sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

Toukokuun roskia


Leppoisaa sunnuntaita ystävät! Tänään mulla olisi teille roskapussillinen miniarvosteluja, kun päästään tyhjentämään mun toukokuun roskakasaa. Tyhjiä purkkeja kertyi taas ihan hyvä kasa, oon aina ylpeä itsestäni! Kosmetiikkabloggaajalle tyhjä purkki on kuin lottovoitto, huikean hyvä fiilis tulee aina :D Katsotaanpa sitten mitä tuotteita toukokuussa tuli käytettyä ja oliko ne mistään kotoisin.


Nivea daily essentials skin refining scrub* ei valitettavasti ollut mun suosikki. Tässä oli todella isokokoiset ne kuorivat rakeet eikä ne oikeen tehneet mitään mun kasvoille, koostumus ei ollut mun mieleen. Käytin tän kuitenkin pois suihkun yhteydessä, mutta en aio ostaa lisää.

LV kosteuttava misellivesi 3 in 1* oli ihan jees. Ei missään nimessä mun suosikki misellivesi, mutta ajoi kyllä asiansa. Tää oli kyllä tosi ihanan hellävarainen ja mieto, eli varmasti sopii herkälle iholle tosi hyvin. Mä tykkään yleensä misellivedellä puhdistaa loput meikinrippeet kasvoilta, siihen tämä ei pystynyt.

Nivea daily essentials double effect eye make-up remover* sen sijaan on yksi mun lemppari silmämeikinpuhdistusaine. Tämä puhdistaa silmämeikit nopeasti ja tehokkaasti, mutta ei yhtään ärsytä silmiä tai kirvele. Oon käyttänyt tätä nyt varmaan kolme pulloa ja aion ostaa jatkossakin! 


Mask of Magnaminty on LUSHin naamio, josta sain kaverilta näytepurkillisen. Magnaminty oli tosi ihana naamio, tykkäsin kovasti! Siinä oli sellainen minttuinen hammastahnamainen tuoksu ja ai että se puhdisti kasvoilta kaikki epäpuhtaudet. Mun kasvot ei varsinaisesti tarvitse näin tujua naamiota, mutta tykkään silti käyttää näitä aina silloin tällöin. Todella miellyttävän tuntuinen kasvoilla!

AVON naturals moisturizing hair treatment mask on tullut tiensä päähän. Tätä on vielä noin puolet jäljellä, mutta tää alkaa olla sen verran vanhaa tavaraa, että joutaa roskiin. En oo saanut tätä pois käytettyä, eli en ole tästä mitenkään hirveästi tykännyt. Ihan ok, mutta ei herättänyt mitään suuria tunteita, ei jatkoon.


Lumene lähde hydration recharge overnight cream* on ollut perushyvä yövoide. Ei mikään maailman paras, mutta ihan jees. Tää kyllä kosteutti kivasti kasvoja, etenkin talvella kun mun iho kaipasi sitä extra kosteutusta. Tuskin ostan tätä uudestaan, tykkään enemmän muista yövoiteista.

Lumene valo vitamin E day cream SPF15* oli itseasiassa toss kiva päivävoide. Kaikki valoon, heleyteen ja kuulauteen liittyvät tuotteet saa multa aina ison peukun. Tää kirkasti kasvoja kivasti tuoden samalla iholle kosteutusta ja hoitavuutta. SPF on aina hyvä, tosin toivoisin sen olevan hieman korkeampi.

Lumene kuulas daily luminosity firming moisture cream* on ollut näistä ehkä mun suosikkini. Tämä ikääntymisen ensimerkkejä ehkäisevä kasvovoide toi kasvoille ihanaa kuulautta ja kiinteytti kivasti. Kasvot tuintui kimmoisilta ja näytti terveiltä. Tätä voisin ostaa lisääkin!

Lumene kuulas beauty illuminating ultra firming elixir* oli huippu, ihan yksinkertaisesti sanottuna. Tässä oli kaikki kohdillaan! Hauska ja erikoinen koostumus miellytti kovasti ja tämä imeytyi iholle nopeasti tuoden mukanaan kaikki hyvät tehoaineet. Toimi täydellisesti tuon kuulas -päivävoiteen alla. Ehdottomasti jatkoon!


