Näytetään tekstit, joissa on tunniste kesämiitti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kesämiitti. Näytä kaikki tekstit

lauantai 28. syyskuuta 2019

Kauneusbloggaajien kesämiitti vol2

Ihanaa lauantaita kaikille! Jokin aika sitten kerroin teille elokuun lopulla järjestetystä kauneusbloggaajien kesämiitistä. Lupailin silloin vielä jatkoa postaukselle, sillä ihanien goodie bagien läpikäynti jäi pahasti kesken. Tänään olisikin tarkoitus katsoa mitä kaikkea muuta pusseista löytyi, jotta pääsen vihdoin itsekin näitä tuotteita testailemaan. Jos et ole käynyt lukemassa tuota ensimmäistä postausta, löydät sen täältä.

*Kaikki postauksen tuotteet saatu pr näytteinä.


Amorosa lahjoitti meille Kiss irtoripsiä ja kynsiä, sekä 7th heaven kasvonaamioita. Kissin ripset ovat jollain tavalla tuttuja, mutta muuten nämä ovat kaikki mulle vieraita ja etenkin naamioiden kokeilua odotan mielenkiinnolla. Irtokynsiä mun tuskin tulee käytettyä, ihan vaan koska ne ei oikein mun työhön sovellu.


Face Helsinki lähti mukaan Ziajan tuotteilla. Saatiin kokeiluun täysikokoinen vuohenmaito seerumi, sekä näytekokoinen päivävoide ja pari näytepussukkaa. Ziajan tuotteista olen tykännyt aikaisemmin ja ne on myös mukavan edullisia! 


Colosé lahjoitti kaikille osallistujille AHA3 kuorivat hedelmähappolaput. Mulla on mielikuva, että olisin käyttänyt näitä jo aikaisemminkin, mutta voi olla, että ne oli jonkun toisen merkin. Jokatapauksessa näille tulee varmasti käyttöä, tosi näppäriä. 

Pussukoista löytyi tällä kertaa useampiakin luonnonkosmetiikkasaippuoita, joista yksi oli tämä Kivakos.fi verkkokaupan lahjoittama Vuohelma ruusu & sheamaito saippua. Suloinen sydämenmuotoinen saippua sopisi hyvin myös lahjaksi tai vaikka itsetehtyyn joulukalenteriin.


Hyvän olon maailma osallistui myös tapahtumaan lahjoittamalla meille SkinMood microfiber meikinpoistosienen. Nämä liinat ja sienet, jotka poistavat meikin pelkällä vedellä on olleet viime vuosina kovassa suosiossa ja minäkin olen näihin tykästynyt. Kiva päästä kokeilemaan taas uutta versiota, tämä ainakin näyttää ihanan pehmoiselta.

Beautyko lahjoitti pusseihin Eyenlip kasvonaamion, jossa on käytetty lohiöljyä. Kuulostaa aika jännältä! Tämä oli mulle uusi naamiomerkki, kiva päästä kokeilemaan. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan tuoksu kalalta :).

Soaphoria osallistui goodie bagiin näytekokoisella vartalo soufflella, suihkuvaahdolla ja carbone saippualla. Nuo vartalotuotteet vaikuttaa tosi kiinnostavilta, luulen vaan, että näistä näytteistä ei riitä moneenkaan kokeiluun. Ehkäpä silti ainakin ensivaikutelman saa muodostettua ja sen pohjalta kenties innostun ostamaan täysikokoiset.


Ruohonjuuri lahjoitti meille Organic Shopin hiusnaamion, raakasuklaata ja Bybi beauty boosterin. Tuosta boosterista/öljystä olin ihan super innoissani, olen nimittäin halunnut kokeilla näitä jo pitkän aikaa! Myös kookoksen tuoksuinen hiusnaamio on enemmän kuin tervetullut, rakastan kookoksen tuoksua!


Saaren Taika osallistui bagiin tyrni shampoolla ja teepuu saippualla. Etenkin tuo shampoo kiinnostaa kovasti ja otankin sen käyttöön heti kun saan vanhan palashampoon loppumaan. Kotimainen kosmetiikka on aina kiinnostavaa ja tämä oli mulle täysin uusi tuttavuus.


