keskiviikko 9. lokakuuta 2019

ColourPop So Jaded

Pitkästä aikaa ColourPopia! Katselin tuossa mun kirjanpidosta, että olen viimeksi tehnyt tilauksen ColourPopille maaliskuussa, mikä on siis mun mittapuulla ikuisuus. Aikaisemmin tilailin sieltä joka kuukausi, jopa useampaan kertaan. Niin se vauvan tulo vaan muuttaa asioita. No, nyt syyskuussa julkaistiin niin ihana uutuus, että en vaan voinut jättää tilausta tekemättä.

Kathleen Lights teki jälleen yhteistyötä ColourPopin kanssa ja lopputuloksena syntyi ihana jättiluomiväripaletti So Jaded

ColourPop So Jaded

So Jaded on saanut inspiraationsa eri jalokivistä ja teema onkin vahvasti esillä niin paletin ulkoasussa kuin sävyissäkin. Tässä 30 sävyn luomiväripaletissa on kaikki mitä tarvitsen niin neutraaliin arkimeikkiin, kuin värikkääseen fantasiameikkiinkin. Mä ihastuin tähän ensi silmäyksellä ja tiedän pitäväni ColourPopin luomivärien laadusta, joten paletti lähti tilaukseen heti.

ColourPop So Jaded

Paletista löytyy sekoitus useita eri koostumuksia, on mattaa, glitteriä, metallista ja shimmeriä. Jokaiselle jotakin. Paljon kimallusta ja säihkettä. Luomivärinapit on paletissa aika pieniä, mikä tekee tästä kuitenkin aika näppärän kokoisen ollakseen näinkin iso paletti. Jokaisen sävyn nimi on myös painettu heti sävyn yläpuolelle, mistä tykkään itse kovasti. 

Peiliä tässä paletissa ei ole, mutta en koe sitä muutenkaan välttämättömyytenä näissä jättipaleteissa, sillä harvoin sitä meikkipussissa tämän kokoluokan paletteja kuljettaa. 

ColourPop So Jaded

Mä odotan sormet syyhyten, että pääsen meikkaamaan tällä kunnolla! Ensi viikolla on siis toivottavasti luvassa meikki-keskiviikko postaus, jossa on käytetty tätä ihanaa palettia. Arvaatteko jo mitkä sävyt kutsuu mun nimeä ihan ensimmäisenä? ;)

Miltä paletti sun mielestä vaikuttaa?

Love, Mari

lauantai 5. lokakuuta 2019

Syyskuun BoxyLuxe

Ihanaa syksyistä viikonloppua kaikille! Tänään päästään kurkistamaan syyskuun BoxyLuxe kauneusboksiin eli Boxycharmin ihanaan isosiskoon. Luxe versio ilmestyy neljä kertaa vuodessa kaikille sen tilanneille ja tästä syyskuun boksista lähti käyntiin Luxen toinen vuosi. Ensimmäinen kun ilmestyi viime vuoden syyskuussa. Luxe eroaa tavallisesta Boxycharmista kokonsa ja arvonsa puolesta. Varsinainen laatikko on reippaasti suurempi kuin tavallinen ja tässä isossa boksissa tulee aina vähintään 8 täysikokoista tuotetta. 

Boksi on myös arvoltaan aina vähintään 300 dollaria ja hintaa tälle tulee noin 50 dollaria (plus postikulut Suomeen). Mä olen tykännyt tästä todella paljon, kuten myös ihan siitä tavallisesta Boxycharmista. 


Syyskuussa boksin teemana oli "All access" ja mukana oli kahdeksan täysikokoista kosmetiikkatuotetta. Arvoltaan boksi oli jopa 330,99 dollaria. Tässä siis todella saa rahoilleen vastinetta.


IGK Mistress hydrating balm / 29usd

Ensimmäisenä laatikosta paljastui hiuksia hellivä hoitava ja kosteuttava hiusbalmi. Vaikuttaa kiinnostavalta tuotteelta ja IGK:llä on hyvä maine. Itse en ole brändin tuotteita juurikaan kokeillut, mutta nyt siihen tuli mahdollisuus.


Sunday Riley Tidal brightening enzyme water cream / 65usd

Sunday Rileyn kasvovoide herätti ilon ja riemun hihkaisuja, tästä oon ihan super innoissani! Mulla on tästä pieni näytepurkki ja oon tykännyt siitä kovasti. Muutenkin merkki on ihan todella kiinnostava ja laadukas ja myös arvokas, eli itse en olisi heti raaskinut tätä ostaa. Mun mielestä on ihan mahtavaa saada näitä kiinnostavia ihonhoitotuotteita boksin kautta, pääsee kokeilemaan juttuja joita muuten ei tulisi hankittua. 


Dr. Brandt hydro biotic recovery sleeping mask / 52usd

Boksista löytyi myös toinen mielenkiintoinen ihonhoitotuote, nimittäin dr. brandt yönaamio. Tykkään todella paljon tämän merkin hoitotuotteista, etenkin kaikki kuorinnat on olleet mieluisia. Ihana päästä kokeilemaan myös yönaamiota, varsinkin kun edellinen pääsi juuri loppumaan. 