Scandinavia The makeup finishing spray bridal on ollut pitkään mun suosikkini mitä tulee kiinnityssuihkeisiin. Bridal versio on ollut käytössä pitkään, ostin tän omiin häihini ja nyt se on loppu. Tämä tuntuu todella pidentävän meikin kestoa ja antaa meikille kauniin pinnan. Skindinavia muuten valmistaa myös Urban Decayn suihkeet, eli jos tykkäät niistä niin näitäkin kannattaa testata.

ColourPop ultra matte lip sävyssä Creeper tuli tiensä päähän. Tämä ei ollut vielä läheskään loppu, vaikka paljon oon tätä käyttänytkin. Koostumus on kuitenkin muuttunut sen verran kuivaksi ja lohkeilevaksi, että tän on aika mennä. ColourPopin ultra matte punat on pääasiassa tosi ihania, multa löytyykin varmaan reilusti yli parikymmentä eri sävyä, joten suosittelen!

Dermosil make up corrector pen oli meikinkorjauskynä, eli tällä pystyi korjaamaan pienet virheet, kuten suttaantuneen ripsivärin tai rajauksen. Ihan kiva idea ja käytinkin kaikki kolme vai neljä päätä mitkä tän mukana tuli. Lopulta kuitenkin aika turha, koska kuiva pumpulipuikko ajaa saman asian ja on ehkä vielä hitusen siistimpi.


Lavera basis sensitiv hand cream* ei ollut mun makuuni. Tässä on todella paksu koostumus, jonka imeytyminen ihoon kesti hyvän tovin. Tuoksu ei myöskään miellyttänyt. Tää voisi olla hyvä joskus talvella, kun kädet on ihan rutikuivat, mutta toisaalta tykkään muista käsivoiteista enemmän, joten ei jatkoon.

Lumene kuulas sheer luminosity firming eye cream* ei herättänyt suuria tunteita. Ihan peruskiva silmänympärysvoide, mutta en huomannut tän mitenkään erityisen tehokkaasti kiinteyttävän tai häivyttävän juonteita yms. Toi kyllä kosteutta hyvin silmänalusille ja alensi silmäpussien turvotusta jonkin verran.

The Body Shop vitamin E nourishing night cream* oli todella miellyttävä yövoide, tätä voisin ostaa lisää. TBS joulukalenterista löytynyt voide oli melko paksua, mutta imeytyi kuitenkin hyvin kasvoille ja tuntui ihanan hoitavalta ja jotenkin myös rauhoittavalta. Tykkäsin!

Mint Pear collagen serum tuli IPSYn mukana ja nimeä lukuunottamatta en keksi tästä oikein mitään sanottavaa. Tästä riitti aika moneen kokeiluun, mutta en vaan huomannut mitään suurta vaikutusta. Koostumus oli melko juoksevaa kirkasta geelimäistä ja se kyllä imeytyi ihoon helposti. Ei tehnyt vaikutusta.

The Body Shop drops of youth* tipat löytyi myös joulukalenterista ja tästä minikokoisesta pullosta riitti yllättävän pitkään. Tästä tykkäsin kovasti, ihana koostumus ja tämä tuntui jotenkin kiinteyttävän ihoa. Toimi tosi hyvin tuon TBS yövoiteen alla :).


Batiste dry shampoo cherry oli toukokuun tuoksuvalinta ja tykkään tästäkin kovasti. Batisten kuivashampoot on mun lemppareita enkä vielä ole törmännyt yhteenkään, josta en pitäisi. Eipä tästä tarvitse muuta sanoa, kiva ja toimiva kuivashampoo, ostan uudestaankin!

Nelsonj Beverly Hills moisture healing mask oli aivan ihana kevyesti kookokselta tuoksuva hiusnaamio. Tätä tykkäsin käyttää kovastikin ja se teki hyvää myös hiuksille. Mun hiukset on tällä hetkellä ihan rutikuivat ja tämä toi niille kovasti tarvitsemaa kosteutusta ja hoitoa. Ihanan helppo ja nopea käyttää myös. Mä en kestä sellaisia naamioita kun tarvii jonkun 20 minuutin vaikutusajan, ne ei vaan oo mulle.

