Näytetään tekstit, joissa on tunniste miitti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste miitti. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 15. syyskuuta 2019

Kauneusbloggaajien kesämiitti

Elokuun viimeisenä lauantaina vietettiin kauneusbloggaajien kesämiittiä ja suureksi ilokseni tapahtumapaikkana oli Turku. Blogitapahtumat on aina ihania ja niihin osallistuu tosi mielellään, mutta lähes poikkeuksetta kaikki tilaisuudet on Helsingissä ja usein vielä arkipäivänä, että osallistuminen ulkopaikkakuntalaisena on aika mahdotonta. 

Viime kesänä kuitenkin Glitteri Addikti -blogin Ansku ryhtyi järjestämään miittiä Turkuun ja minä olin tottakai heti innolla mukana. Ansku varasi meille pöydän Tiirikkala ravintolasta aivan aurajoen rannalta ja paikka olikin oikein hyvä miitin järjestämiseen. Itse osallistuin miitin goodie bagien kokoamiseen yhdessä Anskun ja Lipstick Love -blogin Lindan kanssa.

*Kaikki postauksen tuotteet saatu goodie bagista.


Pöydän lisäksi Tiirikkala tarjosi meille vielä alkumaljat ja pienet alkupalat, joilla tilaisuus lähti hyvin käyntiin. Osallistujia oli 17, eli tosi kivasti bloggaajia tuli paikalle eri puolilta Suomea. Blogikollegoita on aina kiva päästä tapaamaan ja vaihtamaan kuulumisia, kiitos siis seurasta kaikille :).


Pääruuaksi tilasin itselleni fish & chips annoksen (mitä en tietty muistanut kuvata), mutta pieni annoskateus iski kun kuolasin vieruskaverien herkullisia hamppareita. Tiirikkalan menu on kohtalaisen suppea, mutta jokaiselle löytyy varmasti mieluisa annos ja ruoka oli oikein hyvää. Jälkkäriksi ostin palan porkkanakakkua, joka vei kielen mennessään!

Tiirikkala on muuten myös oikein hyvä illanviettopaikka vaikka ei haluaisikaan ruokailla. Sieltä saa ihania drinkkejä, kahveja ja herkullisia kakkuja ja leivonnaisia vitriinistä. 


Ruokailun jälkeen päästiinkin sitten kosmetiikan pariin! Olimme järkänneet arvontoja, joista jokainen mukana ollut voitti itselleen vielä jonkun extra tuotteen. Lisäksi goodie bagit olivat runsaat ja täynnä ihanaa kosmetiikkaa, niiden parissa vierähtikin hyvä tovi. Mun mielestä on aina jotenkin tosi kivaa seurata kauneusbloggaajien kuhinaa kosmetiikan ympärillä :).

Aloitan goodie bagien läpikäynnin nyt tässä postauksessa, mutta tuotteita on niin paljon, että ne on pakko jakaa kahteen osaan. Loput tulee siis omassa postauksessaan lähiaikoina. Jos haluatte lukea lisää jostain kuvissa esiintyvistä tuotteista niin hihkaiskaa ihmeessä kommenttiboksiin! Aloittelen hiljalleen näiden testailua ja näistä tullaan ihan varmasti puhumaan blogissa vielä lisääkin.


Marsaana / Nordic beauty import lahjoitti meille ihanan setin korealaista kosmetiikkaa. Mukana oli kangasnaamio kasvoille, "naamiosukat" jaloille, Tony Molyn ihania banaanituotteita, huulinaamio ja vielä suloinen invisibobble rusetilla. Näistä mulle ennakkoon tuttuja oli tuo banaani käsirasva ja kangasnaamio, molemmista olen tykännyt kovasti. Nordic beauty importin maahantuomia tuotteita voit ostaa Nobe verkkokaupasta.


Elina K lahjoitti bageihin magneettiripset, glitteriä, kasvotimantteja ja siirtokuvatatuoinnin. Näistä olinkin todella innoissani, etenkin nuo kasvotimantit on sellaisia, mitä olen halunnut kokeilla jo pitkän aikaa. Täältä löydät koko Elina K valikoiman ja pääset shoppailemaan verkkokauppaan. 


Let's face it maahantuo aivan ihania brändejä ja saimmekin ison kasan mielenkiintoista testattavaa! Mukana oli Physicians Formulaa, Wet n wildia, So eco sivellin, Beauty bear vitamiineja ja True organic monitoimivoide. Näistä mun mielenkiinnon herätti tuo True voide ihan erityisen paljon, sillä kuulin sen sopivan hyvin myös raskaana olevalle ja imettävälle äidille. 


NHS eli Nordic health systems lahjoitti kasseihin ihanaa luonnonkosmetiikkaa. Joukossa on mm. Cattier Paris, benecos ja Lavera, sekä näytteitä myös muilta merkeiltä. Lisäksi voitin itselleni arvonnassa tuon Grön shampoon. Shampoosta olen erityisen kiinnostunut, sillä olen halunnut testata tuota merkkiä jo keväästä lähtien. Nhs:lla on oma verkkokauppa, josta löydät nämä ja paljon muita ihania luonnonkosmetiikkatuotteita! 


