Näytetään tekstit, joissa on tunniste luomiväripaletti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste luomiväripaletti. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

The Nubian 2

Tänään luvassa paletti rakkautta! Tämä kyseinen esittelyssä oleva paletti vei mun sydämeni täysin ensi näkemällä. Ihastuin tähän alunperin Coffee Break with Dani -kanavan suosituksesta ja siitä lähtien tää on ollut mun "pakko saada" -listalla. Kyseessä on pieni Indie brändi By Juvia's ja heidän toinen luomiväripaletti The Nubian 2. Myös se alkuperäinen Nubian paletti houkutteli, mutta tän sävyt oli enemmän mua. Näitä saa tilattua heidän omasta verkkokaupasta ja toimitus on suoraan Suomeen.


Paletti on materiaaliltaan sitä kovaa pahvia, jota aika monet paletit nykyään on. Jämäkkää tekoa kuitenkin ja tykkään tosta kannen kuvasta, jotenkin niin ylväs :D. 12 sävyn paletiksi tämä on myös kohtalaisen edullinen, kun hintaa oli muistaakseni alle 30 euroa ja tämä on vielä aika usein alennuksessakin.


Jos jotain miinusta pitäisi keksiä, on peilin puuttuminen varmaan sellainen. Kannen alta paljastuu taas tuo Nubian prinsessa peilin sijaan, ei siis ehkä kätevin paletti reissuille. Muuta negatiivista en tästä sitten keksikään!


Sävyjä on tosiaan 12 ja ne ovat lähes kaikki lämpimiä, mutta mukaan mahtuu myös pari hieman viileämpää/neutraalia. Nämä on nimetty hauskasti Afrikan maiden yms. mukaan. Napit on tässä todella isoja, joten tuotetta on paletissa paljon! Nää on varmaan ainakin puolet isompia kuin MACin luomivärinapit, ainakin näin silmämääräisesti.


Parasta tässä on kuitenkin se pigmenttisyys. Ihan jokainen sävy on superpigmenttinen, myös mattaiset! Ne myös häivyttyvät todella kauniisti ja eivätkä juurikaan varise. Ainoastaan tuo oikean yläkulman Yaa sävy on hieman variseva, mutta se onkin TODELLA metallinen ja intensiivinen, joten ei mikään ihme. Mä en nyt ottanut näistä swatcheja, mutta jos haluatte nähdä voin kuvata ne vaikka instagramiin tai snapchattiin (marielina1989).

Oliko tämä ennestään tuttu brändi?

Love, Mari

maanantai 27. kesäkuuta 2016

Natasha Denona eyeshadow palette 5

Heipparallaa kaikki! Juhannuksen jälkeinen maanantai, huhhuh. Tänään oli vaikea nousta sängystä, vaikka saan onneksi edelleen jatkaa lomailua. Viime yönä ei tullut nukuttua kuin muutama hassu tunti ja se kyllä näkyi. Heti kun sain miehen lähetettyä töihin siirryttiin koirien kanssa jatkamaan unia :D Alkoiko jollakulla tänään loma? Tsemppiä teille työläisille, tää ei oo helppo maanantai, jos ne maanantait nyt ikinä helppoja on! 

Tänään tutustutaan yhteen luomiväripalettiin, joka on odottanut esittelyään jo pitkän aikaa. Tämä pikkuruinen viiden luomivärin paletti oli tavallaan lohdutuspalkinto mulle siitä, etten raaskinut ostaa sitä isompaa jättipalettia. Jos ette vielä arvanneet, niin puhun tietysti Natasha Denonan viisikosta! Natasha Denona putkahti kaikkien tietoisuuteen uudella meikkikokoelmallaan ei niin kovin kauaa sitten. Aikaisemmin en ollut edes kuullut koko tyypistä, mutta ilmeisesti aika moni muu oli kuitenkin. Kokoelman helmi on tietysti se iso luomiväripaletti, joka julkaisunsa jälkeen näkyikin monissa Youtube videoissa ja sai osakseen niin suurta hehkutusta, että sen oli pakko olla hyvä! Sillä hinnalla on syytäkin.


Minähän sitten pitkään pohdin, että raaskinko sen tilata. Houkutus oli suuri, mutta päätin näin ensialkuun kokeilla pienempää palettia ja katsoa, onko nämä luomivärit kaiken sen hehkutuksen arvoisia. Paletti on pakattu tyylikkäästi pelkistettyyn valkoiseen pahvikoteloon, jossa on vaan Natasha Denonan nimi ja mikä tuote on kyseessä.


