Moi kaikki! Se olisi uusi viikko täällä taas, toivottavasti teillä oli mukava viikonloppu. Kesäkin jo lähenee loppuaan, ihan uskomatonta, että tällä viikolla alkaa jo syyskuu ja perjantaina minäkin palaan taas töihin. Tänään jatketaan TOP3 listan parissa ja vuoroon pääsee huulipunat, ne perinteiset. Aikaisempia top kolmosia pääset lukemaan top3 tunnisteen kautta, mikäli mun lempparit alkaa kiinnostamaan enemmänkin.
Tällä kertaa valinta oli yllättävän helppo. Mulla ei loppupeleissä ole mitään ihan älytöntä määrää perinteisiä huulipunia, jos verrataan vaikka nestemäisiin. Nämä kolme oli ne, jotka nousi heti mun mieleeni kun aloin näitä pohtimaan, joten päätös oli selvä. Muita mainitsemisen arvoisia on mm. XOBeauty, essence ja AVONin mattahuulipunat.
Mun ensimmäinen valinta oli tarten Rainforest of the sea -sarjan colorsplash lipstick sävyssä Sunkissed. Tässä on kaikki kohdallaan, koostumus, sävy ja pakkaus. Näiden tarten huulipunien koostumus taitaa olla mun kaikkien aikojen suosikkini. Mulla on tällä hetkellä kaksi sävyä, mutta haaveilen hankkivani näitä lisää. Sunkissed on täydellinen rusehtava nudesävy kesään. Tällaiset sävyt on niin mua, ja kun tätä listaa mennään eteenpäin saattaa olla havaittavissa jotain pientä yhteneväisyyttä :D.
Toinen lemppari on MACin Velvet Teddy. Tämä on jollain tavalla samantapainen kuin tuo edellinen, hieman vaan syvempi sävy. Kaunis kuin mikä ja sopii lähes meikkiin kuin meikkiin, etenkin kaikkiin lämminsävyisiin. MACin huulipunat on mun mieleeni muutenkin ja niitä mulla onkin eniten. Velvet Teddy on sävy, jota suosittelen aina ja kaikille, myös teille!
Viimeinen mun suosikeista onkin minikokoinen, mutta ansaitsee paikkansa tässä porukassa. Bite beauty:n amuse bouche huulipuna sävyssä Pepper oli osa neljän minihuulipunan settiä ja tän sävy ja koostumus kolahti mulle heti. Nämä amuse bouche punat on uskomattoman miellyttäviä huulilla, koostumus hipoo täydellisyyttä jos multa kysytään. Ainoa miinus on näiden huono saatavuus Suomeen, mutta jos onnistutte käsiinne saamaan niin kannattaa ehdottomasti hankkia. Pepper jatkaa tuota samaa sävymaailmaa, mutta on jälleen hieman tummempi.
Onko sinulla suosikki huulipunaa?
Love, Mari










