Ilona Luonkos osallistui lahjoittamalla kaikille yhden super suositun puhdistuskakun. Näistä puhuttiin blogeissa paljon joskus alkuvuodesta muistaakseni. Tämä oli yksi bagin hittituotteista mulle, sillä tätäkin olen halunnut testata jo pitkän aikaa. 

Carita kosmetiikka lahjoitti meille kuolleenmeren muta suolasaippuat. Kuulostaa tosi jännältä, muta ja saippua yhdistelmänä. Suolasaippuat on mulle muutenkin aika vieraita, joten tätäkin testaan kyllä mielenkiinnolla, kunhan ensin vähän tutkin tätä tarkemmin.

Beauty shop Malena lahjoitti bageihin Body yoghurt vartalovoiteet ja omani sain sitruunan tuoksuisena. Tämä kuulostaa aivan ihanalta, mutta odotan korkkaamisen kanssa vielä, että saan vanhoja kulumaan ensin. Sitruuna tuoksuna on varmasti ihanan raikas.

Berner osallistui bageihin Bronx HD puuterilla ja GOSH huulikiillolla. Bronxin meikkejä en olekaan koskaan kokeillut, kiva päästä testaamaan heidänkin tuotettaan. GOSH taas julkaistiin ihan äskettäin uudestaan Suomessa ja uudistunut brändi vaikuttaakin tosi kiinnostavalta, haluaisin tutustua tuotteisiin paremminkin.

Beautynix lahjoitti osallistujille Janssen Cosmetics goodnight lip mask -huulinaamion. Tämäkin vaikuttaa tosi kiinnostavalta ja lähteekin testiin heti lähipäivinä. Merkki on mulle täysin vieras, mutta pari muuta bloggaajaa puhui tästä innostuneena ja toki minäkin sitten kiinnostuin.

Myös TwistBe osallistui bagien kokoamiseen ja lahjoitti meille Innersense sweet spirit leave-in conditioner -hoitosuihkeen. Tämäkin oli mulle ihan uusi merkki ja tuote, mutta kaikki hiuksiin jätettävät ja hoitavat tuotteet sopii mun käyttöön paremmin kuin hyvin. Arvostan helppoutta ja vaivattomuutta hiustenhoidossa. 


Huh, siinäpä ne kaikki ihanat tuotteet nopeasti läpikäytyinä. Kerro ihmeessä mistä haluat kuulla lisää, niin tiedän mitä lähden ekana testailemaan. Iso kiitos vielä kaikille sponsoreille ja mukana olleille mahtavan onnistuneesta tapahtumasta!

Mikä tuotteista herätti sun kiinnostuksen? :)

Love, Mari

sunnuntai 15. syyskuuta 2019

Kauneusbloggaajien kesämiitti

Elokuun viimeisenä lauantaina vietettiin kauneusbloggaajien kesämiittiä ja suureksi ilokseni tapahtumapaikkana oli Turku. Blogitapahtumat on aina ihania ja niihin osallistuu tosi mielellään, mutta lähes poikkeuksetta kaikki tilaisuudet on Helsingissä ja usein vielä arkipäivänä, että osallistuminen ulkopaikkakuntalaisena on aika mahdotonta. 

Viime kesänä kuitenkin Glitteri Addikti -blogin Ansku ryhtyi järjestämään miittiä Turkuun ja minä olin tottakai heti innolla mukana. Ansku varasi meille pöydän Tiirikkala ravintolasta aivan aurajoen rannalta ja paikka olikin oikein hyvä miitin järjestämiseen. Itse osallistuin miitin goodie bagien kokoamiseen yhdessä Anskun ja Lipstick Love -blogin Lindan kanssa.

*Kaikki postauksen tuotteet saatu goodie bagista.


Pöydän lisäksi Tiirikkala tarjosi meille vielä alkumaljat ja pienet alkupalat, joilla tilaisuus lähti hyvin käyntiin. Osallistujia oli 17, eli tosi kivasti bloggaajia tuli paikalle eri puolilta Suomea. Blogikollegoita on aina kiva päästä tapaamaan ja vaihtamaan kuulumisia, kiitos siis seurasta kaikille :).


Pääruuaksi tilasin itselleni fish & chips annoksen (mitä en tietty muistanut kuvata), mutta pieni annoskateus iski kun kuolasin vieruskaverien herkullisia hamppareita. Tiirikkalan menu on kohtalaisen suppea, mutta jokaiselle löytyy varmasti mieluisa annos ja ruoka oli oikein hyvää. Jälkkäriksi ostin palan porkkanakakkua, joka vei kielen mennessään!