Violet Voss Essentials eyeshadow palette / 29usd

Ensimmäinen meikkituote oli ihanan värikäs Violet Voss luomiväripaletti. Sain aikaisemmin boxyn mukana yhden Violetin luomiväripaleteista ja tämä on nyt siis mun toinen kosketus merkkiin. Sävymaailma näyttää ihanalta, etenkin tuo oikean yläreunan vihreä houkuttelee meikkaamaan. 


Too Faced Natural Face palette / 44usd

Yksi syyskuun lemppareista mulle oli tämä Too Facedin kasvopaletti. Olen himoinnut tätä jo pitkän aikaa, mutta järkeillyt ostoaikeet pois mielestä. Paletista löytyy poskipuna, bronzer ja highlighter sävyjä ja nimensä mukaan aika luonnollisina. Todella kaunis ja monipuolinen, sopii lähes meikkiin kuin meikkiin.


Hank & Henry blickity black eye liner / 20usd

Seuraavaksi laatikosta paljastui Hank ja Henryn uutuus eyeliner. Mä käytän eyelinereita aika vähän, mutta aion silti korkata tämän kokeiluun. Lineri lupaa kuivua nopeasti satiinimattaiseksi ja olla pitkäkestoinen ja leviämätön. Väitteet kuulostaa erinomaisilta, toivottavasti toimii yhtä hyvin myös käytössä.


Stila stay all day liquid lipstick / 22usd

Stilan kaunis nudesävyinen nestemäinen huulipuna sopii hyvin niin arkikäyttöön kuin juhlaankin. Stilan huulipunia en muista kokeilleeni, kiva päästä kokeilemaan miltä tämä tuntuu ja miten pysyy huulilla. Sävy on mulle oikein mieluisa, helppo yhdistellä erilaisiin meikkeihin.


Moda 8 pc pro glam set / 69,99usd

Viimeisenä laatikosta löytyi vielä kahdeksan osainen sivellinsetti Modalta. Modan siveltimiä on tullut boksin mukana aikaisemminkin ja olen niistä lähes poikkeuksetta tykännyt. Tästä setistä löytyy todella monipuolisesti siveltimiä kasvoille ja silmämeikkiin ja ainakin ensi kosketuksella nämä tuntui todella laadukkailta. Mä rakastan siveltimiä, joten niitä on aina kiva saada. Tämä setti sopisi oikein mainiosti myös aloittelevalle meikkaajalle.

Mitä mieltä olit syyskuun boksista? :)

Love, Mari

tiistai 1. lokakuuta 2019

Heinä- ja syyskuun Ipsy glam bag

Tänään kurkistellaan heinä- ja syyskuun Ipsy pussukoihin. Sain tosiaan syyskuun ipsyn jo viime viikolla, sille kun olin valinnut nopean toimituksen. Heinäkuun ipsy tuli vasta eilen ja sitä odoteltiinkin pari kuukautta. Elokuun pussukkaan palataan kunhan se joskus sieltä saapuu. Olen tässä viimeaikoina perunut aika paljon kauneusbokseja, tällä hetkellä tilaan enää ipsya ja Boxycharmia ja ipsyn perumista olen myös harkinnut. Katsotaanpa miltä nämä kaksi pussukkaa vaikuttivat, muuttuiko mieleni vai ei.


Heinäkuun pussi oli teemaltaan hyvin kesäinen, korallinsävyisellä pohjalla oli paljon palmunlehtiä ja muita viidakon kasveja. Todella nätti pussukka, jolle tulee taatusti käyttöä. 

Syyskuun pussissa oli teemana tähtikuviot, ja sävynä kaunis vaalea roosa. Tässä on vetimenä ihana "kristalli" vai miksi noita kiviä nyt kutsutaankaan, joka mun mielestä toi kivan lisän tähän valmiiksi suloiseen pussukkaan.


Heinäkuun pussista löytyi kuusi tuotetta. Kaksi kappaletta Midflower kangasnaamioita, firma häivytyssivellin, theBalm luomiväri, Cake beauty:n käsirasva, Ciate:n primeri ja Pacifica:n aurinkopuuteri/poskipuna duo. Sivellin oli matkalla vähän kärsinyt ja mennyt vinoon, saa nähdä saanko sitä suoristettua ollenkaan vai onko se menetetty tapaus. Muuten olin oikein tyytyväinen tähän sisältöön ja kaikki tuotteet jää omaan käyttöön. 


Syyskuussa pussukkaan oli pakattu viisi tuotetta. Joukossa oli The beauty crop luomiväri, Skin&co shimmer öljy, OFRAn poskipuna, Unicorn glow kosteuttava primeri ja HanHoo vesimeloni seerumi. Tämäkin kokonaisuus oli mun mielestä oikein onnistunut ja tästäkin kaikki jää omaan käyttöön. Eniten ihastusta herätti tuo Ofran poskipuna, joka on tehty yhteistyössä Youtubettaja Madison Millerin kanssa. 

Tässä oli mun mielestä kaksi todella onnistunutta kuukautta, jännä nähdä oliko elokuu yhtä hyvä. Ihan vielä en ole valmis tilausta lopettamaan, mutta katsotaan uudestaan vähän myöhemmin. Ipsy teki muuten muutoksen tässä lokakuussa, nykyään jokainen tilaaja saa etukäteen valita yhden tuotteen omaan pussiinsa.

Mitä mieltä sinä olit näistä? :)

Love, Mari
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...