Itse paletti jatkaa samaa pelkistettyä linjaa. Olin jotenkin pettynyt tähän pakkaukseen, koska muovi tuntuu aika kovalta ja heppoiselta, ei mitenkään arvokkaalta. Kivaa tässä on kirkas kansi, jonka läpi näkee sävyt nopeasti. Kannen alta paljastuu pieni "kolo", joka näyttää siltä kun siinä kuuluisi olla sivellin, mutta mitään sivellintä tämän mukana ei siis tullut.


Näitä paletteja on paljon eri sävyissä, omani on #13 ja siinä on neutraaleja, lämpimiä ja maanläheisiä sävyjä. Kaikki todella käyttökelpoisia ja näyttäähän tää paletti tosi kauniilta kun ne siinä ovat vieretysten. Mutta mites sitten se luomivärien laatu? Pakko sanoa, että olin pettynyt. Kaiken sen hypetyksen jälkeen mitä nämä sai osakseen, odotin jotain uskomattoman pigmenttistä ja pehmeää ja odottamatonta. Sain ihan kivoja perusluomivärejä. Nää muistuttaa mua aika paljon Makeup Geekin luomiväreistä, koostumus ja käyttäytyminen on hyvin samanlaista. Mattavärit pöllyävät hieman, mutta blendaantuvat kyllä nätisti. Pigmenttiä voisi olla enemmänkin. Ihan kiva paletti, mutta mun mielestä tää ei vaan ole sen hypetyksen arvoinen. MUGin nappeja saisi tämän hinnalla aika paljon enemmän ja laatu kutakuinkin samaa, foiled sävyissä jopa parempaa.


Tässä vielä swatchit puhtaalle kädelle. Parhaiten näistä swatchautui tuo Umber sävy, joka on näistä intensiivisin. Vihertävään sävyyn olin eniten pettynyt, sitä sai oikein hangata kunnolla. Mattasävyt toimivat ihan kivasti luomivaossa eivätkä varise silmiltä, vaikka pannussa pöllyävätkin.

Oletko kenties testannut Natashan luomivärejä? Houkutteleeko ne?

Love, Mari

tiistai 10. toukokuuta 2016

Urban Decay XX VICE LTD Reloaded

Moikkelis!  Tänään jatketaan vielä meikkiesittelyjen parissa, sillä sain perjantaina käsiini tämän alla näkyvän ihanuuden. Näitä esittelyjä on nyt nähty blogissa aika paljon, toivottavasti jaksatte vielä :D Kertokaahan muuten jos tulee mieleen jotain tuotteita, joita haluatte mun testaavan teille, toimin mielelläni koekaniinina! Nyt kuitenkin tähän päivään ja uuteen urban Decay herkkuun.


Urban Decay julkaisi kesäkokoelmansa yhteydessä uuden Vice ltd reloaded -paletin, joka muiden Vice palettien tapaan sisältää 20 luomiväriä. Suomessa tämä paletti julkaistiin 29.4 ja sitä saattaa edelleen olla saatavilla Tampereen ja Helsingin Sokoksilla sekä Sokoksen verkkokaupassa. Paletti on limited edition, eli se ei tule olemaan aina valikoimissa. 

Näissä Vice paleteissa on aina aivan uskomattoman hienot pakkaukset ja tämäkään ei ollut poikkeus. Pahvipakkaus on kaunis UD:n logolla varustettu violetti väriläiskä, joka on mun mielestä todella tyylikäs ja moderni. Mulle tulee tästä mieleen joku yötaivas ja räjähtäneet meteoriitit tai muuta vastaavaa. :)


Itse paletti onkin sitten paljon hillitympi, tyylikäs tosin. Mattamusta paletti on koristeltu ainoastaan violetilla timanttihiontaa imitoivalla UD logolla ja paletin nimellä. Olisin ehkä tykännyt enemmän, jos koko paletti olisi ollut kuin pahvipakkaus, mutta onhan tääkin nätti. Kannen alta löytyy tuttuun tapaan iso (siis jätti-iso) peili ja mukana tulee myös UD:n kaksipäinen sivellin.


