Näytetään tekstit, joissa on tunniste eyelinerit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste eyelinerit. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 15. tammikuuta 2017

benefit they're real push-up liner

Heippa! Ihan ensialkuun haluan pahoitella, ettei tän postauksen kuvat ole ihan sieltä tarkimmasta päästä. Mulla on edelleen pieniä vaikeuksia uuden kameran kanssa, etenkin pimeällä kuvatessa. Tarkoituksena on hankkia se rengasvalo mahdollisimman pian, jospa se sitten vähän pelastaisi tilannessa. Sen hankkiminen voi kuitenkin venähtää jopa maaliskuulle, kun helmikuussa on tiedossa Prahan matka, jonne yritän nyt säästellä rahaa. Koitetaan siis pärjätä vielä sillä vähällä luonnonvalolla, jota viikonloppuisin on tarjolla ja näillä ei ehkä niin tarkoilla kuvilla. 

Nyt kun saatiin alkulöpinät löpistyä, mennään itse asiaan. Tänään mulla on teille esiteltävänä benefitin they're real push-up liner. Mä olen halunnut kokeilla näitä pienen ikuisuuden ja nyt kun selailin Puolan Sephoran sivuja, huomasin tän olevan alennuksessa. Vihreänä kylläkin, mutta eikös vihreä oo ihan kiva? 


Tämä on täysin erilainen kuin mikään mun aiemmin kokeilema lineri. Lupauksena on vedenkestävyys ja täydellinen "istuvuus" aivan ripsirajaan. Tämän pitäisi saada silmän näyttämään isommilta ja levityksen pitäisi olla helppoa.


Mä yhdyn kyllä täysin noihin edellisiin väitteisiin. Okei, en ole ehtinyt käyttää tätä kuin kerran, mutta se kerta riitti. Ensi alkuun oli vähän miettimistä, että miten tätä oikein käytetään. Tässä on sellainen viistoon leikattu hieman kolmion mallinen kärki, ja tuote tulee sieltä keskeltä kun pohjaa pyörittelee. Tällä saa tehtyä niin paksua kuin ohuttakin rajausta ja myös siipi onnistui kohtalaisen helposti ihan ekalla yrityksellä. Olen positiivisesti yllättynyt! 


Parhaita puolia tässä on kuitenkin täydellinen pigmentti ja pehmeä koostumus. Tuote levittyy helposti luomelle aivan ripsien tyveen ja yksi kerta riittää, tätä ei tarvitse lähteä kerrostamaan. Se jättää myös kauniin mattapinnan, mikä on mun mielestä kivan näköinen rajauksessa. Pysyvyydestä en osaa sanoa, koska tää oli mun luomilla vaan nelisen tuntia ennen kun pesin pois, mutta ainakaan sinä aikana ei hievahtanutkaan.


Benefitiä saa tilattua Suomeen vähän vaihtelevasti. Välillä eri brittiverkkokaupat toimittaa ja välillä taas ei, joten sitä täytyy vaan seurailla. Olen tilannut benefitiä tuon Puolan Sephoran lisäksi mm. Feelunique -verkkokaupasta ja Lookfantastic -verkkokaupasta. Myös benefitin oma verkkokauppa toimittaa myös Suomeen, joten sieltä sitten ainakin onnistuu tilaaminen. Puolasta ja briteistä tilatessa ei tarvitse miettiä tulleja ja alveja kun taas omasta verkkokaupasta tilatessa ne on syytä huomioida.


Onko benefitin tuotteet tuttuja?

Love, Mari

keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Jane Iredale Mystikol

Hei kaikille! Sain tuossa jo ennen joulua testattavakseni Jane Iredale -uutuuden, kun postiluukustani tipahti tämä Mystikol -rajausväri. Mystikol on tämän talven uutuustuote ja se julkaistaan yhdessä muiden talven uutuuksien kanssa Suomessa 16.1, joten te pääsette nyt näkemään vilauksen tästä jo etukäteen. Rajausväristä julkaistiin neljä eri sävyä, joista minä sain kauniin "kuninkaallisen violetin" Amethyst -sävyn. Lisätietoja ja jälleenmyyjät löydät Jane Iredalen kotisivuilta.


Pakkaus on tuttuun tapaan valkoinen jane iredale -logolla. Siihen on myös painettu kaikki tärkeät tiedot, kuten tuotteen paino, valmistaja ja tuoteseloste. Pakkauksen kyljestä löytyy myös Leaping bunny -symbooli, joka tarkoittaa tuotteen olevan eläinkokeeton. 


Rajausväri on pakattu kauniiseen sameaan lasipulloon kultaisella korkilla. Korkin kärki lähtee irti ja alta paljastuu sivellin rajausvärin levitystä varten. Myös brändin logo löytyy pullon kyljestä. Tämä näyttää mun silmääni todella ylelliseltä, varmaan tuo samea lasi tekee sen. Mystikol -rajausväri lupaa kermaisen pehmeää koostumusta ja vaivatonta levittyvyyttä. Koostumus on myös vettä hylkivä.



