Näytetään tekstit, joissa on tunniste the nubian 2. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste the nubian 2. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

Meikki-keskiviikko; pronssinen kesämeikki

Ihanaa, vihdoin aurinkoa ja lämmintä! Tästäkö se kesä nyt alkaa? :) Tänään meikki-keskiviikossa nähdään kesäinen, pronssinen meikkilook auringossa paistatellen. Tykkäsin itse tästä meikistä kovasti ja varmaan tulen tulevana kesänä tekemään vastaavan vielä moneen kertaan. Kesämeikkiin kuuluu mun mielestä ehdottomasti päivettyneet kasvot eli paljon aurinkopuuteria (:D) ja tietysti myös hohtoa. Yleensä oon yhdistänyt punaiset huulet sinne joulunaikaan ja talveen, mutta tämä on niin herkullisen raikas punainen, että sopii mun mielestä täydellisesti kesään.


Meikkipohjaan käytin MUFEn meikkivoidepuikkoa, joka on ihan jees, mutta ei valitettavasti niin hyvä kun kaikelta hypetykseltä olin toivonut. Voidemaiset varjostukset tein Boxycharmin mukana huhtikuussa tulleella peiteainepaletilla ja päälle vielä paria eri aurinkopuuteria tuomaan kasvoille lämpöä ja hehkua. Korostuksiin käytin IPSYn mukana tullutta Urban Decayn highlighteria sävyssä Sin, joka on aika täydellinen kesään. 




Silmämeikki on tehty Juvia's Place The Nubian 2 -luomiväripaletilla. En ollut käyttänyt tuota palettia ikuisuuksiin, vaikka se on ihan todella ihana paletti, joten nyt oli aika kaivaa se esiin. Yleensä on tarttunut siinä niihin kuparisiin ja punertaviin sävyihin, mutta tälläkertaa halusin kokeilla ihan vaan kunnon rusehtavaa pronssia. Toi paletti on niin täydellinen, jos teillä on mahdollisuus se hankkia niin suosittelen lämmöllä. Tein myös hyvin ohuen rajauksen, joka ulkonurkkaa kohti hieman leveni ja jatkui pienenä siipenä. 


Huulilta löytyy mun tän hetken suosikki punainen, eli ColourPop ultra matte lip sävyssä Little weapon. Tämä oli muistaakseni Alexis Ren -kokoelmaa ja niin täydellinen kirkas kesäinen punaisen sävy. Tästä tykkään kovasti! 

Mitä mieltä olette meikistä?
Kuuluuko punaiset huulet kesään? 

Love, Mari

Meikissä käytetyt tuotteet:

Make Up For Ever Step1 smoothing primer
Make Up For Ever Ultra HD invisible cover stick foundation, 127=Y335
Urban Decay Naked skin concealer, light neutral
Artistry exact fit perfcting concealer, light*
Measurable difference concealer collection; Mocha, Milk chocolate
RCMA no color powder
itCosmetics Bye bye pores pressed powder
theBalm Bahama mama bronzer
PÜR mineral glow bronzing powder
Milani baked blush, Luminoso
Urban Decay Afterglow 8-hour powder highlighter, Sin

Juvia's Place The Nubian 2 palette
Natural code by Lumene eye intensifier, 2 Pearly taupe
essence Forbidden volume mascara
Maybelline the falsies push up angel mascara

ColourPop Ultra matte lip, Little weapon

ColourPop brow colour, Bangin' brunette
The Body Shop brow & lash gel*

*Saatu blogin kautta

torstai 11. elokuuta 2016

Syksyn eka meikki

Moi moi kaikki! Viikko lähenee taas loppuaan ja kokoajan tuntuu, että mennään lähemmäs ja lähemmäs syksyä. Tässä on pari päivää ollut ilmassakin tosi syksyiset vibat, kun on tuullut ja ollut kylmää ja sateista. Eiköhän sitä kesääkin ole vielä jäljellä, mutta mä innostuin tiistaina tekemään jo ekan syksymeikin. Tykkään syksystä tosi paljon, ihanaa kääriytyä lämpimiin neuleisiin, sytytellä kynttilöitä ja etenkin syysmeikit on ihania! Syksy tuntuu olevan mulle se inspiroivin vuodenaika, vaikka kesää rakastankin yli kaiken. 


