Näytetään tekstit, joissa on tunniste top3. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste top3. Näytä kaikki tekstit

maanantai 28. elokuuta 2017

TOP3 huulipunat

Moi kaikki! Se olisi uusi viikko täällä taas, toivottavasti teillä oli mukava viikonloppu. Kesäkin jo lähenee loppuaan, ihan uskomatonta, että tällä viikolla alkaa jo syyskuu ja perjantaina minäkin palaan taas töihin. Tänään jatketaan TOP3 listan parissa ja vuoroon pääsee huulipunat, ne perinteiset. Aikaisempia top kolmosia pääset lukemaan top3 tunnisteen kautta, mikäli mun lempparit alkaa kiinnostamaan enemmänkin. 


Tällä kertaa valinta oli yllättävän helppo. Mulla ei loppupeleissä ole mitään ihan älytöntä määrää perinteisiä huulipunia, jos verrataan vaikka nestemäisiin. Nämä kolme oli ne, jotka nousi heti mun mieleeni kun aloin näitä pohtimaan, joten päätös oli selvä. Muita mainitsemisen arvoisia on mm. XOBeauty, essence ja AVONin mattahuulipunat. 


Mun ensimmäinen valinta oli tarten Rainforest of the sea -sarjan colorsplash lipstick sävyssä Sunkissed. Tässä on kaikki kohdallaan, koostumus, sävy ja pakkaus. Näiden tarten huulipunien koostumus taitaa olla mun kaikkien aikojen suosikkini. Mulla on tällä hetkellä kaksi sävyä, mutta haaveilen hankkivani näitä lisää. Sunkissed on täydellinen rusehtava nudesävy kesään. Tällaiset sävyt on niin mua, ja kun tätä listaa mennään eteenpäin saattaa olla havaittavissa jotain pientä yhteneväisyyttä :D.


Toinen lemppari on MACin Velvet Teddy. Tämä on jollain tavalla samantapainen kuin tuo edellinen, hieman vaan syvempi sävy. Kaunis kuin mikä ja sopii lähes meikkiin kuin meikkiin, etenkin kaikkiin lämminsävyisiin. MACin huulipunat on mun mieleeni muutenkin ja niitä mulla onkin eniten. Velvet Teddy on sävy, jota suosittelen aina ja kaikille, myös teille!


Viimeinen mun suosikeista onkin minikokoinen, mutta ansaitsee paikkansa tässä porukassa. Bite beauty:n amuse bouche huulipuna sävyssä Pepper oli osa neljän minihuulipunan settiä ja tän sävy ja koostumus kolahti mulle heti. Nämä amuse bouche punat on uskomattoman miellyttäviä huulilla, koostumus hipoo täydellisyyttä jos multa kysytään. Ainoa miinus on näiden huono saatavuus Suomeen, mutta jos onnistutte käsiinne saamaan niin kannattaa ehdottomasti hankkia. Pepper jatkaa tuota samaa sävymaailmaa, mutta on jälleen hieman tummempi. 


Onko sinulla suosikki huulipunaa?

Love, Mari

maanantai 14. elokuuta 2017

TOP3 nestemäiset huulipunat

Moi kaikki ja mukavaa uutta viikkoa! Minä vietän tämän viikon lomaillen Kreetan auringossa, mutta ei huolta, teille on luvassa paljon ajastettuja postauksia, joten ette edes huomaa mun olevan poissa ;). Maanantai ja viikko pyöräytetään käyntiin TOP3 postauksella ja vuoroon pääsee nestemäiset huulipunat. Mä olen huulipuna-addikti ja etenkin nestemäiset huulipunat ovat mun mieleen, niitä käytän pääasiassa. Mun kokoelmani onkin ihan liian suuri siihen nähden, mitä ehdin käyttämään. Jos teitä muuten kiinnostaa nähdä mun koko kokoelmani niin ei muuta kuin toivetta kommenttiboksiin! Nyt ollaan kuitenkin niiden lempparien äärellä ja tämä valinta oli mulle yllättävänkin helppo. 