BPcare hydrating shmapoo & quick mask löytyi NSB boksista ja nämä yllätti mut positiivisesti. Etenkin tuo quick mask, jota käytin hoitoaineen tavoin oli todella tehokas ja hyvä! Shampoo vaahtosi kivasti ja teki hiuksista puhtaat ja raikkaat. Molempia voisin ostaa lisääkin.


TonyMoly I'm real aloe mask sheet moisturizing oli ihan jees. Ei paras mun kokeilemista kangasnaamioista, mutta ihan kiva ja kosteuttava. Tästä mulla ei ole oikeastaan mitään sanottaa, ei jäänyt mieleen mitenkään erityisenä.

Vitamasques Pomegranate moisturizing + firming + lifting mask sen sijaan oli todella hyvä. Tämä tuntui tosi miellyttävältä kasvoilla, hoitavaa nestettä oli riittävästi ja iho näytti naamion jälkeen todella terveeltä ja kimmoisalta. 


Cien facial wipes puhdistusliinat on näkyneet mun roskakasassa ennenkin, oon käyttänyt näitä varmaan joku 3-4 pakettia. Hyviä ja edullisia perusliinoja, joita käytän pääasiassa swatchien puhdistukseen. Siihen tarkoitukseen tosi hyviä! kyllä näillä meikinkin puhdistaa halutessaan, mutta siihen tarkoitukseen nää ei oo parhaita.

Nuface prep-n-glow puhistusliina tuli Lookfantastic beautyboxin mukana. Tässä on toisella puolella se puhdistava puoli, joka toimi tosi hyvin. Kaikki meikki lähti vaivattomasti. Toisella puolella on kuoriva pinta, jolla on tarkoitus sitten viimeistellä ja kuoria kasvot. Se tuntui melko karhealta kasvoilla, eli ei sovi kovin herkälle iholle. Mun kasvot kesti sen hyvin ja lopputulos oli miellyttävän pehmeät kasvot. Nää on aika tyyriitä liinoja, joten tuskin tulen ostamaan, ellei ole joskus alessa tms.

Siinäpä se toukokuun satsi, oon hirmu ylpeä itsestäni ja teistä jos jaksoitte lukea tänne saakka :D. Mukana oli tällä kertaa 25 loppunutta tuotetta, eli mun mittapuulla tosi hyvä saldo. 

Oliko mukana tuttuja tuotteita?

Love, Mari

*Tuotteet saatu blogin kautta

perjantai 2. kesäkuuta 2017

Toukokuun suosikit

Hellurei kaikki ja ihanaa perjantaita! Kesän ensimmäinen viikonloppu on täällä ja huomenna on taas aika juhlia kaikkia koulunsa ja opintonsa päättäviä. Onnea vaan kovasti kaikille uusille ylioppilaille ja ammattiin valmistuneille ja muille koulunsa päättäville :). Tänään me palataan kuitenkin vielä hetkeksi muistelemaan toukokuuta, kun on aika tutustua mun toukokuun suosikki tuotteisiin. Tällä kertaa tuotteiden valinta oli yllättävän helppoa, otin mukaan vaan ne ultimaattiset lempparit, joita olen käyttänyt ihan jatkuvasti.


Toukokuun lempparit on hyvin meikkipainotteisia. Mukana on vain kaksi ihonhoitotuotetta eikä yhtään hiustenhoitotuotetta tällä kertaa. Mä en toukokuun aikana kauheasti löytänyt mitään uusia hiusjuttuja, mitkä olisi ihastuttaneet niin kovasti, että olisin ottanut ne tähän mukaan. Okei, se La Maison du Savon de Marseille -sarjan alepposaippua voisi kuulua tähän porukkaan, se on huippuihana! En kuitenkaan halunnut ottaa samalta brändiltä kahta tuotetta, joten valitsin tuon kasvovoiteen.


Ziaja Cupuacu bronzing body lotion* on ihan ultimaattinen lemppari ollut siitä asti kun sain sen käsiini. Esittelin koko sarjan näitä tuotteita muutama päivä sitten, suosittelen kurkkaamaan sen postauksen täältä. Tämä itseruskettava vartalovoide on toiminut mulla ihan täydellisesti. Sen käyttö on paljon helpompaa kuin tavallisten itseruskettavien, sillä tämä ei sotke eikä ole pelkoa raidoista ja rusketusövereistä. Tämä antaa kevyesti sävyä, joka sitten voimistuu aina jokaisella käyttökerralla. 