Mun meikkailut on olleet tosi vähäisiä tässä matkan jälkeen, ei vaan oo ollut tarvetta eikä aikaa istua kunnolla meikkailemaan ja sellaista nopeaa pikameikkiä en ole kokenut tarvitsevani rusketuksen ja hyvinvoivan ihoni kanssa. Tiistaina oltiin kuitenkin menossa leffaan ja sain pitkästä aikaa istua oikein ajan kanssa meikkailemaan ja on se vaan niin kivaa! 


Mulla oli ihan syksyfiilis tätä meikkiä tehdessä, joten se näkyy myös naamassa. Käytin vihreän ja ruskean sävyjä ja pohjameikkikin on aika mattainen. Jos joku ei vielä sattumalta tiennyt, rakastan vihreitä silmämeikkejä. Se on jotenkin niin helppo väri käyttää ja yhdistellä ihan arkikäyttöönkin, kun usein värikkäät meikit on aika näyttäviä. Syksyä kohden mentäessä mä innostun aina enemmän myös rusehtavista ja muutenkin tummemmista huulista ja tää ColourPopin vanha luottokaveri sopi mun mielestä tähän meikkiin hirmu hyvin.


Meikkipohjana toimii tosiaan Lumenen BB voide, koska mulle riitti nyt joku kevyt tuote. Käytin myös voidemaista aurinkopuuteria ja poskipunaa ja kiinnitin koko komeuden irtopuuterilla. En ruvennut kauhesti varjostamaan kasvoja, toin niille vain hieman lämpöä aurinkopuuterilla. Korostukset ei tuossa valossa juurikaan erottuneet, mutta pääasiassa jätin kaiken hehkun vain poskipäille.


Silmämeikkiin käytin neljää eri sävyä The Nubian 2 paletista. Pääosassa koko luomella on kaunis metsänvihreä, häivytykseen ja alaluomelle käytin kahta eri mattaruskeaa ja sisänurkkaan ja kulmaluulle helmiäistä vaaleaa. Tein ripsirajaan todella ohuen rajauksen ja alavesirajalle ruskeaa kajalia.



Joko te ootte innostuneet syksystä?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Lumene bright now vitamin C BB cream, medium
MAC pro longwear concealer, NW25 & NW25
Benefit Dew the Hoola
Be a bombshell the one stick, Sweetness
RCMA no-color powder
Urban Decay beached bronzer, Bronzed
Makeup Geek blush, XOXO
BECCA shimmering skin perfector, Champagne pop

Urban Decay eyeshadow primer potion
Juvia's place The nubian 2 palette; Madagascar, Kenya, Egypt, Zuri
Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil
Girlactik beauty precise eyeliner marker, black
Too Faced Better than sex waterproof mascara

Benefit Browvo! Conditioning primer
ABH brow definer, soft brown
Lumene blueberry eyebrow shaping wax

ColourPop ultra matte lip, Beeper


keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

The Nubian 2

Tänään luvassa paletti rakkautta! Tämä kyseinen esittelyssä oleva paletti vei mun sydämeni täysin ensi näkemällä. Ihastuin tähän alunperin Coffee Break with Dani -kanavan suosituksesta ja siitä lähtien tää on ollut mun "pakko saada" -listalla. Kyseessä on pieni Indie brändi By Juvia's ja heidän toinen luomiväripaletti The Nubian 2. Myös se alkuperäinen Nubian paletti houkutteli, mutta tän sävyt oli enemmän mua. Näitä saa tilattua heidän omasta verkkokaupasta ja toimitus on suoraan Suomeen.


Paletti on materiaaliltaan sitä kovaa pahvia, jota aika monet paletit nykyään on. Jämäkkää tekoa kuitenkin ja tykkään tosta kannen kuvasta, jotenkin niin ylväs :D. 12 sävyn paletiksi tämä on myös kohtalaisen edullinen, kun hintaa oli muistaakseni alle 30 euroa ja tämä on vielä aika usein alennuksessakin.


Jos jotain miinusta pitäisi keksiä, on peilin puuttuminen varmaan sellainen. Kannen alta paljastuu taas tuo Nubian prinsessa peilin sijaan, ei siis ehkä kätevin paletti reissuille. Muuta negatiivista en tästä sitten keksikään!


Sävyjä on tosiaan 12 ja ne ovat lähes kaikki lämpimiä, mutta mukaan mahtuu myös pari hieman viileämpää/neutraalia. Nämä on nimetty hauskasti Afrikan maiden yms. mukaan. Napit on tässä todella isoja, joten tuotetta on paletissa paljon! Nää on varmaan ainakin puolet isompia kuin MACin luomivärinapit, ainakin näin silmämääräisesti.