Geelimäinen koostumus on tosiaan hyvin pehmeää je se levittyy luomille helposti. Olen kokeillut käyttää tätä mukana tulleen siveltimen kanssa, sekä oman hieman ohuemman siveltimen kanssa. Kovin tarkkaa ja sharppia rajausta en ole tällä saanut aikaan, mutta kauniin smoky -rajauksen saa tehtyä helposti. Tuote on niin pehmeää, että se hieman häivyttyy jo levittäessä, jolloin lopputulos on nimenomaan pehmeä ja häivyttynyt. Alla olevasta kuvasta näette vähän mitä tarkoitan. Mä tykkään tästä kovasti, kaunis violetti sävy tuo meikkiin jotain ekstraa ja koostumus on todella miellyttävän tuntuista. En tiedä mitä vettä hylkivä koostumus tässä yhteydessä tarkoittaa, mutta vuotavia silmiä tämä ei kestä. Muuten rajaus on pysynyt paikoillaan hyvin.


Käytättekö te geeli- vai nesterajauksia? :)

Love, Mari


*Tuote saatu blogin kautta

perjantai 17. kesäkuuta 2016

Meikkikokoelma // Eyelinerit

Moikkamoi kaikki! Se olis perjantai taas tällä, wuppiduu! Me lähdetään miehen kanssa huomenna vähän risteilemään pitkästä pitkästä aikaa ja tänään on tarkoitus käydä vielä kaverin kanssa lounastamassa ja juttelemassa hömppäjuttuja, ihana viikonloppu siis jälleen tiedossa! :) Tänään täällä blogin puolella ollaan jälleen meikkikokoelmani parissa ja kurkataan geeli- ja nestemäisiä eyelinereita. En siis tarkoituksella ottanut kyniä tähän mukaan, koska postaus olisi ollut silloin kilometrin mittainen. Viime viikolla tutustuttiin ripsareihin, sen ja kaikki muut vanhat meikkikokoelma -postaukset löydät meikkikokoelma tagin alta.


Aloitetaanpa sitten! Eniten geelimäisiä tuotteita multa löytyy yllättäen ColourPopilta. Nämä ColourPopin Creme gel color -rajausvärit julkaistiin joskus viime vuoden puolella ja mulle on niitä kertynyt nämä viisi. Yksi perus musta ja neljä värillistä. Nää on ihan perushyviä rajausvärejä, mutta ei kuitenkaan ihan niin hyviä kuin ColourPopin muut tuotteet. Näissä on se ongelma, että nämä tuntuu kuivahtavan tosi äkkiä, ainakin tuo burgundyn värinen ja keltainen. Mustasta oon tykännyt ja se on pysynyt kosteanakin hyvin.


Tän hetken suosikki geelirajaukseni löytyy Rimmeliltä ja nimenomaan tuo waterproof gel eyeliner. Se on hyvä, peukku sille! Perinteisiä nestemäisiä mulla on tällä hetkellä vaan yksi, koska käytän mieluummin geelejä tai sitten niitä tusseja. Rimmelin exaggerate eye liner on laatikossa siltä varalta, että joskus sitä haluan käyttää. MUAn vihreää nestemäistä lineria olen säilyttänyt ihan vaan värinsä vuoksi, mutta tuotteena se on aika lailla roskaa. Kuivahtaessaan luomelle se alkaa lähes samoin tein varista irti. Täytyy löytää jostain muualta kivoja värikkäitä linereita, onko teillä jotain suosikkeja?


Glittereitäkin on kertynyt näemmä vaan kaksi, aika jännä. Uusin näistä on Tony Molyn Tear glitter eyeliner, joka on kaunis hopeinen ja hohtava glitteri. Urban Decayn heavy metal linereista tykkään tosi paljon ja näitä onkin tarkoituksena jossain kohtaa ostaa lisää, ainakin kultainen ja hopea ja mitä niitä nyt on!


Tussit on mun lemppareita, ne on niin helppokäyttöisiä. Ikikestosuosikkini on Kat von D:n tattoo liner, joka löytyy ylhäältä. Se on paras, jos tarviit hyvän tussilinerin, osta se! BH Cosmeticsin liquid liner oli aluksi ihan ok, ei mikään maata mullistava, mutta käyttökelpoinen. Nyt se alkaa olla jo aika kuivahtanut ja joutaa piakkoin jo kierrätykseen. Lumenen true mystic precise tip eyeliner on jakanut mun mielipiteitä tosi pitkään. Ensi alkuun en tykännyt siitä yhtään, sitten tykkäsin vähäsen ja sitten taas en ja niin edelleen. Se toimii aina silloin tällöin, tosi hämmentävä tuote siis. Näiden lisäksi kokoelmaani muutti juuri se Rimmelin vastaava, jonka esittelin edellisessä goodie bag postauksessa.

Minkä tyyppisistä eyelinereista sä tykkäät?

Love, Mari


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...