TOP3 joukosta löytyy kolme eri brändiä, kolme eri koostumusta ja kolme eri sävyä. Kaikki aivan ihania! Yksi näistä on mun ultimaattinen suosikki, joka kulkee mukana aina ja joka paikassa. Toinen on kesälemppari ja kolmas taas ilahduttaa eniten syksyllä. 


Aloitetaan siitä ultimaattisesta lempparista. ColourPop ultra satin lip sävyssä Alyssa on vienyt mun sydämen täysin. Tässä on kaikki kohdillaan, sävy on upea jokapäivän ja jokapaikan pinkihtävä nude, koostumus on miellyttävän tuntuinen huulilla, mutta silti todella kestävä ja pysyy pitkään. Tämä on niin rakastettu, että kaikki tekstit on kuluneet pois pakkauksesta ja ulkoasu alkaa olla aika rähjäinen. Tämä on myös ainoa mun nestemäisistä punista, jota olen käyttänyt oikeasti yli puolet ja jonka luultavimmin saan käytettyä ihan loppuun asti. KathleenLights teki huipputyötä suunnitellessaan Alyssan!


Mun ehdoton kesälemppari on tarten tarteist lip paint sävyssä So fetch. Tarten lip paint on koostumukseltaan todella kermainen ja se ei kuivu huulille, vaan pysyy kosteana ja miellyttävän tuntuisena. Näinollen tämä ei ole niin pysyvä kuin monet muut, se kuluu pois syödessä ja juodessa jne. Tämä on kuitenkin niin miellyttävä ja kaunis sävyltään, että palaan tähän aina uudestaan ja uudestaan. Nämä tarten lip paintit ovat muutenkin yksiä mun suosikkeja!


Kat Von D Everlasting liquid lipstick sävyssä Double Dare on mun syyslemppari upean syksyisen sävynsä puolesta ja koostumukseltaan tämä on ihan huippuluokkaa. Tämä on joukosta ainoa selkeästi mattahuulipuna, joka kuivuu täysin mattaiseksi huulille eikä liiku siitä mihinkään vaikka tekisit mitä. Tämä pysyy loistavasti paikallaan koko päivän, eikä tunnu epämiellyttävältä tai liian kuivattavalta. Tällä hetkellä tämä on mun ainoa KVD huulipuna, mutta haluan ehdottomasti lisää näitä! 

Löytyykö sulta omia suosikkeja? :)

Love, Mari

maanantai 24. heinäkuuta 2017

TOP3 luomiväripaletit

Tervehdys kaikille! Se olisi taas kaksi viikkoa kulunut ja aika palata mun TOP3 listan pariin. Tällä viikolla tutustutaan mun suosikki luomiväripaletteihin. Tämä oli tähän mennessä vaikein valinta, koska luomiväripaletit on mun suurin heikkous ja rakastan niitä kaikkia. Yritin kuitenkin valita tähän ne paletit, joita käytän usein ja jotka on todella rakkaita, mutta myös edelleen saatavilla. Mukana ei siis ole limited edition paletteja eikä sellaisia paletteja, jotka on olleet mulla vasta vähän aikaa.



Ensimmäisenä listalle pääsi Juvia's Place The Nubian 2 -luomiväripaletti. Olen Juvia's placen paletteja hehkuttanut täällä blogissakin useaan otteeseen ja tehnyt jokaisesta paletista ihan oman esittelynsäkin, löydät ne juvia's place tunnisteen takaa. Näissä paleteissa on ihan huikea pigmentti ja laatu ja väriyhdistelmät on todella innostavia. The Nubian 2 edustaa tässä koko brändiä, mutta myös itseään, sillä se on mun suosikkini kaikista Juvia's place paleteista. Tässä on ihanat lämpimät ja käyttökelpoiset sävyt ja muutama värikäs yllätys joukossa. Todella monipuolinen paletti ja laadultaan täyttä kultaa. Juvia's Place on tulossa myyntiin Beautybaylle, joten tulevaisuudessa näiden tilaaminenkin on helpompaa ja edullisempaa!