Sävyvalikoima paletissa on hyvin kattava. Tällä saa tehtyä värikkäitä ja neutraaleja meikkejä yhdistelemällä sävyjä eri tavalla. Vaihtoehtoja on lukuisia! Paletissa on mukana sekä täysin uusia sävyjä kolme. Mukana on myös viisi vintage sävyä ja seitsemän best-seller sävyä yksittäisistä luomiväreitä, sekä viisi suosikkia vanhoista paleteista. Jos olet siis pitkäaikainen UD keräilijä, ei tässä paletissa ole välttämättä paljoakaan uutta, mutta hieno lisä se on kokoelmaan. UD aloittelijalle tämä taas on loistava, koska se sisältää parhaat palat kaikista!


UD:n palettien siveltimet ovat aina laadukkaita, eikä tämäkään ollut poikkeus. Toisessa päässä on häivytyssivellin ja toisessa tiheämpi lyhytkarvainen sivellin, jolla on helppo työstää esimerkiksi ulkonurkkaa ja alaluomea. Tällä saa myös levitettyä luomivärin koko luomelle. Mä olen itse tosi innoissani tästä ja sormet syyhyten odotan, että ehdin meikkaamaan tällä oikeen kunnolla! Mitä sävyjä mun pitäisi käyttää ihan ekassa meikissä? :)

Mikä on sun suosikki UD paletti? Haluatteko nähdä tutoriaalia tällä paletilla?

Love, Mari

tiistai 3. toukokuuta 2016

BH cosmetics x Shaaanxo paletti

Heippa muruset! Tämä postaus on ollut jo pitkään tuloillaan, mutta tässä on ollut kaikenlaista ajankohtaisempaa kun on pitänyt saada julkaistua ensin. Sain nimittäin viikko sitten perjantaina käsiini Shaaanxo:n ja bhcosmeticsin yhteistyöpaletin ja se on U P E A. Shaaanxo on Uusi-Seelantilainen youtubettaja, joka tekee upeita meikkivideoita, käy ihmeessä katsomassa jos et vielä ole häneen tutustunut! Shaaanxon paletti julkaistiin huhtikuun puolenvälin tienoilla ja minä tilasin omani heti ennakkomyynnistä. Bhcosmetic on tunnetusti hyvin edullinen brändi, eikä tällekään paletille tullut hintaa kuin noin 14€ plus postimaksut. Jos siis kiinnostut niin klikkaa itsesi bhcosmeticsin verkkokauppaan, näitä on ainakin vielä tätä kirjoittaessa jäljellä, vaikka paletti onkin LE. 


Paletin pakkaus on super romanttinen ja söpö ja tyttömäinen, todella Shaaanxo. Siinä on hempeitä vaaleanpunaisen eri sävyjä ja se on sitä perinteistä kovaa pahvia, mitä nämä aika usein tuppaavat olemaan. 


Tästä paletista tekee aivan erityisen se, että se on kaksipuolinen. Kyllä vaan! Yhden paletin sijasta saatkin siis kaksi. Toisella puolella on yhdeksän luomiväriä ja toisella yhdeksän huulipunaa. Kätevää, eikö? Loistava matkustuspaletti, koska ei tarvitse kantaa mukana erikseen huulipunia, tässä on kaikki sävyt mitä voit mahdollisesti tarvita. Plussana vielä, että molemmilla puolilla on oma isokokoinen peili kannessa.


Sävymaailmaltaan paletti on melko neutraali, vaikka kuva hieman vääristääkin sävyjä. Oikean reunan keskisävy on selkeästi punertavampi ja alareunan keskisävy on upea duo-chrome tyylinen vihertävän ruskea. Kaikki ovat todella kauniita ja monikäyttöisiä, eikä pigmenttikään ole huono! Ei nämä tietenkään ole samaa laatua kuin esimerkiksi ColourPopin tai Make up storen, mutta todella hyviä silti. Nämä myös blendaantuvat kivasti, eivätkä varisseet kauheasti poskille. 


Huulipunia löytyykin sitten joka sävyyn. On persikkaa, pinkkiä, punaista ja nudea. Näitä saa myös sekoiteltua keskenään, jolloin vaihtoehtoja on vielä paljon paljon enemmän. Koostumukseltaan nämä ovat ihanan kermaisia ja tuntuvat huulilla todella mukavilta. Voit levittää punan joko siveltimellä, jolloin se on hieman läpikuultavampi tai jos haluat täysin peittävän punan, voit painella sormella vielä väriä päälle. Ja miksei näitä voisi käyttää myös voidemaisina poskipunina?


Ihastuitko?