La Maison du Savon de Marseille Organic donkey milk facial cream* on myös ollut ehdottomasti yksi toukokuun suosikeista. Tässä kasvovoiteessa on niin ihana nopeasti imeytyvä, mutta hyvin kosteuttava koostumus, että se sopii täydellisesti meikin alle. Tämä antaa kasvoille niiden tarvitsemaa kosteutusta ja kimmoisuutta ja jättää ihon terveen näköiseksi. Tykkään kovasti myös tän kevyestä ja miedosta tuoksusta. Tästä ja muista sarjan tuotteista voit lukea lisää täältä.


Marc Jacobs O!Mega bronze coconut perfect tan sävyssä 104 Tan-tastic on ollut käytössä lähes jokaisessa meikissä toukokuun aikana. Ostin tän itselleni synttärilahjaksi Harrods verkkokaupasta ja ai että oon rakastunut. Mä olen muutenkin ihan hulluna aurinkopuutereihin, mutta tässä on vaan kaikki kohdallaan ja ihana kookoksen tuoksu ei suinkaan yhtään huononna tätä. Tästäkin olen kirjoitellut aikaisemmin täällä.

ColourPop Double play pressed powder paletti sisältää hyvin neutraalin sävyisen poskipunan ja korostuspuuterin. Tämä oli osa ColourPopin kevätkokoelmaa ja nämä luonnolliset sävyt vaan vetosi muhun. Näissä on myös aivan ihana koostumus, todella pehmeä ja pigmenttinen, mutta helposti häivytettävä. Tästäkin voit käydä lukemassa lisää täältä.


Tarte color splash lipstick sävyssä Sunkissed on ollut mun huulilla toukokuussa varmaan lähes joka toinen päivä. Oon käyttänyt tätä ihan vaan yksinäänkin, vaikka kasvoilla ei ole ollut mitään muuta meikkiä. Näiden color splash -huulipunien koostumus on mun suosikkini kautta aikojen, en muista koskaan kokeilleeni yhtä hyviä huulipunia. Mulla on näitä toistaiseksi vaan kaksi sävyä, mutta aion ehdottomasti hankkia lisää ja lisää, niin hyviä nämä ovat. Sunkissed on juuri mulle mieluisa nude, ei liian vaalea, mutta kuitenkin hyvin neutraali ja sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Lue lisää color splash huulipunista täältä.

COVERFX custom enhancer drops sävyssä Sunkissed on uusin tulokas mun kokoelmaani, mutta tätäkin olen ehtinyt käyttää jo useaan otteeseen. Oon himoinnut näitä CoverFX tippoja jo ainakin viime kesästä lähtien, jolloin kaikki tubettajat näistä puhuivat. Nyt nämä on vihdoin tulleet myös Beautybayn valikoimaan, joten pakkohan oli laittaa tilaus menemään! Sunkissed on nestemäinen aurinkopuuteri, jota ainakin Kathleen Lights hehkuttaa ihan jatkuvasti, eikä syyttä. Tämä on niin luonnollinen ja kaunis iholla, että näyttää kuin kasvot olisivat vaan päivettyneet todella kauniisti. 

Oliko mukana tuttuja tuotteita? Mitkä on olleet teidän lemppareita toukokuussa? :)

Love, Mari

torstai 1. kesäkuuta 2017

Toukokuun Ipsy glam bag

Wupii, toukokuun Ipsy on täällä! Tai no, tää on ollut mulla jo noin viikon, mutta nyt päästään fiilistelemään tätä täällä bloginkin puolella. Jos Ipsy sattuu olemaan sulle vielä vieras, niin kyseessä on kuukausittainen kauneusboksijuttu Yhdysvalloista. Ipsya ei pysty tilaamaan suoraan Suomeen, mutta Shipiton kautta onnistuu mainiosti. Hintaa tällä on 10 dollaria kuussa plus postikulut Suomeen, yleensä noin 6 dollaria. Alvejahan tästä ei tule maksettavaksi, koska hinta on niin alhainen. Ipsyn mukana tulee aina sekoitus näytteitä ja täysikokoisia tuotteita.