Parasta tässä on kuitenkin se pigmenttisyys. Ihan jokainen sävy on superpigmenttinen, myös mattaiset! Ne myös häivyttyvät todella kauniisti ja eivätkä juurikaan varise. Ainoastaan tuo oikean yläkulman Yaa sävy on hieman variseva, mutta se onkin TODELLA metallinen ja intensiivinen, joten ei mikään ihme. Mä en nyt ottanut näistä swatcheja, mutta jos haluatte nähdä voin kuvata ne vaikka instagramiin tai snapchattiin (marielina1989).

Oliko tämä ennestään tuttu brändi?

Love, Mari

sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Ja ulkona on kesäyö

Heipparallaa ja ihanaa myöhäistä Juhannusta! Miten teidän keskikesän juhla meni? Täällä on nautittu niin maalais- kuin kaupunkielämästäkin hyvien ystävien, perheen ja herkkuruuan parissa. Meikkaamiset oon jättänyt suosiolla väliin ja sen sijaan olenkin keskittynyt ihon hellimiseen kaikin mahdollisin tavoin :D Tämän päivän meikki onkin viime torstailta, jolloin innostuin viimeksi meikkailemaan oikein kunnolla ja liimasinpa jopa räpsyripset kerrankin! 


Mulla ei ollut kuvaajaa paikalla kun tää meikki oli valmis, niin kokeilinpa sitten ottaa itse kuvat järkkärillä. Sanonpa vaan, ettei ollut mikään kaikista helpoin tehtävä mun kameralla. Mulla kun ei ole mitään kääntyviä näyttöjä eikä kaukosäätimiä tai muita hilavitkuttimia. Kamera siis käteen ja selfieitä napsimaan! Siihen nähden nää kuvat onnistui kohtalaisen hyvin, kiitos vaan automaatti tarkennus. 


Meikkipohjan tein pitkästä pitkästä aikaa Lumenen Nude perfection glow meikkivoiteella, joka toimi todella hyvin tälläisenä kevyenä kuulaana kesämeikkinä. Mun iho on melko hyvässä kunnossa tällä hetkellä eikä pintakuivuuttakaan juuri ole, joten tämä kevyt peittävyys riitti mainiosti. Puuterina käytin uutta rakkauspuuteria RCMA:lta ja sitä en voi hehkuttaa riittävästi. Kirjoitin siitä ihan oman postauksensa hetki sitten, jos haluat käydä lukaisemassa. 


Tässä meikissä en lähtenyt lainkaan varjostamaan kasvoja vaan halusin luoda luonnollisen kesäisen päivetyksen ja kuulauden. Käytin aurinkopuuterina Physicians formulan Butter bronzer -aurinkopuuteria. Se on täykky! Silkkisen pehmeä ja sopivan lämmin, muttei lainkaan oranssi aurinkopuuteri toi kasvoille juuri sitä kesäisyyttä mitä kaipasinkin. 


Mulla on räpsyripset!!! Voi kun jaksaisikin käyttää irtoripsiä joka päivä, näyttää niin paljon kivemmalta kun on ripset. Mun omat ripsethän on niin piikkisuorat, että ne ei juuri meikistä erotu vaikka tekisi mitä. Nämä Ebaysta tilatut ripset on mun lempparit, koska ne on kuitenkin aika luonnolliset, mutta tuo silti selkeästi volyymia ripsiin. 


Silmämeikki oli tälläkertaa melko simppeli. Käytin The Nubian 2 palettia, jonka esittelen teille tarkemmin lähipäivinä. Tuo paletti on aivan ihana ja täynnä upeita lämpimiä sävyjä. Luonnossa ulkonurkka oli selkeästi tummempi, mutta kuvissa se ei valitettavasti juuri erotu. Nämä sävyt on mun mielestä täydellisiä kesään!

Käytätkö sinä irtoripsiä?

Love, Mari


Meikissä käytetyt tuotteet:

Too Faced HangoverX face primer
Lumene Nude perfection glow foundation, 2 soft honey
MAC pro longwear concealer, NW20
RCMA No-color powder
Physicians formula Butter bronzer
Too Faced love flush blush, How deep is your love?
BECCA shimmering skin perfector, Champagne pop and Pearl

Juvia's place The Nubian 2 palette; Morocco, Madagascar, Zuri, Nefertiti, Kenya
ColourPop Créme gel colour, Swerve 
bareMinerals round the clock waterproof eyeliner, 9PM
Essence forbidden volume mascara

Urban Decay the brow box, Brown sugar
The browgal clear eyebrow gel

Gerard Cosmetics lipstick, 1995
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...