Love, Mari

perjantai 8. huhtikuuta 2016

Makeup Geek x MannyMUA

SE ON TÄÄLLÄ!!!!!!!!! Paletti, jota oon odottanut viime syksystä lähtien enemmän kuin mitään muuta ja paletti, jonka julkaisua vaan venytettiin ja venytettiin. Kyseessä tietysti Makeup Geekin ja MannyMUAn yhteistyössä tekemä luomiväripaletti, joka viimein näki päivänvalon helmikuun lopulla. Paletti myytiin loppuun ihan samantien julkaisun jälkeen ja koska olin silloin juuri kanarialla jäin tietysti ilman. Onneksi näitä tuli lisää ja sainkin ennakkotilattua oman palettini melko pian maaliskuun alussa. Se lähetettiin mulle maaliskuun loppupuolella ja eilen sain sen vihdoin käsiini. Voitte vaan kuvitella mun riemunkiljahdukset!! 


Paletti on siis tosiaan MannyMUAn suunnittelema ja Manny on Youtubessa suosittu kauneusvloggaaja ja beautyguru. Olen Mannyn videoita katsonut uskollisesti jo pitkän aikaa ja tää tyyppi on vaan ihan huippu! Mannyn meikit on aina todella kauniita ja huolellisia ja monipuolisia ja tyypin huumori uppoaa muhun ihan täysin. Hän ei pyytele anteeksi mitään eikä ketään vaan on juuri sitä mitä haluaa olla. Jos et vielä Mannyn videoihin ole tutustunut, tee se NYT!


Tästä yhteistyöstä tekee entistä paremman se, että toisena osapuolena on Makeup Geek. Mun ikisuosikkini. Rakastan Makeup Geekin luomivärejä ja muita tuotteita, ne ovat todella hyviä hinta-laatusuhteeltaan ja väriskaala on laaja. Tämä yhteistyö oli siis kuin mulle tehty ja vähän harmittaa, että ostin vaan yhden paletin :D. Katsokaapa muuten tuota pakkausta, niin upea! Siis ihan tuo pahvipakkaus, jonka sisällä paletti oli. Manny on itse suunnitellut kannen, siinä on tuo kuunsirppi, joka on hänen tunnuksensa Youtubessa ja se on kaunis hologrammi, joka vaihtaa sävyään eri valoissa.  Takakannessa on Mannyn kuva kuunsirpissä, hänen tervehdyksensä ja Makeup Geekin esittely paletista.


Itse paletti on suurinpiirtein saman kokoinen kuin pieni Z-paletti. Sen kansi on kuvioitu Makeup Geekin logokuviolla, kauniin ruusukullan sävyisenä. Kannen alta löytyy myös hyvän kokoinen peili, mikä tekee tästä oivan matkustuskaverin. 


Takakannesta löytyy sitten kaikkien sävyjen nimet kuunsirppien päältä. Manny on itse suunnitellut paletin sävyistä viisi ja nimennyt ne myös itselleen tärkeiden hahmojen/asioiden mukaan. 


Sitten itse paletin sisältöön. Ensi silmäyksellä aika upea, eikös vaan! Tämä paletti huutaa mun nimeä, se on lämmin, neutraali parilla twistillä ja siinä on mattaa ja shimmeriä, sekä MUGin taattua foiled laatua. Sävyt toimivat todella hyvin yhteen ja tällä yksinään saa luotua mitä erilaisempia meikkilookeja. En malta odottaa, että pääsen leikkimään tällä kunnolla!


Mannyn luomat sävyt löytyvät ylärivin molemmista reunoista, keskirivin keskeltä ja alarivin kaksi oikeanpuoleista. Muut sävyt ovat Mannyn MUG suosikkeja. Vasemman alanurkan sävy on alkunperin irtopigmentti, mutta tätä palettia varten se on pressattu kiinteäksi, joten sekin on siinä mielessä uusi sävy. 


Pigmenttiä näistä löytyy juuri niinkuin sopi olettaa. Omia suosikkejani paletista on ehdottomasti Luna, Mars, Insomnia ja Artemis. Niin upeita, en kestä!! Mitkä on sun lempparit? Jos näistä ei inspiroidu niin ei sitten mistään. Ja hei jos tämä paletti kiinnostaa, mutta jäit ilman kun se myytiin loppuun niin ei huolta! Lisää on tulossa, käy Makeup Geekin sivuilla lisäämässä sähköpostiosoitteesi ilmoituslistalle niin saan tiedon heti kun paletti on taas tilattavissa. Kuulin myös huhuja, että pieni erä saattaa olla tulossa myös Beautybay.comiin, mutta siihen en ole saanut varmuutta.

