maanantai 22. toukokuuta 2017

TOP3 Poskipunat

Tänään ollaan jälleen mun TOP3 suosikkien parissa, kun vuoroon pääsee ne parhaat poskipunat. Jos et ole aikaisemmin näitä seuraillut, niin olen nyt jonkin aikaa julkaissut aina parin viikon välein maanantaisin TOP3 postauksen, jossa käyn kategorioittain läpi mun suosikki tuotteita. Tähän mennessä ollaan nähty ainakin meikkivoiteet, puuterit ja aurinkopuuterit. Kaikki TOP3 postaukset löydät top3 tunnisteen alta.


Poskipunien valinta oli yllättäen taas tosi vaikeaa, koska mä rakastan myös poskipunia ja suosikkeja löytyy tosi monia. Kolmen parhaan valinta ei siis ollut mikään ihan hetken homma. Yllättävää mulle itselleni oli se, että mun entinen holy grail poskipuna eli NARSin Orgasm ei päässyt tälle listalle mukaan enää lainkaan. Jossain vaiheessa olen vaan lakannut käyttämästä sitä ja nämä muut on menneet sen edelle.


Too Faced Love Flush Blush - How deep is your love?

Too Facedin Love flush -poskipunat on toss kivoja ja tämä yksilö on ihan hyvästä syystä mukana mun top kolmosessa. Tässä on todella kaunis sävy, pinkein näistä kolmesta ja näyttää kasvoilla ihanan tyttömäiseltä. Koostumus ja pigmentti on kohdillaan ja nämä ovat myös todella pitkäkestoisia, Too Faced lupaa näille 16 tuntia käyttöaikaa. Sitä en voi varmistaa, koska ei mulla ole meikit naamalla ikinä niin pitkään, mutta kyllä tämä kestää hyvin ainakin koko päivän.



Sigman poskipuna yllätti mut täysin, en olisi uskonut, että tuun tykkäämään tästä niin paljon. Tässä poskipunassa on ihan kaikki kohdillaan! Sävy on todella neutraali, mutta kaunis ja sopii varmasti hyvin monelle ihonsävylle ja erityylisiin meikkeihin. Mattainen lopputulos ei näytä mitenkään kuivalta tai puuteriselta kasvoilla, vaan todella luonnolliselta. Tämä tuntuu silkkisen pehmeältä ja levittyy kasvoille erittäin tasaisesti ja kauniisti.



Kulttituote, josta lähes jokainen on varmasti kuullut edes jossain. Luminoso on kaunein persikkainen heleä poskipuna, johon koskaan olen törmännyt ja tämä on varmasti se Orgasm poskipunan syrjäyttäjä. Tässä on erinomainen pigmentti, kaunis hehku ja sävy on UPEA etenkin keväällä ja kesällä. Ihana!


Mikä on sun suosikki poskipuna?

Love, Mari

*Postaus sisältää affiliate linkkejä


sunnuntai 21. toukokuuta 2017

Jeffree Star Androgyny

Jeffree Star julkaisi tänä keväänä uuden Androgyny luomiväripaletin. Paletti on jatkoa Jeffreen ensimmäiselle Beauty Killer paletille, joka sisälsi räväkämpiä ja näyttäviä sävyjä. Tämä uusi Androgyny on maanläheisempi, täynnä neutraaleja sävyjä ja muutama erikoisempi, mutta kuitenkin käyttökelpoinen sävy. Tämä paletti kiinnitti mun huomioni heti ensisilmäyksellä, se näytti todella kauniilta. Vaikka en Jeffreetä varsinaisesti fanitakaan, tyyppi taitaa jakaa aika paljon mielipiteitä, niin en hänen tuotteitaan ole boikotoinut. Niinpä tämäkin paletti sai muuttaa mun luokse ja sanon nyt jo, että oon ollut todella tyytyväinen tähän ostoon.



Paletti on ulkoisesti miellyttävän näköinen. Pinkki toimii aina jos multa kysytään ja tuo kohokuvioitu pinta tuo tähän pakkaukseen kivan säväyksen. Tykkään itse tästä pakkauksesta enemmän kuin Beauty Killerin. Tässä on myös se hyvä puoli, että kaikki tiedot on painettu paletin taakse eikä pelkästään tuohon pahvipakkaukseen.


Kannen alta paljastuu peili, mikä on aina plussaa näille paleteille. Harvemmin mun tulee niitä käytettyä, mutta ovat kuitenkin käteviä reissuilla ja muuten, jos tulee yllättävä tarve peilailla. Peili tekee paletista myös aina laadukkaamman oloisen.

Suomessa Jeffree Staria myy Oletkaunis.fi verkkokauppa, jonne on muuten aika usein saatavilla myös alennuskoodeja, joten kannattaa pitää silmät auki niiden varalta! Myös Jeffreen omat sivut toimittaa Suomeen, kuten myös Beautybay ja Beautylish -verkkokaupat.