Tiirikkala on muuten myös oikein hyvä illanviettopaikka vaikka ei haluaisikaan ruokailla. Sieltä saa ihania drinkkejä, kahveja ja herkullisia kakkuja ja leivonnaisia vitriinistä. 


Ruokailun jälkeen päästiinkin sitten kosmetiikan pariin! Olimme järkänneet arvontoja, joista jokainen mukana ollut voitti itselleen vielä jonkun extra tuotteen. Lisäksi goodie bagit olivat runsaat ja täynnä ihanaa kosmetiikkaa, niiden parissa vierähtikin hyvä tovi. Mun mielestä on aina jotenkin tosi kivaa seurata kauneusbloggaajien kuhinaa kosmetiikan ympärillä :).

Aloitan goodie bagien läpikäynnin nyt tässä postauksessa, mutta tuotteita on niin paljon, että ne on pakko jakaa kahteen osaan. Loput tulee siis omassa postauksessaan lähiaikoina. Jos haluatte lukea lisää jostain kuvissa esiintyvistä tuotteista niin hihkaiskaa ihmeessä kommenttiboksiin! Aloittelen hiljalleen näiden testailua ja näistä tullaan ihan varmasti puhumaan blogissa vielä lisääkin.


Marsaana / Nordic beauty import lahjoitti meille ihanan setin korealaista kosmetiikkaa. Mukana oli kangasnaamio kasvoille, "naamiosukat" jaloille, Tony Molyn ihania banaanituotteita, huulinaamio ja vielä suloinen invisibobble rusetilla. Näistä mulle ennakkoon tuttuja oli tuo banaani käsirasva ja kangasnaamio, molemmista olen tykännyt kovasti. Nordic beauty importin maahantuomia tuotteita voit ostaa Nobe verkkokaupasta.


Elina K lahjoitti bageihin magneettiripset, glitteriä, kasvotimantteja ja siirtokuvatatuoinnin. Näistä olinkin todella innoissani, etenkin nuo kasvotimantit on sellaisia, mitä olen halunnut kokeilla jo pitkän aikaa. Täältä löydät koko Elina K valikoiman ja pääset shoppailemaan verkkokauppaan. 


Let's face it maahantuo aivan ihania brändejä ja saimmekin ison kasan mielenkiintoista testattavaa! Mukana oli Physicians Formulaa, Wet n wildia, So eco sivellin, Beauty bear vitamiineja ja True organic monitoimivoide. Näistä mun mielenkiinnon herätti tuo True voide ihan erityisen paljon, sillä kuulin sen sopivan hyvin myös raskaana olevalle ja imettävälle äidille. 


NHS eli Nordic health systems lahjoitti kasseihin ihanaa luonnonkosmetiikkaa. Joukossa on mm. Cattier Paris, benecos ja Lavera, sekä näytteitä myös muilta merkeiltä. Lisäksi voitin itselleni arvonnassa tuon Grön shampoon. Shampoosta olen erityisen kiinnostunut, sillä olen halunnut testata tuota merkkiä jo keväästä lähtien. Nhs:lla on oma verkkokauppa, josta löydät nämä ja paljon muita ihania luonnonkosmetiikkatuotteita! 


Rightconnection ja KMS hair tarjosivat meille kms style color värisuihkeen hiuksille. Tämä on siis vähän vastaava tuote kuin ne lapsena käytetyt vappuvärit hiuksille, huomattavasti laadukkaampana versiona. Idea on kuitenkin sama, suihkeella saat hiuksiin uutta väriä, joka peseytyy pois hiustenpesun yhteydessä. Näillä saa esimerkiksi kampauksiin uutta ilmettä ja vaihtelua. Sopii hyvin myös meille, jotka emme voi hiuksia oikeasti värjätä, sillä suihke ei ärsytä päänahkaa. Ensi kokeilulla tämä tuntui tarttuvan hyvin myös käsittelemättömään hiukseen. 


Siinä tältä erää kaikki ihanat goodie bag tuotteet, jatketaan uusien yllärien parissa taas myöhemmin. 

Mikä tuotteista kiinnosti sinua eniten?

Love, Mari
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...