Tämä seuraava paletti ei liene yllätys kenellekään, se tuntuu olevan jokaisen suosikki ja hyvästä syystä. Anastasia Beverly Hills nosti luomiväripelinsä ihan uudelle tasolle tämän Modern Renaissance -paletin myötä. Tämän sävyt ovat todella kauniita ja ennenkaikkea niin kermaisen pehmeitä, ettei sitä meinaa uskoakaan ennen kuin itse työntää sormensa nappiin. Huippu huippu paletti, jos sävyt yhtään miellyttää! 


Kolmas valinta oli mulle itselleni pieni yllätys. En olisi kuvitellutkaan valitsevani tätä Too Faced Natural matte luomiväripalettia, mutta kun kävin kokoelmaani läpi, oli tämä sellainen paletti, johon palaan todella usein joko muiden palettien kaverina tai ihan yksinään. Tässä on maailman upeimmat mattaruskeat lämpimät sävyt ja ne on niin mun näköisiä kun vaan voi olla. Pigmentti näissä on myös erittäin hyvä, tykkään kyllä muutenkin Too Facedin luomiväripaleteista kovasti. Jos tarvitsen meikkiin mattapalettia, pääasiassa mulla on tämä käytössä. Toinen vaihtoehto olisi ollut Kat von D:n shade & light eye paletti, mutta tartun tähän vielä useammin.

Mikä on sun suosikki luomiväripaletti?

Love, Mari

maanantai 10. heinäkuuta 2017

TOP3 kulmatuotteet

Heippa kaikille ja mukavaa uutta viikkoa! Miten teidän viikonloppu meni? Kävikö joku Ruississa? :) Tänään ollaan taas mun TOP3 listan parissa ja vuoroon pääsee parhaat kulmatuotteet. Tällä siis tarkoitan niitä tuotteita, joilla värjään ja täytän kulmat, geelejä yms. ei nyt laskettu mukaan. Kulmakarvat on mun mielestä tosi iso osa meikkiä ja joskus riittää ihan vaan pelkkä kulmakarvojen huolittelu, jotta ilme näyttää heti siistimmältä. Jokainen kuitenkin tavallaan, toiset ei tykkää laittaa kulmia yhtään ja toiset menee siellä toisessa ääripäässä Instagram kulmien kanssa. Mä putoan varmaan siihen välimaastoon :D. Kulmia meikatessa mulle on tärkeintä luonnollisuus, tykkään myös melko paksuista ja tuuheista kulmista.


Mun top3 listalle päätyi kolme täysin erilaista tuotetta, joista jokaista kuitenkin käytän säännöllisesti ja kaikki ovat erittäin toimivia ja mun suosikkeja omassa kategoriassaan. 


Anastasia Beverly Hills brow definer on mun ehdoton suosikkini mitä kulmakyniin tulee. Tällä saa tehtyä hyvin luonnollista ja pehmeää jälkeä, koska kynän muoto on leikattu vinoon ja hieman kolmion malliin. Oon viimeaikoina kehunut paljon ColourPopin kulmakyniä ja ne onkin myös mun suosikkeja, mutta tämä ABH vie voiton tuon muotonsa ansiosta. Kynän toisesta päästä löytyy myös kulmaharja, joka en erittäin toimiva yksilö. 


Puuterimaisista kulmatuotteista mun suosikkini on Urban Decayn shadow boxit. Mulla on näitä kahdessa eri sävyssä, mutta pääasiassa käytän tätä kuvan Brown sugar sävyä. Setin mukana tulee kaksi erisävyistä kulmapuuteria, kulmavaha ja alalokerosta löytyy pienet pinsetit, kulmasivellin ja kulmaharja. Tosi näppärä matkasetti! Tuota vahaa en juurikaan käytä, koska pidän enemmän kirkkaista kulmageeleistä, mutta nuo puuterit on todella hyviä. Ne on pigmenttisiä, hyvin levittyviä ja antavat kulmille luonnollisen lopputuloksen.


Jos haen näyttävämpää kulmalookkia, vaikka jonkun erikoisen silmämeikin kaveriksi, käännyn näiden geelivärien/moussemaisten tuotteiden puoleen. Mun lempparini on ColourPopin brow colour, se levittyy vaivattomasti, ei leviä ja ennenkaikkea tämä ei kuivu purkkiinsa nopeasti. Aikaisemmin käytin ABH:n pomadeja, mutta niillä on ikävä tapa kuivahtaa nopeasti ja levitys on sen jälkeen aina vähän hankalaa. Näissä ColourPopin väreissä on jotenkin pehmeämpi koostumus enkä ainakaan vielä ole onnistunut kuivattamaan tätä. Sitäpaitsi, kuuden dollarin hinnalla ei voi mennä pieleen!