Rightconnection ja KMS hair tarjosivat meille kms style color värisuihkeen hiuksille. Tämä on siis vähän vastaava tuote kuin ne lapsena käytetyt vappuvärit hiuksille, huomattavasti laadukkaampana versiona. Idea on kuitenkin sama, suihkeella saat hiuksiin uutta väriä, joka peseytyy pois hiustenpesun yhteydessä. Näillä saa esimerkiksi kampauksiin uutta ilmettä ja vaihtelua. Sopii hyvin myös meille, jotka emme voi hiuksia oikeasti värjätä, sillä suihke ei ärsytä päänahkaa. Ensi kokeilulla tämä tuntui tarttuvan hyvin myös käsittelemättömään hiukseen. 


Siinä tältä erää kaikki ihanat goodie bag tuotteet, jatketaan uusien yllärien parissa taas myöhemmin. 

Mikä tuotteista kiinnosti sinua eniten?

Love, Mari

maanantai 13. kesäkuuta 2016

#porimiitti2016

Nimi sen jo kertookin, luvassa kurkistuksia kauneusbloggaajien porimiittiin. Niin moikka vaan kaikille, kivaa maanantaita! Lauantaina olin tosiaan Porissa miittailemassa muita ihania kauneusbloggaajia, osa teistä on varmaan nähnyt instan tai snäpin puolella jo pientä esimakua. Tää oli mun ensimmäinen miitti ikinä, joten senkin puolesta olin super innoissani kun tästä ilmoitettiin ja ehdin ilmoittautua mukaan ajoissa. Poriin on sellainen reilu kahden tunnin ajomatka täältä Turusta, joten matkakaan ei ollut ihan mahdoton. Seuraavaksi on luvassa kuvapläjäys kyseisestä miitistä ja vähän jotain löpinääkin heitän sekaan, nauttikaahan matkasta!


Miitti järjestettiin Porissa kelan saunatiloissa. Paikka oli todella keskeinen, ihan Porin  keskustassa ja näkymät parvekkeelta oli aika mainiot. Tässä kohtaa haluan vielä kiittää miitin järjestäjiä Ria G Beauty blogin Riaa, Dioriina blogin Marinaa ja The Queen of glitter blogin Siniä. Järjestelyt oli moitteettomat ja naiset oli nähneet aivan huikean vaivan järjestäessään meille mukavan illan tarjoiluineen ja ihan mielettömine Goodie bageineen (joita ei edes pitänyt olla, oli täysi yllätys) :D.


Naiset olivat saaneet järkättyä meille mahtavat "saunaherkut" illanviettoon. Tarjolla oli Real Snacksin sipsejä, joista etenkin nuo erikoismaut salty licorice ja honey butter jäivät päällimäisinä mieleen. Juomapuolen tarjosi Nokian panimo ja Raikastamo ja tarjolla olikin juomia joka makuun. Kuivin suin ei tosiaan tarvinnut olla, kun kaappi oli pullollaan limuja, mehuja, olutta ja siideriä. Itsehän olin autolla liikkeellä niin pysyin limulinjalla, mutta olipa kerrassaan hyviä limskojakin! 




Naiset olivat järjestäneet meille yleisen kosmetiikkahöpöttelyn ja seurustelun lisäksi kivaa ohjelmaakin. Saunatila oli meille varattuna ja sitä olisi saanut käyttää halutessaan, mutta kukaan meistä ei tainnut saunassa (sehän olisi pilannut kaikkien vaivalla tekemät meikit hei!!)
Sini teki meille upeita Henna tatuointeja, jotka on aivan ihania etenkin näin kesäaikaan. En tajua miten joku voi olla noin taitava tekemään vapaalla kädellä kaikkia upeita kuvioita, mutta niin tässä vaan kävi. Kaikki propsit Sinille!!

Mun upea Hennani paistattelee auringossa


Bloggaajien miittiin kuuluu tietysti valokuvaus. Kaikki on ikuistettava kameralle, kännykkään, someen ja häshtägit on tarkkaan mietittyjä. Mahtavaa olla porukassa, jossa sua ei katsota kieroon kun näpsit kuvia sipsikulhosta, otat selfieitä ja kuvaat kun toiset kuvaa! :D


Marinalla oli myös kivaa ohjelmaa järjestettynä. Hän teki bloggaajille jalka- ja käsihoitoja ihanilla O.P.In tuotteilla. Kuvassa Look by Mari blogin kaimani on Marinan hoidettavana. Näiden lisäksi saimme tosiaan ne valtaisat goodie bagit, jonka sisällön esittelen sitten omassa postauksessaan ja naiset olivat järjestäneet myös arvonnan. Tää oli siitä kiva arvonta, että kaikki voitti jotain, joten kerrankin myös mulla kävi tuuri :D Voitin arvonnassa Insjön avaimenperän, joka näkyy myös siinä goodie bag postauksessa.

Kesän uusi lempijuoma

Kiitos vielä järjestäjille ja kaikille mukana olleille kanssabloggaajille, oli mahtavaa nähdä teitä kaikkia! Toivottavasti tapaamme pian uudestaan :)

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille, nauttikaahan kesästä!

Love, Mari
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...