Saiko tämä paletti sut haukkaamaan henkeä? :)

Love, Mari

lauantai 19. joulukuuta 2015

Kat von D / Mi vida loca

Tämä viikko ollaan oltu aika pitkälti tuote-esittelyjen parissa, joten jatketaan samalla linjalla vielä tänään ja huomenna luvassa viikon joulukalenteripostaus! Maanantaina päästään sitten taas meikkauksen pariin. Tänään esittelen teille yhden tämän joulun uutuuden, joka vei sydämeni ensi silmäyksellä. Tätä kyseistä tuotetta ei saa Suomesta ja ulkomailtakin melko vaikeasti tilattavissa, valitettavasti. Kuitenkin kun on pakko saada, on pakko saada ja hätä keinot keksii ;). Tälläkertaa en voinut käyttää tilaamiseen Shipitoa, koska tuote on ostettu Sephorasta, eikä Sephorasta pysty tilaamaan Shipitolle käyttämättä assisted purchase palvelua. Tutustuin siis uuteen palveluun, nimeltä ShopandBox.  Shopandboxilla on työntekijöitä useissa eri maissa ja ideana on, että voit tilata haluamasi tuotteen palvelun kautta, ja kyseisen maan shoppaajan tilaavat tuotteet puolestasi, pakkaavat ne tarvittaessa yhteen ja lähettävät sinulle. Toimii siis melko lailla samoin kuin Shipiton assisted purchase. Palvelusta veloitetaan palvelumaksu ja postikulut kotimaahasi tuotteen hinnan ja verojen lisäksi.


Laitoin ensimmäiseen tilaukseeni kaksi tuotetta, mutta esittelen teille nyt vain toisen, koska toinen oli hieman vaurioitunut matkalla ja yksi nappi oli murtunut. Teen siitä myöhemmin oman postauksensa. Murtuminen ei kuitenkaan johtunut huonosta pakkauksesta, tuote oli kääritty hyvin kuplamuoveihin, pakattu tiiviisti laatikkoon ja päällä ja alla oli vielä ilmatyynypussit.

No ei siitä sen enempää vaan mennään päivän aiheeseen. Nimittäin se rakkaustuote, Kat von D:n Mi vida loca -paletti! Näin tästä videoita Youtubessa heti ilmestymisen jälkeen ja totesin heti, että tämä oli saatava. Kyseessä on niin upea paletti kaikinpuolin! Pakkaus on ihanan erikoinen, kovaa pahvia eli on myös tukeva. Paletin sävyt ovat kuin sateenkaari, mitä tästä ei löydy ei myöskään tarvitse. 



Paletti siis aukeaa vetämällä sivusta koko hoidon ulos. Tämä ei siis todellakaan ole mikään maailman kätevin paletti esimerkiksi matkustukseen, koska se on niin valtavan iso, mutta ehdottomasti meikkipöydällä toimii ihan vaan koristeenakin kun ei ole käytössä. Peilin puuttuminen on myös pienoinen miinus, mutta koska tällä on tarkoituskin meikata vaan oman meikkipisteensä ääressä, löytyy useimmilta peili omasta takaa. 


Paletissa on 24 luomiväriä kahdessa ringissä. Sisäringissä on neutraalit sävyt, jotka auttavat muiden värisävyjen yhdistelyssä, häivyttelyssä yms. Mukana on satiinisia ja mattaisia luomivärejä. Ulkoringistä löytyy taas ne upeat värikkäät sävyt sinisistä vihreisiin, keltaisiin ja violetteihin. Sävyt ovat uskomattoman pigmenttisiä! Hipaisin hieman sormella ja koko sormi oli sininen. Koostumus on hieman puuterinen, mutta ei mitenkään häiritsevästi, ovat kuitenkin pehmeitä eivätkä varista liikoja. Paletista löytyy mattaa, shimmeriä, metallia ja satiinisia sävyjä, jokaiselle jotakin. Jos olet kirkkaiden luomivärien ja silmämeikkien ystävä suosittelen tutustumaan tähän tarkemmin! 


Paletin mukana tuli lappunen, johon Kat itse on suunnitellut kolme eri meikkilookia tällä paletilla ja tehnyt niihin kirjalliset ohjeet. Kiva idea, näillä pääsee ainakin alkuun! 

Kat von D on muuten tulossa myös pohjoismaihin!

Love, Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...