Millä tuotteilla te tykkäätte meikata kulmakarvat?

Love, Mari

maanantai 26. kesäkuuta 2017

TOP3 peiteaineet

Heippa kaikki ja ihanaa uutta viikkoa! Miten teidän juhannusviikonloppu sujui? Pahoittelut pienestä blogihiljaisuudesta tässä juhannuksen aikana, nyt palaillaan kuitenkin taas normaaliin postausrytmiin. Tänään vuorossa jatkoa TOP3 -sarjalle ja otetaan käsittelyyn ne parhaimmat peiteaineet. Tämä postaus olisi ollut vuorossa jo viime maanantaina, mutta kauneusbloggaajien "1 paletti, 10 bloggaajaa" projekti julkaistiin silloin. Tuokin projekti muuten jatkuu taas tänään ja vuorossa on Gloomy Days -paletin ryhmä. Facebookin kauneusblogit ryhmästä pääsette seuraamaan tän päivän postauksia ja löydätte myös ne kaikki aikaisemmat meikkilookit ;). No mutta mennään nyt itse asiaan eli niihin peiteaineisiin.



Tuttuun tapaan nämä kolme ei ole missään järjestyksessä, ihan vaan lajiteltu sen mukaan miten ne satuin kuvaamaan. Jokainen näistä on löytänyt tiensä mun top kolmoseen hyvästä syystä. Ensimmäisenä mun tuorein tuttavuuteni tarte Shape tape concealer. Shape tape tuli tutuksi youtubesta hyvin nopeasti julkaisunsa jälkeen. Tämä oli sellainen peiteaine, josta ihan kaikki puhuivat ja kaikki tuntuivat tätä myös rakastavan. Mun oli toki saatava tämä kokeiluun ja onneksi niin. Jos kaipaat todella peittävää peiteainetta, joka pysyy kauniina silmien alla koko päivän, on tämä ihan ässä. Mulla löytyy shape tape kahdessa eri sävyssä, joita sitten miksailen vähän vuodenajan ja ihonsävyn mukaan, mutta suosikkini on light neutral. 


Urban Decay Naked skin weightless complete coverage concealer on mun holy grail tuote. Tämä on mun kolmas putkilo tätä peiteainetta enkä voi kuvitella enää olevani ilman. Naked skinin koostumus on selkeästi kevyempi kuin shape tapen, mutta tässäkin on peittävyyttä todella kivasti. Jos mun pitäisi valita vaan yksi peiteaine, se olisi varmaankin tämä, koska tää käy ihan jokaiseen tilaisuuteen ja meikkiin ja jättää ihon todella luonnollisen kauniiksi. 


Viimeisenä mun top listalle pääsi todellinen yllättäjä. Essence get picture ready! brightening concealer* on aivan loistava korvike kalliimmille peiteaineille. Tämä ajaa saman asian ja maksaa vain muutaman euron. Koostumus on kevyt, helposti levittyvä ja kirkastava, mutta peittää myös melko hyvin ja tämä on kerrostettavissa peittävämmäksi. Mulle täysin riittävä peittävyydeltään.  Tämä on myös pysynyt kauniina pitkän päivän eikä ole mulla ainakaan levinnyt juonteisiin tms. Ainoa miinus tässä on tuo applikaattori tai mikälie sieni, jonka läpi tuote tulee. Se on jotenkin tosi hankala käyttää ja näyttää myös epähygieniseltä. 

Mikä on sun suosikki peiteaine?

