkimeikin ihan yhtä hyvin kuin smokyn iltameikinkin. Laatu on samaa mihin suklaapaleteissa ollaan totuttu, erittäin hyvää siis. Luomivärit ovat pehmeitä, helposti levittyviä ja pigmenttisiä. Jonkin verran ne varisee, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Mä oon ollut oikein tyytyväinen tähän hankintaani ja tälle tulee varmasti paljon käyttöä.


Mitä te pidätte tästä persikka villityksestä?

Love, Mari
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...