Sävymaailma on todella kaunis, luonnonläheinen ja neutraali. Tästä löytyy pääasiassa mattasävyjä, kaksi shimmeriä ja yksi satiininen. Kaikki sävyt on todella käyttökelpoisia ihan arkikäyttöönkin, mistä tykkään kovasti. Tällä saa kuitenkin tehtyä myös näyttäviä erikoisia lookkeja noiden ihanien alarivin sävyjen kanssa. Paletti on saanut nimensa Androgyny velour liquid lipstick -huulipunalta, jota vastaava sävy löytyykin tuolta alarivin vasemmasta alakulmasta. Sävyt on kaikki todella pigmenttisiä ja pehmeitä, jonkin verran ne myös pöllyävät. Kun muistat kopsuttaa ylimääräisen värin irti siveltimestä, ei ne kuitenkaan varise kasvoille ja käyttökokemus on todella miellyttävä.


Yläriviltä löytyy tosiaan ne häivytyssävyt ja kaksi kaunista shimmeriä. Charm kuuluu omiin suosikkeihini, mä rakastan tuollaisia lämpimiä sävyjä luomivaossa. Frosting on tosi kaunis koko luomella tai sisänurkan ja kulmaluun korostuksissa kun taas Déjà vu toimii todella hyvin ihan koko luomella.


Alariviltä löytyy ne paletin väriläiskät. Military on mun lempparini, se on tosi kaunis oliivinvihreä. Androgyny kuuluu myös mun suosikkeihini, se on hirmu nätti ulkonurkassa ja alaluomella. Kaikki nämä on tosi kivoja, sinisiä tulee vaan käytettyä hieman harvemmin. 

Mitä mieltä te olette Androgyny paletista?

Love, Mari

lauantai 20. toukokuuta 2017

Wet n wild siveltimet

Moi kaikki ja ihanaa aurinkoista lauantaita! Josko se kesä sieltä on vihdoin tulossa, täällä Turussa nautitaan nyt ainakin ihanista keleistä :). Tänään puhutaan hieman siveltimistä, joita olen halunnut päästä testaamaan jo pienen ikuisuuden. Kyseessä on tietenkin edulliset Wet n wild -siveltimet! Näitä murusia ei Suomesta ainakaan mun tietääkseni löydä ja muutenkin mun on ollut tosi vaikea löytää näistä mistään, kun nämä olivat pitkän aikaa loppu jokapuolelta. Unohdinkin sitten näiden olemassaolon hyväksi aikaa, kunnes törmäsin Magicbunny -blogissa Taikan esittelyyn näistä ja se olikin sitten menoa.


Alunperin mun kiinnostukseni heräsi, koska kaikki puhuivat, miten hyvin nämä toimii ColourPopin luomivärien kanssa. Näissä on kuitenkin paljon muitakin hyviä ominaisuuksia, eikä hinta suinkaan ole se vähäisin. Siveltimillä on hintaa 1.48-2.99 dollaria, eli ihan super edullisia siveltimiä! Nämä ovat myös synteettisiä ja sopivat hyvin siis vegaaneille. Siveltimet myös näyttävät todella kauniilta valkoisina ja pinkein yksityiskohdin. Näitä saa tilattua Suomeen beautyjoint -verkkokaupasta. Siveltimien hintaan lisätään Suomen päässä alvit, mikäli tilaus ylittää sen maagisen 22€ rajan, mutta oma settini ei sitä ylittänyt.



Tilasin kokeiluun 10 sivellintä, viisi kasvoille ja viisi silmämeikkiin. Harjakset tuntuvat mukavan pehmeiltä iholla ja jokainen sivellin on ajanut asiansa. Hintaansa nähden nämä on ihan huippuja, voin suositella erittäin lämpimästi kaikille, jotka kaipaavat täydennystä sivellinvarastoonsa, ovat aloittelemassa meikkausta tai ovat muuten vaan synteettisten sivellinten tarpeessa. Eihän näitä toki voi verrata kalliimpiin laatusiveltimiin, kuten Zoevaan tai Slmissglamiin, mutta ajavat asiansa kuitenkin erinomaisesti. Omia suosikkejani näistä kasvosiveltimistä on ollut tuo viistopäinen varjostussivellin ja keskellä oleva poskipunasivellin. 



Silmämeikkisiveltimet ovat olleet myös tosi positiivinen yllätys. Ensimmäiseksi piti tietenkin testata miten nämä toimii niiden CP luomivärien kanssa ja hyvin pelitti, ei voi muuta sanoa. Oon ollut näihin erittäin tyytyväinen, etenkin tuo iso häivytyssivellin on ihan huippu. Keksimmäinen sivellin toimii loistavasti alaluomella ja oikean reunan siveltimellä saa levitettyä luomivärin liikkuvalle luomelle. 


Löytyykö teiltä jo näitä siveltimiä? 
Mikä on sun suosikki sivellin brändi?

Love, Mari
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...