Love, Mari

*Saatu pr näytteenä

maanantai 5. kesäkuuta 2017

TOP3 korostuspuuterit

Tänään palataan taas mun TOP3 listan pariin ja vuoroon pääsee highlighterit eli korostuspuuterit. Otin tähän nyt nimenomaan ne puuterit, voi olla, että myöhemmin nähdään erikseen vielä nestemäiset ja voidemaiset highlighterit. Jos haluat nähdä mitän mun TOP3 listalta on aikaisemmin löytynyt, niin kaikki vanhat postaukset löytyy top3 tunnisteen alta. Korostuspuuterit on yksi mun suurista heikkouksista, mä rakastan sitä hohtoa ja sitä ei voi olla koskaan liikaa jos multa kysytään. Tältä listalta ei siis löydy mitään kevyttä "glow from within" tyyppistä juttua, vaan kaikki nämä on todella näyttäviä korostuspuutereita. Mukana ei myöskään ole korostuspaletteja, ehkäpä nekin nähdään vielä myöhemmin.



Aloitetaan vaikka siitä mun kaikkien aikojen suosikista. Jos saisin valita vaan yhden korostuspuuterin, se olisi tämä BECCA x Jaclyn Hill Champagne Pop. Champagne Pop julkaistiin kesällä 2015 ja se on siitä lähtien ollut mun rakkain lapsi, parasta mitä tiedän. Jos nyt vähän liiotellaan. Mutta tää on ihana! Niin ihana, että multa löytyy tämä kolmena eri kappaleena. Tämä alkuperäinen yksittäinen versio ja sitten kahdessa eri paletissa. Jos tykkäät shamppanjaisesta kullasta ja kunnon hohteesta, on tämä kuin tehty sulle.


Nämä kaksi muuta ei sitten olekaan missään järjestyksessä, ihan yhtä rakkaita molemmat. OFRA Beverly Hills highlighter wheel on upea, ihan vaan upea. Viiden sävyn korostuspuuteria voi käyttää ihan oman mielensä mukaan, joko sekoittamalla värejä keskenään tai käyttäen niitä yksittäin. Mä käytän tästä varmaan eniten tuota isointa sävyä, joka on vaalea shamppanja. Joskus sekoitan kaikkia ja joskus noita kolmea vaaleinta. Jokatapauksessa tämä on sellainen highlighter, joka näkyy varmaan kuuhun asti ja tässä on aivan ihana koostumus. OFRAn highlighterit on muutenkin todella loistavia, mulla on tän lisäksi kolme muuta ja rakastan niitä kaikkia. 


ColourPopin super shock cheek korostuspuuterit ovat myös vertaansa vailla ja mun suosikki sävyni on oltava tämä Lunch Money. Näiden koostumus on todella uniikki, jokainen ColourPopin super shock tuotteita kokeillut tietää mistä puhun. Tämä tuntuu pannussa voidemaiselta, mutta käyttäytyy kasvoilla kuin puuteri. Tässäkin on huikea hohto, mutta ei yhtään sellaista glitterkimallusta tai paakkuisuutta, vaan tää levittyy todella tasaisesti ja kauniisti iholle. Parasta näissä on hinta, 8 dollaria kappaleelta ei voi olla väärin.


Tässä näette vielä swatchit kaikista. OFRAssa swatchasin vain sen mun suosikkini, joka on hyvin samantapainen kuin ColourPopin Lunch Money, hieman tummempi vaan. BECCA on näistä selkeästi uniikein ja ihan täydellinen kesään. Sen kyllä voisin vielä sanoa, että ihan kovin vaalealle iholle tuo Champagne Pop on varmasti liian tumma.

Mikä on sun suosikki highlighter?

Love, Mari

maanantai 22. toukokuuta 2017

TOP3 Poskipunat

Tänään ollaan jälleen mun TOP3 suosikkien parissa, kun vuoroon pääsee ne parhaat poskipunat. Jos et ole aikaisemmin näitä seuraillut, niin olen nyt jonkin aikaa julkaissut aina parin viikon välein maanantaisin TOP3 postauksen, jossa käyn kategorioittain läpi mun suosikki tuotteita. Tähän mennessä ollaan nähty ainakin meikkivoiteet, puuterit ja aurinkopuuterit. Kaikki TOP3 postaukset löydät top3 tunnisteen alta.