Toukokuun Ipsyssa alettiin joo fiilistellä tulevaa kesää, joka nyt vihdoin onkin jo täällä! Mulla on tänään ensimmäinen lomapäivä, joten nyt vaan odotellaan niitä lämpimiä kelejä. Toukokuun pussi oli super suloinen läpinäkyvää muovia ja koristeeksi on painettu jäätelötötteröitä ja jäätelöpuikkoja. Miten ihana! Tämä sopii hyvin mukaan myös rannalle, koska pienet roiskeet ei pääse kastamaan pussin sisältöä.


Mukana oli jälleen viisi tuotetta, joista neljä oli täysikokoisia, hyvä saldo siis. Tässä kuussa sain etukäteen valita yhden tuotteen pussiini ja valitsin tuon Luxien siveltimen.


Urban Decay Afterglow 8-hour powder highlighter / 26USD

Urban Decayn minikokoinen highlighter oli ensimmäinen tuota, jonka pussista nappasin. Tästä olin tosi innoissani, koska Urban Decay nyt sattuu olemaan yksi suosikki brändeistäni ja mulla ei tätä entuudestaan ollut. Sain tämän sävyssä Sin, joka on todella kaunis vaalea shamppanja. Tämä jätti kasvoille upean hehkun, eikä ollut yhtään glitterinen, vaan todella tasainen.


LUXIE beauty 660 Precision foundation brush / 23USD

LUXIEn todella kaunis meikkivoidesivellin oli tosiaan mun oma valintani, koska rakastan siveltimiä ja tää näytti tosi kivalta. En tiedä tulenko käyttämään tätä meikkivoiteelle, mutta muille voidemaisille ja nestemäisille tuotteille kylläkin. Tää voisi olla hyvä myös peiteaineelle ja korostuspuuterille.


CAILYN Pure lust extreme matte tint + velvet / 19USD

Cailynin huulilakka tuli minulle sävyssä 32 Practicable. En ole koskaan aikaisemmin käyttänyt Cailynin tuotteita, mutta tämä oli tosi positiivinen yllätys. Ihana sävy on juuri sellainen, josta tykkään ja tän koostumus oli myös todella miellyttävä. Nimestäkin voi jo hieman päätellä, tämä siis kuivui huulilla mattaiseksi, mutta tuntui ihanan pehmeältä ja samettiseltä ja koostumus olikin hieman moussemainen.


Jelly pong pong supercharged super intense eyeshadow duo / 27,54USD

Tämä luomiväriduo oli porukan yllättäjä. Ulkoisesti tämä ei näyttänyt kovin kummoiselta ja ajattelinkin jo, ettei mulla ole tälle käyttöä. Päädyin kuitenkin swatchaamaan tämän ja holy moly! Tän pigmentti oli jotain ihan huippulaatua, molemmat sävyt oli super metallisia ja kauniita. Etenkin tuo ruusukultainen sävy sai mut innostumaan oikein kunnolla. Vastoin mun odotuksia, tämä jäi siis osaksi kokoelmaani.


ADESSE New York organic infused nail lacquer / 18USD

Mukaan oli pakattu vielä ihana kesäinen kynsilakka sävyssä Surfer Girl. Tää on niin nätti ja täysin erilainen kun muut mun kokoelmassa. Ensisilmäyksellä tämä näyttää vaaleansiniseltä, mutta mukana on myös aavistus turkoosia ja vihreää. Todella kaunis kesälakka, joka onkin päätynyt jo mun varpaankynsille. Miinuksena voisin mainita, että tässä oli melko kapea ja pitkä harja, mistä itse en tykkää. Mä haluan mun harjat lyhyinä ja paksuina :D.

Siinäpä se toukokuun pussi sitten oli, aika huippu eikö! Mukana oli neljä täysikokoista tuotetta ja arvo ylitti 90 dollaria. Ei huono, kun itse maksoin tästä sen 16 dollaria. 

Mitä te piditte toukokuun Ipsysta?

Love, Mari
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...