Poskipunien valinta oli yllättäen taas tosi vaikeaa, koska mä rakastan myös poskipunia ja suosikkeja löytyy tosi monia. Kolmen parhaan valinta ei siis ollut mikään ihan hetken homma. Yllättävää mulle itselleni oli se, että mun entinen holy grail poskipuna eli NARSin Orgasm ei päässyt tälle listalle mukaan enää lainkaan. Jossain vaiheessa olen vaan lakannut käyttämästä sitä ja nämä muut on menneet sen edelle.


Too Faced Love Flush Blush - How deep is your love?

Too Facedin Love flush -poskipunat on toss kivoja ja tämä yksilö on ihan hyvästä syystä mukana mun top kolmosessa. Tässä on todella kaunis sävy, pinkein näistä kolmesta ja näyttää kasvoilla ihanan tyttömäiseltä. Koostumus ja pigmentti on kohdillaan ja nämä ovat myös todella pitkäkestoisia, Too Faced lupaa näille 16 tuntia käyttöaikaa. Sitä en voi varmistaa, koska ei mulla ole meikit naamalla ikinä niin pitkään, mutta kyllä tämä kestää hyvin ainakin koko päivän.



Sigman poskipuna yllätti mut täysin, en olisi uskonut, että tuun tykkäämään tästä niin paljon. Tässä poskipunassa on ihan kaikki kohdillaan! Sävy on todella neutraali, mutta kaunis ja sopii varmasti hyvin monelle ihonsävylle ja erityylisiin meikkeihin. Mattainen lopputulos ei näytä mitenkään kuivalta tai puuteriselta kasvoilla, vaan todella luonnolliselta. Tämä tuntuu silkkisen pehmeältä ja levittyy kasvoille erittäin tasaisesti ja kauniisti.



Kulttituote, josta lähes jokainen on varmasti kuullut edes jossain. Luminoso on kaunein persikkainen heleä poskipuna, johon koskaan olen törmännyt ja tämä on varmasti se Orgasm poskipunan syrjäyttäjä. Tässä on erinomainen pigmentti, kaunis hehku ja sävy on UPEA etenkin keväällä ja kesällä. Ihana!


Mikä on sun suosikki poskipuna?

Love, Mari

*Postaus sisältää affiliate linkkejä


maanantai 8. toukokuuta 2017

TOP3 aurinkopuuterit

Mukavaa maanantaita kaikki! Tänään ollaan jälleen mun TOP3 listan parissa ja tutustutaan mun suosikki aurinkopuutereihin. Tämä oli tähän astisista vaikein päätös, koska aurinkopuutereista on nopeasti tullut yksi mun suosikki meikkituotteeni. Olisin saanut tähän kevyesti vaikka 10 suosikkia, mutta pysytellään nyt kuitenkin niissä kolmessa, jotka vaivoin sain valittua. Aikaisemmin olen listannut TOP3 meikkivoiteet ja TOP3 puuterit, jotka löydät TOP3 tagin takaa.


Pitkällisen pohdinnan jälkeen päädyin valitsemaan listalle yhden vanhan suosikin, yhden uuden ja yhden siltä väliltä. Kaikki ovat sattumalta mattaisia, vaikka tykkään kyllä kovasti myös satiinisista ja hehkuvista aurinkopuutereista.


Aloitetaan siitä uusimmasta. Marc Jacobs O!Mega bronze coconut perfect tan sävyssä Tan-tastic on osa Marc Jacobsin tämän kevään limited edition kokoelmaa. Olen kirjoittanut kokoelmasta ja tästä aurinkopuuterista aikaisemmin täällä. Vaikka tämä on melko uusi tulokas mun kokoelmassani, on se ansainnut paikkansa top kolmosessa. Tämä on täydellinen aurinkopuuteri hyvin monelle ihonsävylle, ei liian tumma eikä liian vaalea. Koostumus on ihanan pehmeä ja kermainen, erittäin hyvin häivyttyvä ja pigmenttinen. Tämä on täydellinen nimenomaan tuomaan sitä auringon hehkua ja lämpöä kasvoille.


Mun ikisuosikkini ja holygrail aurinkopuuterini on tämä benefit Hoola bronzer. Hoola on kulttimaineessa paistatteleva aurinkopuuteri, josta ihan varmasti jokainen meikkisceneä seuraava on kuullut ainakin puhuttavan. Tän sävy on jotenkin tosi hyvä, tällä pystyy tekemään varjostukset (ainakin mun iholle) ja samalla tuomaan hieman lämpöä kasvoille. Mukana tuleva sivellin on muuten mun suosikki contour siveltimeni, että niin. 


Tarte Amazonian clay bronzer sävyssä Park ave princess on koostumukseltaan niin täydellisen silkkinen, että tätä tekee vaan mieli kosketella. Tämä levittyy kasvoille tasaisesti kuin voi ja on myös pysyvä! Sävy on mulle täydellinen varjostussävy, ei liian kylmä eikä liian lämmin. Käytänkin tätä pääasiassa kasvojen varjostukseen ja muotoiluun, mutta kyllä tällä saa myös kevyttä päivetystä tuotua iholle. Todella monipuolinen aurinkopuuteri siis kyseessä.

Siinä mun tämän hetken TOP3 aurinkopuuterit. Mukana olisi voinut olla myös Physician formulan butter bronzer, Lumenen uusi Nordic chic aurinkopuuteri ja Too Facedin Chocolate soleil ja paljon paljon muita. Kenties jossain vaiheessa tulee myös mun suosikki nestemäiset bronzerit, kiinnostaisiko ne teitä? 

Mikä on sun suosikki aurinkopuuteri?

Love, Mari

maanantai 24. huhtikuuta 2017

TOP3 Puuterit

Hei kaikki! Tänään palataan mun TOP3 listan pariin ja vuoroon pääsee puuterit. Aloitin TOP3 sarjan pari viikkoa sitten meikkivoiteilla (klik) ja ajattelin tehdä näitä aina parin viikon välein. Puuterit on mulle tavallaan vaikea tuoteryhmä, koska en koe mitään suurta intohimoa puutereita kohtaan. Nämä kolme listalle päässyttä valikoituivat kuitenkin melko helposti kun tutkiskelin varastoani ja nämä kaikki ovat ehdottomasti paikkansa ansainneet. Huomasin tässä juuri, että mukana on vain värittömiä puutereita, joten jos haluatte nähdä vielä erikseen mun lempparit sävypuuterit niin vinkatkaahan vaan kommenttiboksiin. 



Ensimmäinen suosikki ei liene yllätys kenellekään? RCMA no-color powder on ollut mulla viime kesästä lähtien ja olen käyttänyt tätä lähes jokaisessa meikissä (huomaa, että en meikkaa päivittäin). Tämä on ihan super riittoisaa, mulla on edelleen noin puolet jäljellä, vaikka käytän tätä leipomiseen! Ostin tämän alunperin Beautylish verkkokaupasta Kathleen Lightsin suosituksesta, enkä ole katunut hetkeäkään. Tämä jättää iholle niin kauniin tasaisen samettisen pinnan ja tämä on myös ihan paras puuteri bakingiin. Hintaa tällä purkilla on 12 dollaria, eli ihan super edullinenkin vielä! Beautylishiltä tilattaessa täytyy toki huomoida alvit, mutta myös ainakin Beautybay myy tätä puuteria.


MAC Prep + prime transparent finishing powder on ollut kestosuosikki jo pitkään. Tykkäsin tästä puuterista niin paljon, että käytin tätä jopa omassa häämeikissäni. Kevyesti levitettynä kasvoille tämä kiinnittää meikin todella tehokkaasti ja estää ihon öljyyntymistä ja meikin karkailua. Bakingiin tätä en suosittele. Mulla on tästä irtopuuteriversio, mutta samaa tavaraa on saatavilla myös kivipuuterina.


Viimeisenä esittelyyn pääsee mun holygrail puuteri, joka pitää itsellään varmaan sitä ykköspaikkaa. Jos saisin pitää vain yhden puuterin, se olisi ehdottomasti tämä. itCosmetics Bye bye pores airbrush silk pressed finishing powder on juurikin sitä. Tämä jättää ihon blurratun näköiseksi, tasaiseksi ja silkkisen pehmeäksi samalla häivyttäen ihohuokosia. Tää on jotain taikaa, sanokaa mun sanoneen! Omani vetelee ihan viimeisiään, mulla on jäljellä enää pari pientä murusta ja nyt on pakko tilata äkkiä uusi tilalle. Tätäkin saa tilattua sieltä Beautylish verkkokaupasta ainakin!

Mikä on sun suosikki puuteri?

Love, Mari

maanantai 10. huhtikuuta 2017

TOP3 meikkivoiteet

Tänään blogissani alkaa uusi postaussarja, jossa esittelen kunkin tuotekategorian kolme parasta. Eli mun TOP3 meikkivoidetta olisi tänään luvassa. Meikkivoide on koko meikin perusta, joten sen on syytä olla aina juuri omalle iholle sopiva ja tilanteeseen käypä. Näitä on nykyään niin monia erilaisia eri lopputuloksilla, että sen oman lempparin etsimiseen voi mennä tovi jos toinenkin. Mä olen kanssa kolunnut läpi monia monia meikkivoiteita ja tässä tulisi nyt mun kestosuosikit ja ne parhaat, joihin olen tähän mennessä törmännyt. En esittele näitä missään tietyssä järjestyksessä, vaan ihan satunnaisesti miten nuo kuvat nyt sattuivat tähän asettumaan. Mun olisi ihan mahdotonta valita näistä se kaikista paras.



Ensimmäisenä suosikeista löytyy Urban Decay Naked Skin weightless ultra definition liquid makeup. Tämä on esiintynyt mun kuukauden suosikeissa ja lukemattomissa meikeissä. Tämä on mun jokatilanteen luottomeikkivoide, toimii aina. Käytän tätä näistä kolmesta eniten tällä hetkellä, koska tämä on mukana mun pannuprojektissa. Aion kyllä ostaa tätä lisää kunhan saan tämän vanhan ensin loppumaan. Tämä on mun mielestä sellainen keskipeittävä, mutta helposti kerrostettavissa eikä tartu kuiviin kohtiin. Tämä näyttää aina hyvältä! Urban Decayta saa ostettua Sokoksilta, Sokoksen verkkokaupasta ja Helsingin Stockmannilta. 


MAC Pro longwear nourishing waterproof foundation on myös ollut mun suosikki jo pitkään. Ostin tätä ekan kerran kesällä 2015 mun häämeikkiä varten, joten tällä on aina aivan erityinen paikka mun sydämessä. Käytän tätä aina kun haluan olla varma, että meikki kestää kauniina todella pitkään. Tämä jättää näistä kolmesta mattaisimman pinnan, mutta ei tämäkään ihan täysmatta ole. Pro longwear nourishing waterproof on myös peittävin näistä kaikista. Todella kestävä meikkivoide, jolla saa iholle upean tasaisen pinnan muulle meikille. Tämä on mun toinen purkkini ja aion kyllä pitää tätä varastossa aina, jos vaan mahdollista. MACia saa ostettua Stockmann tavarataloista ja verkkokaupasta.


Kolmas suosikkini on joukon ainoa cushion eli tyynymeikkivoide. Misshan M Magic cushion* on ehdottomasti paras mun koskaan kokeilemista tyynymeikkivoiteista. Tämä on ihanan kevyt kasvoilla, mutta silti peittää todella hyvin ja on kerrostettava. Lopputulos on todella luonnollisen näköinen, kuulas ja tasainen. Tykkään levittää tämän joko mukana tulleella vipalla tai meikkisienellä, mutta tämä häivyttyy kauniisti myös siveltimellä. Misshaa ja muita Korealaisia brändejä saa tilattua Bearelin verkkokaupasta.


Jokerina haluan mainita vielä Lumenen CC voiteen. Vaikka tämä ei ihan noussutkaan mun TOP3 joukkoon, on tämä ansainnut pienen erityismaininnan. Jos kaipaat hyvää, jokapäiväiseen arkimeikkiin sopivaa meikkivoidetta marketista, suosittelen kääntymään tän CC voiteen puoleen. Kun aloin meikkaamaan 2013, tää oli oikeastaan ainoa meikkivoide jota käytin ja edelleen tykkään tästä todella paljon. 

Mikä on sun lemppari meikkivoide?

Love, Mari


*Saatu blogin kautta
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...